ایردراپ یس کوین برای روز پیتزای بیت‌کوین 🍕 - مجله رمزینکس

با شرکت در کمپین ایردراپ یس‌کوین، روز جهانی پیتزای بیت‌کوین را جشن بگیرید!

مردم در حال خوردن پیتزا در روز پیتزای بیت کوین
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۳

چهارده سال پیش، در ۱ خرداد ۱۳۸۹، رویداد مهمی در دنیای ارزهای دیجیتال رقم خورد. لاسلو هانیچ با صرف ۱۰,۰۰۰ بیت‌ کوین برای خرید دو عدد پیتزا، اولین تراکنش واقعی با بیت‌کوین را انجام داد و بدین ترتیب، تاریخ‌ساز شد. این عمل در ظاهر ساده، انقلابی را رقم زد و بیت‌کوین را از یک فناوری خاص به پدیده‌ای جهانی تبدیل کرد.

میراث بیت‌کوین و چشم‌انداز یس کوین

در حالی که بر روی جاده‌ای قدم می‌زنیم که بیت‌کوین آن را ساخته است، یس کوین نیز سفری با چشم‌اندازی بزرگ را آغاز کرده است. یس‌کوین که بر بستر بلاکچین TON ساخته شده است، به دنبال این است که «ارز دیجیتال را در جیب همه قرار دهد.» این چشم‌انداز نه تنها یک رؤیا بلکه مأموریتی است برای اینکه ارزهای دیجیتال را برای همه در دسترس، جذاب و بخشی از زندگی روزمره قرار دهد.

رویکرد منحصر به فرد یس کوین: سرگرم‌کننده، ساده و فراگیر

یس کوین سفر خود را با یک مینی‌اپلیکیشن سرگرم‌کننده و ساده آغاز می‌کند که برای کاهش موانع ورود برای همه طراحی شده است. این ابتکار عمل ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان باحال، محبوب و در دسترس خواهد کرد. یس‌کوین با لذت‌بخش و ساده کردن ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، امیدوار است موج جدیدی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را پرورش دهد که ارزش و لذت را در استفاده از ارزهای دیجیتال بیابند.

با یس‌کوین، روز جهانی پیتزا را جشن بگیرید

برای جشن گرفتن روز جهانی پیتزای بیت‌کوین، یس‌کوین یک کمپین ایر‌دراپ هیجان‌انگیز راه‌اندازی می‌کند. در ۲۲ مه، می‌توانید با کشیدن پیتزا از طریق یک مینی‌اپلیکیشن اختصاصی به جشن‌ها بپیوندید و مشارکت کنید. هدف از این کمپین نه تنها یادآوری خرید تاریخی پیتزا است، بلکه خلق خاطرات جدید و تاریخ‌سازی به همراه یس‌کوین می‌باشد.

نحوه‌ی شرکت در ایردراپ یس کوین

امروز در تاریخ ۲ خرداد فرصت دارید به ربات یس‌کوین در تلگرام مراجعه کنید و با بازی در آن برنده جایزه شوید.

به جشن بپیوندید و بخشی از تاریخچه‌ی ارز دیجیتال شوید!

روز جهانی پیتزای بیت‌کوین یادآوری این است که دنیای ارزهای دیجیتال تا چه حد پیشرفت کرده است و مسیر پیشرفت آن تا کجا ادامه دارد. یس‌کوین از همه‌ی افراد برای پیوستن به جشن، لذت بردن از سرگرمی و عضویت در جامعه‌ی رو به رشد ارزهای دیجیتال دعوت می‌کند. چه یک علاقه‌مند باتجربه‌ی ارزهای دیجیتال باشید و چه تازه‌وارد به دنیای ارزهای دیجیتال، این یک فرصت عالی برای ورود، تفریح و کسب مقداری یس کوین است.

1/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر