بات یس کوین برای کاربران iOS غیرفعال شد! 💤 - مجله رمزینکس

محدودیت موقت دسترسی به ربات یس کوین در سیستم‌عامل iOS موبایل

ریزش توکن‌های یس کوین از بالای تصویر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

کانال تلگرامی بازی محبوب یس کوین در خبری اعلام کرد در پی به‌روزرسانی اخیر «دستورالعمل‌های بازبینی اپ» شرکت اپل که مربوط به خریدهای درون‌برنامه‌ای است، تلگرام دسترسی موقت به برخی ربات‌ها، از جمله ربات یس کوین، را در دستگاه‌های موبایل iOS محدود کرده است. این تغییر با هدف الزام توسعه‌دهندگان ربات به یکپارچه‌سازی سیستم پرداخت استارز تلگرام برای انطباق با دستورالعمل‌های جدید صورت گرفته است.

آیا حساب‌های یس کوین کاربران هم مسدود شده است؟

در حال حاضر، کاربران ربات یس‌کوین در دستگاه‌های موبایل iOS با مشکل دسترسی مواجه هستند. با این‌حال، لازم به ذکر است که حساب‌های کاربری یس کوین کاملاً ایمن باقی مانده و امکان استفاده از ربات در دستگاه‌های دسکتاپ iOS بدون هیچ‌گونه اختلالی وجود دارد.

اقدامات در حال انجام برای رفع محدودیت

تیم فنی یس کوین در حال کار بر روی ادغام سیستم پرداخت مورد نیاز برای مطابقت با دستورالعمل‌های به‌روزرسانی‌شده‌ی اپل است. این تیم اطمینان خاطر می‌دهد که این یک مشکل موقتی است و یس‌کوین متعهد به حل سریع آن در اسرع وقت می‌باشد.

نتیجه‌گیری

ضمن توصیه به کاربران یس‌کوین برای ادامه‌ی استفاده از ربات در دستگاه‌های دسکتاپ iOS تا زمان رفع محدودیت، تیم یس‌کوین با جدیت بر تعهد خود به حل سریع این مسئله و اطمینان از انطباق با دستورالعمل‌های جدید برای ارائه‌ی تجربه‌ای کاربری بدون نقص تأکید می‌نماید.

5/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید