بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ (۵ ارز برتر و سود‌آور)
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. بلاک چین تون از قابلیت تراکنش بدون کارمزد رونمایی کرد
  2. کد مورس همستر کامبت شنبه ۶ مرداد  به همراه آموزش وارد کردن
  3. کد انیگما امروز راکی ربیت شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر
  4. بازی دات کوین در بستر بلاک چین ونوم راه‌اندازی می‌شود
  5. سولانا برای لحظاتی بایننس کوین را پشت سر گذاشت
  6. بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است
  7. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  8. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  9. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  10. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  11. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

۵ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ برای سرمایه‌گذاری

بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳

بازار جهانی ارزهای دیجیتال با حضور هزاران ارز رونق گرفته است. در این میان، سرمایه‌گذاران بسیاری به سمت بازار پُر‌نوسان ارزهای دیجیتال متمایل شده‌اند تا درآمد بیشتری کسب کنند. همه منتظرند تا بدانند از این همه دارایی، کدام کوین‌ها در مسیر پیشرفت قدم برمی‌دارند و بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ کدام یک هستند. در این مقاله رمزینکس به بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۵ می‌پردازیم و تا جای ممکن میزان موفقیت سوددهی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم.

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۵

اگر قصد به دست آوردن سود از طریق کریپتو را دارید، قطعا انتخاب‌های زیادی هستند که می‌توانید آن‌ها را زیر نظر بگیرید. تعدادی از آن‌ها جزو بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۵ به شمار می‌آیند که از طریق استیک کردن می‌توانند سوددهی داشته باشند. نکته قابل توجه دیگر این است که در سال ۲۰۲۵، مراحل گسترش تمرکززدایی کالاها و خدمات به سطح بالاتر و پیشرفته‌تری می‌رسد. به همین دلیل، تا آن زمان تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران به دنیای کریپتو خواهند پیوست و همه می‌خواهند بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ را شناسایی کنند.

۱- آیا اتریوم (ETH) می‌تواند در لیست بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ باشد؟

به لطف رویکرد نوآورانه‌ای که اتریوم و شبکه‌ آن پیش گرفته، در حال حاضر یکی از بهترین پروژه‌های بلاک‌چین در بازار به حساب می‌آید. در حالی که ممکن است سرعت تراکنش آن به اندازه برخی دیگر ارزهای دیجیتال نباشد، اما اتریوم امنیت و تمرکززدایی قوی ارائه می‌کند که آن را پس از بیت‌کوین در رتبه دوم قرار می‌دهد. این توازن امنیت و مقیاس‌پذیری اتریوم را از دیگر بلاک‌چین‌هایی که اغلب ایمنی را قربانی سرعت می‌کنند، متمایز کرده است. پیش‌بینی می‌شود راه‌حل‌های مقیاس پذیری لایه ۲ به سرعت مشکلات مقیاس پذیری موجود اتریوم را برطرف می‌کند. این پیشرفت و گسترش، می‌تواند دلیلی بر این که اتریوم جزو بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۵ است، باشد.

شبکه اتریوم در حال ارتقاء مداوم است که احتمالا تا سال ۲۰۲۵ ظرفیت شبکه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. همچنین یک انتخاب محبوب برای توسعه‌دهندگان به شمار می‌آید؛ چون اکثر دارایی‌های مجازی، انواع NFT و توکن‌ها به دوام شبکه وابسته هستند. علاوه بر این، با حرکت به سمت اجماع اثبات سهام، انتشار اتریوم تا ۸۸ درصد کاهش یافته است که می‌تواند ارزش آن را در رالی بعدی بازار ارز دیجیتال افزایش دهد. به طور کلی قرار گرفتن اتریوم به عنوان بلاک‌چین خط مقدم توسعه وب۳ و تقاضای قابل توجه برای شبکه آن از جانب هزاران پروژه، آن را به یکی از امیدوارکننده‌ترین و بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ تبدیل می‌کند.

۲- چرا پالیگان (MATIC) به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ معرفی شده است؟

شبکه پالیگان یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ به شمار می‌آید که روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. هدف این پروژه رسیدگی به تراکنش‌های نسبتا کند و گران در شبکه اتریوم است. در حال حاضر، شبکه اتریوم تنها می‌تواند حدود ۱۲ تراکنش در ثانیه را پردازش کند. این درحالی است که پالیگان قادر است تا ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه را در یک زنجیره جانبی انجام دهد. این ویژگی، پالیگان را به انتخابی کارآمدتر و محبوب‌تر در میان توسعه‌دهندگان تبدیل می‌کند.

اگر به آینده اتریوم خوش‌بین باشید، پالیگان در این شبکه قرار است در آینده حرفی برای گفتن داشته باشد و بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در سال ۲۰۲۵ به حساب بیاید. علاوه بر سرعت، پالیگان همچنین بر بهبود قابلیت همکاری بین بلاک‌چین‌های سازگار با اتریوم با پشتیبانی از راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری مختلف مانند Matic Plasma ،ZK Rollups ،Optimistic Rollups و Validum Chains متمرکز است. این انعطاف‌پذیری می‌تواند به راحتی آن را به لایه‌ای برای پروژه‌ها در بازار صعودی ارزهای دیجیتال تبدیل کند؛ به‌ویژه زمانی که شبکه اتریوم شلوغ است. با ویژگی‌هایی که ذکر شد، پالیگان می‌تواند جزو لیست بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ قرار بگیرد.

۳- کاردانو (ADA)

امروزه ارز بومی شبکه کاردانو به طور همزمان یکی از ایده‌آل‌ترین و امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال موجود است و می‌تواند در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۵ قرار بگیرد. این دارایی دنیای کریپتو، اخیرا جهش قیمتی تجربه کرده و عده‌ی زیادی نسبت به آن امیدوار هستند. پروژه کاردانو فوق‌العاده واقع‌گرایانه است که در درجه اول از طریق فرآیند توسعه شواهد تجربی، خود را اداره می‌کند. این پروژه توسط به‌روزترین و پیشروترین اطلاعات علوم کامپیوتری موجود هدایت می‌شود.

توسعه‌دهندگان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ اجازه نمی‌دهند احساسات هنگام توسعه مانع برخی تصمیمات شود و در عوض به شواهد تجربی به عنوان یک نیروی راهنما متکی هستند. از سوی دیگر، با توجه به زیرساختی که کاردانو ایجاد کرده، احتمال دارد این ارز دیجیتال بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در سال ۲۰۲۵ به حساب بیاید.

تعدادی سکه ارز دیجیتال روی گوشی موبایل که به بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ اشاره دارد.
انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵ بازار ارزهای دیجیتال شاهد رشد خوبی باشد.

۴- دوج کوین (DOGE)

شاید تا چند وقت گذشته، دوج کوین در بین بسیاری از سرمایه‌گذارهای دنیای کریپتو طرفدار چندانی نداشت. افراد زیادی حتی این میم‌کوین را به تمسخر می‌گرفتند و آن را یک شوخی تلقی می‌کردند. با این حال، زمان زیادی از این ذهنیت‌ها گذشته و دوج کوین به یکی از ارزهای دیجیتال مهم بازار تبدیل شده است.

علی مارتینز (Ali Martinez) یک استراتژیست حوزه ارز دیجیتال به حساب می‌آید و اخیرا درمورد دوج کوین صحبت‌های امیدوارکننده‌ای منتشر کرده است. او پیش‌بینی می‌کند قیمت دوج کوین تا چند سال آینده افزایش قابل توجهی را تجربه می‌کند. البته حمایت‌های ایلان ماسک (Elon Musk) از این میم‌کوین بی‌تاثیر نبوده و شاید به همین دلیل، دوج کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

۵- ریپل (XRP)

تاریخچه ساده قیمت‌گذاری نشان می‌دهد که ارز دیجیتال ریپل پتانسیل این را دارد که به رشد ۵ برابری تا سال ۲۰۲۵ دست پیدا کند. این توکن پیشرو، با تسهیل پرداخت در سال ۲۰۱۷ با قیمت ۳.۵۰ دلار معامله شد. با وجود پستی و بلندی‌هایی که این رمزارز تجربه کرده، سرمایه‌گذاران XRP از آن زمان تا به امروز وضعیت بهتری را تجربه می‌کنند. به طور کلی با بیشتر شدن افرادی که مدام درحال سفر کردن هستند، ریپل به دلیل ویژگی‌هایی که در زمینه پرداخت دارد، چشم اندازهای قوی برای رشد خواهد داشت.

کارمزدها در بسیاری از سیستم‌های پرداختی بالا است و برای عده‌ی زیادی معامله با بانک‌ها در کشورهای دیگر ناخوشایند و پیچیده به شمار می‌آید. در این میان، ریپل بسیاری از این موارد را با کارمزدهای فوق‌العاده کم و زمان تسویه در محدوده ۳ تا ۵ ثانیه حل کرده است. این عوامل می‌تواند باعث شود که به زودی شاهد ادامه رشد XRP در آینده باشیم و این ارز دیجیتال به بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ تبدیل شود.

دلیل رشد بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۵ چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات و غیرقابل پیش‌بینی‌ بودن آن معروف است. در حالی که طی سال‌ها، چندین دوره صعودی تجربه شده، برخی کارشناسان معتقدند که روند صعودی پیش‌بینی‌شده برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ می‌تواند باعث به وقوع پیوستن بزرگ‌ترین بازار ارز دیجیتال باشد. در ادامه، عواملی که باعث این روند می‌شود را بررسی خواهیم کرد و دلیل رشد بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ را خواهیم گفت.

۱- افزایش پذیرش نهادی

یکی از عوامل کلیدی که به خوش‌بینی درمورد بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۵ دامن می‌زند، علاقه و مشارکت فزاینده سرمایه‌گذاران نهادی در بازار ارزهای دیجیتال است. در چند سال گذشته، شاهد بودیم که موسسات و شرکت‌های مالی بزرگ از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین به‌عنوان ذخیره‌ای از ارزش و پوششی در برابر تورم استقبال کردند. این مسئله، تقاضا را افزایش می‌دهد و تاثیر مثبتی بر احساسات کلی بازار ایجاد می‌کند.

تعداد زیادی اسکناس دلار با چندین بیت کوین در اتاقی قرمز و سبز رنگ
برای سرمایه‌گذاری، بهتر است از دلیل‌ها و عوامل رشد ارزهای دیجیتال مطمئن شویم.

۲- بلوغ اکوسیستم بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال

در مقایسه با دوره‌های صعودی قبلی، اکوسیستم ارز دیجیتال به طور قابل توجهی بالغ شده است. اکنون صرافی‌ها، پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و زیرساخت‌های بهبود یافته، مشارکت سرمایه‌گذاران را آسان‌تر می‌کنند. این بلوغ، باعث ایجاد بازاری پایدارتر و قوی‌تر می‌شود که به طور بالقوه طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران را جذب کرده و به رشد بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در سال ۲۰۲۵ کمک خواهد کرد.

۳- ادغام بلاک‌چین در امور مالی سنتی

فناوری بلاک‌چین به آرامی و به‌ طور حتمی در سیستم های مالی سنتی ادغام می‌شود. در حال حاضر بانک‌های مرکزی در حال بررسی مفهوم ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) هستند و موسسات مالی بزرگ در حال استفاده از بلاک‌چین برای پرداخت‌های فرامرزی و سیستم‌های تسویه حساب هستند. ادغام فناوری بلاک‌چین در زیرساخت‌های مالی موجود، پایه‌ای قوی برای پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به افزایش تقاضا در طول دوره صعودی پیش‌بینی‌ شده می‌شود.

۴- تداوم عدم اطمینان اقتصادی

اقتصاد جهانی در سال‌های اخیر با چالش‌های بی‌سابقه‌ای دست و پنجه نرم کرده است. عدم اطمینان افکار عمومی نسبت به بازارهای سنتی، اغلب سرمایه‌گذاران را به دنبال گزینه‌های سرمایه‌گذاری جایگزین مانند ارزهای دیجیتال می‌کند. در نتیجه، روند صعودی آینده می‌تواند شاهد افزایش علاقه سرمایه‌گذاران باشد که به دنبال پوششی در برابر عدم اطمینان اقتصادی هستند. همین موضوع، دلیلی بر رشد بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ به حساب می‌آید.

۵- نوآوری‌های تکنولوژی

صنعت کریپتو به دلیل ماهیت نوآورانه‌اش شناخته شده و پیشرفت‌های تکنولوژیکی می‌تواند نقش مهمی در پیش‌برد روند صعودی بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ داشته باشد. چندین پیشرفت مهم در آینده وجود دارد که شامل راه‌حل‌های مقیاس پذیری و پیشرفت در امور مالی غیرمتمرکز می‌شود. این ارتقاهای فناوری، پتانسیل رسیدگی به مسائل مقیاس‌پذیری، بهبود سرعت تراکنش و افزایش تجربه کاربر را دارند و در نهایت مشارکت‌کنندگان بیشتری را به بازار جذب می‌کنند.

جمع‌بندی

این روزها همه می‌خواهند بدانند بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ کدام یک هستند تا با خیال راحت روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند و در بهترین حالت، بیشترین میزان سود را داشته باشند. در مقاله‌ای که خواندید، تلاش کردیم تا این موضوع را بررسی کنیم و تعدادی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۵ را معرفی کنیم. برای خواندن مطالب بیشتر و همچنین باخبر شدن از آخرین قیمت ارزهای دیجیتال، همراه رمزینکس باشید.

سوالات متداول

کدام ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ بیشترین رشد را خواهد داشت؟

اتریوم یکی از امیدوارکننده‌ترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ است.

در سال ۲۰۳۰ کدام ارز دیجیتال دارای حداکثر رشد خواهد بود؟

در سال ۲۰۲۶ احتمالا شاهد معامله بیت‌کوین تا ۹۰۰۰۰ دلار خواهیم بود. تا سال ۲۰۳۰، پیش‌بینی می‌شود بیت‌کوین به بالای ۱۶۰۰۰۰ دلار برسد.

منابع: investorplace | galeon

3/5 - (2 امتیاز)
درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. سید مرتضی موسوی
    ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۲:۱۸

    سلام لطفا در مورد ارزهای ارزان قیمت بیشترتوضیع بدین

بنر نصب اپ