ترامپ: آمریکا پایتخت رمزارزی جهان می‌شود - رمزینکس
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

ترامپ: آمریکا پایتخت رمزارزی جهان می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۳

روز گذشته، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش رو در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ گفت که پیروزی دموکرات‌ها برای جامعه رمزارزی فاجعه‌بار خواهد بود.

ترامپ همچنین افزود که از ایده گنجاندن بیت کوین در سبد ذخایر استراتژیک ایالات متحده حمایت و آمریکا را به ابرقدرت بیت کوینی جهان بدل می‌کند.

حضور ترامپ در جمع بیت‌کوین‌دوستان می‌تواند بخت او را برای جمع‌آوری کمک‌های مالی با هدف تقویت کارزار انتخاباتی‌اش افزایش دهد. ترامپ با شرکت در این کنفرانس، آرای جامعه کاربری رمزارزها را به سبد رأی خود خواهد ریخت.

پیش از حضور ترامپ در این کنفرانس، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که وی قصد دارد بیت کوین را به‌عنوان یکی از دارایی‌های استراتژیک ایالات متحده اعلام کند. ترامپ نیز در سخنرانی خود قول داد که ذخایر استراتژیک بیت کوینی آمریکا را حفظ و از حراج بیت کوین‌های مالی تصرف‌شده از سوی دولت خودداری می‌کند.

ترامپ در جمع بیش از ۳,۰۰۰ نفر از بیت‌کوین‌دوستان که در نشویل تنسی گرد هم آمده بودند، گفت:

من می‌خواهم که بیت کوین در آمریکا استخراج، ساخته و تولید شود.

ترامپ سپس از لزوم تدوین یک چارچوب مقرراتی جامع سخن گفت و اضافه کرد که این مقررات باید تکلیف بسیاری از دارایی‌های نوپدید از استیبل کوین‌ها گرفته تا بیت کوین را مشخص کند.

سخنرانی عمومی ترامپ در مورد بیت کوین در حالی ایراد می‌شود که روزگاری این رمزارز تنها در اعماق اینترنت برای خریدوفروش اقلام محدودی به‌کار می‌رفت. اکنون اما این رمزارز پایش را پستوهای شبکه‌های درهم‌تنیده اینترنت بیرون گذاشته و به قلب دنیای سیاست راه یافته است.

ترامپ در ادامه گفته است:

اگر سراغ قانونمندسازی بیت کوین نرویم، رقابت را به چین می‌بازیم.

وی همچنین افزوده است:

عمر صنعت فولاد به ۱۰۰ سال می‌رسد. شما [بیت‌کوین‌دوستان] هنوز در اول راه هستید و سرانجام روزی فرا می‌رسد که بیت کوین از طلا پیشی بگیرد.

ترامپ در بخش دیگری از اظهارت خود گفته است:

اگر دموکرات‌ها در انتخابات پیروز شوند، همه شما باید کسب‌وکار رمزارزی خود را رها کنید. دموکرات‌ها شر مطلق‌اند. آن‌ها بی‌رحمانه دست به کارهایی می‌زنند که حتی باورش برای شما سخت است.

گفتنی است که به‌رغم سخنرانی پرشور ترامپ در حمایت از بیت کوین، این رمزارز دچار تغییرات یا نوسان چندانی نشده است.

منبع: کوین‌دسک

به این post امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر