پیش‌بینی قیمت نات کوین، آیا زمان فروش این ارز رسیده یا خرید؟
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

پیش‌بینی قیمت نات کوین؛ چه اتفاقی برای قیمت آن خواهد افتاد؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۳
سکه نات کوین روی کره ماه

نات کوین امروز ارزش زیادی به دست آورده و با افزایش ۹.۳۵٪ به یکی از ارزهای دیجیتال با عملکرد برتر تبدیل شده است. این رشد ناگهانی توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار را به خود جلب کرده است.

قیمت نات کوین در میانه خود قرار گرفته است. احتمال افزایش یا کاهش چشمگیر در کوتاه‌مدت بعید به نظر می‌رسد. معامله‌گران حرفه‌ای باید در این شرایط محتاطانه عمل کنند و برای جلوگیری از ریسک‌های اضافی، به تغییرات لحظه‌ای بازار توجه داشته باشند.

در بازه زمانی روزانه، بسته شدن کندل روزانه بسیار مهم است و می‌تواند سرنخ‌های کلیدی در مورد روند آینده بازار ارائه دهد. اگر بسته شدن کندل نزدیک به اوج قیمتی خود باشد، ممکن است حرکت صعودی ادامه داشته باشد و نات‌کوین به سطح مقاومت بعدی خود در ۰.۰۱۲۷۳ دلار در هفته آینده برسد. این امر می‌تواند به عنوان یک نشانه مثبت برای خریداران تلقی شود و آنها را به سرمایه‌گذاری بیشتر ترغیب کند.

اما همچنان که بازار به تثبیت خود ادامه می‌دهد، هیچ‌کدام از خریداران یا فروشندگان تسلط کاملی بر بازار ندارند. کاهش حجم معاملات نشان‌دهنده کاهش فعالیت‌ها در این محدوده است که به معنای ادامه روند تثبیت در محدوده ۰.۰۱۱ تا ۰.۰۱۲ دلار تا پایان ماه جاری است. این وضعیت می‌تواند فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاران بلندمدت فراهم کند که قصد دارند در این بازه قیمتی به جمع‌آوری ارز بپردازند.

در زمان نگارش این گزارش، نات‌کوین با قیمت ۰.۰۱۱۷۶ دلار در حال معامله است. این قیمت نشان‌دهنده تثبیت نسبی در برابر نوسانات اخیر بازار است و به نوعی بیانگر انتظارات سرمایه‌گذاران برای حرکت‌های آتی این ارز دیجیتال است. با توجه به تحولات فعلی، نظارت دقیق بر بازار و واکنش سریع به تغییرات قیمت می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و از فرصت‌های پیش‌رو بهره‌برداری کنند.

منبع: u.today

3/5 - (4 امتیاز)
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر