سه میم کوین پیشرو در بازار، دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی اینو (FLOKI) به دنبال میم ایلان ماسک که سگش، فلوکی، را مدیرعامل جدید توییتر معرفی می‌کرد، با افزایش قیمت همراه شدند.

قیمت فلوکی اینو پس از توییت ماسک تقریباً ۴۲ درصد افزایش یافت. حجم معاملات این میم‌کوین در ۲۴ ساعت، حدود ۲۹۰ درصد افزایش داشته است.

توسعه‌دهندگان این رمزارز یک مکانیزم سوزاندن جدید را در ماه ژانویه معرفی کردند که برای کاهش عرضه آن طراحی شده است. این تیم همچنین مالیات تراکنش فلوکی را به ۰/۳ درصد کاهش داده است. علاوه بر این‌ها، توسعه‌دهندگان پروژه ویژگی‌های جدیدی مانند بازی متاورس والهالا (Valhalla) را برای تبلیغ بیشتر اکوسیستم این میم کوین معرفی کرده‌اند.

علاوه بر فلوکی، شیب و دوج هم با این توییت ایلان ماسک شاهد افزایش قیمت بودند، البته به‌میزانی بسیار کمتر و تنها حدود ۵ درصد. از سوی دیگر، توسعه‌دهندگان شیبا اینو در حال کار بر روی راه‌اندازی شبکه لایه ۲ این پروژه، شیباریوم (Shibarium)، نیز هستند.

این اولین بار نیست که توییت ایلان ماسک احساسات بازار را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. همچنین از زمان خرید توییتر توسط ماسک، گمانه‌زنی‌های فزاینده‌ای در مورد نقش ارزهای دیجیتال در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی وجود داشته است.

منبع: cryptoslate.com