تلگرام ارز داخلی جدیدی راه‌اندازی خواهد کرد! - مجله رمزینکس

تلگرام از راه‌اندازی ارز داخلی جدیدی به نام «تلگرام استارز» خبر داد

علامت ۳ بعدی تلگرام و نشان نوتیفیکیشن
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳

بر اساس گزارش‌های PANews، تلگرام از تاریخ ۱۲ جون (۲۲ خرداد) اقدام به معرفی و راه‌اندازی ارز داخلی جدیدی به نام «تلگرام استارز» خواهد کرد. کاربران می‌توانند این ارز را از طریق سرویس‌های خرید درون‌برنامه‌ای اپل و گوگل خریداری کرده و برای پرداخت هزینه‌های کالاها و خدمات دیجیتال در ربات‌ها و مینی‌اپلیکیشن‌های تلگرامی از آن استفاده نمایند.

طبق گزارش‌ها، تعدادی از توسعه‌دهندگان این پلتفرم، نوتیفیکیشن‌هایی در خصوص راه‌اندازی این توکن دریافت کرده‌اند. همچنین کانال بازاریابی تلگرام نیز به این رویداد اشاره کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد راه‌اندازی این ارز با چالش‌هایی همراه باشد. گزارش‌هایی وجود دارد که اپل به دلیل نقض بندهای ۴.۷ و ۳.۱.۱ راهنمای بازبینی اپ استور، به این اپ هشدار داده است. این بندها به الزام استفاده از روش‌های پرداخت داخلی اپل برای دریافت وجه از کاربران و ارائه خدمات اشاره دارد.

کاربران قادر خواهند بود تا استارز را از طریق ابزارهای خرید درون‌برنامه‌ای در اپ استور و گوگل پلی خریداری نمایند و احتمالاً کارمزد سرویسی معادل ۳۰ درصد بر روی این تراکنش‌ها اعمال خواهد شد. توسعه‌دهندگان می‌توانند استارز را به شکل تون کوین برداشت کنند.

منبع: Binance

4.1/5 - (7 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید