۱۶۰٪ جهش در یک روز برای میم کوین های اتریوم! - مجله رمزینکس

جهش قابل توجه در توکن‌های مبتنی بر اتریوم در پی گمانه‌زنی تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF)

سکه‌های نقره‌ای رنگ با علامت اتریوم رویشان
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۳

بر اساس داده‌های گردآوری‌شده توسط DefiLlama، احتمال تأیید یک صندوق قابل معامله در بورس مبتنی بر اتریوم (Spot Ethereum ETF) در این هفته، منجر به افزایش قابل توجه قیمت در میان میم کوین هایی که بر بستر ماشین مجازی اتریوم (EVM) فعالیت دارند شده است.

قیمت توکن‌های HarryPotterObamaSonic10Inu (BITCOIN) و ماگ کوین (MOG) به ترتیب با رشد ۴۶.۸ و ۵۱.۷ درصد مواجه شد.

Wojak و Hemule جهش قیمتی حتی چشمگیرتری را تجربه کرده‌اند و در همین دوره به ترتیب شاهد افزایش قیمت ۶۶.۳ و ۸۹ درصدی بوده‌اند. سایر میم کوین های مبتنی بر اتریوم که با افزایش دو رقمی قیمت همراه بوده‌اند عبارتند از: لیدیز (LADYS) با رشد ۴۰.۸ درصد، Welsh Corgi Coin (WELSH) با رشد ۲۳.۵ درصد و lmeow (LMEOW) با رشد ۵۶.۵ درصد.

پپه (PEPE) که اکنون از نظر ارزش کل بازار، سومین میم کوین بزرگ محسوب می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته با جهش ۳۲ درصدی قیمت روبرو بوده است.

رشد قیمتی در اکوسیستم Base نیز قابل توجه است. در این اکوسیستم، توکن‌هایی مانند Base Pro Shops (BPS) با جهش روزانه‌ی ۱۶۱ درصدی و United Base Postal (UBPS) با افزایش ۱۰۲ درصدی در همین دوره مواجه بوده‌اند.

Dog Ski Mask (SKI) علاوه بر افزایش ۱۱۱ درصدی قیمت، از ۳۱ اردیبهشت تاکنون از مرز ۱.۶ میلیون دلار حجم معاملات نیز فراتر رفته است. Normie (NORMIE) یکی دیگر از توکن‌های اکوسیستم Base است که با حجم معاملات بیش از ۹ میلیون دلار، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و این امر منجر به افزایش ۷۳.۶ درصدی قیمت آن شده است.

Briun Armstrung (BRIUN) که نامی با املای اشتباه از برایان آرمسترانگ، بنیان‌گذار صرافی کوین‌بیس است، نیز با جهش ۵۵.۲ درصدی، افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.

مجموع ارزش بازار میم کوین های مبتنی بر اتریوم در پی افزایش‌های اخیر، از مرز ۶۲ میلیارد دلار عبور کرده است. این رقم، از برخی از دسته‌بندی‌های دیگر رمزارزها مانند توکن‌های استیکینگ سیال، DePIN، توکن‌های صرافی‌های غیرمتمرکز و همچنین سبد سرمایه‌گذاری صندوق‌هایی همچون DragonFly Capital، Coinbase Ventures و Binance Labs پیشی گرفته است.

منبع: Crypto Breifing

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر