رشد ۳۵ درصدی توکن FTT بر خلاف روند بازار - مجله رمزینکس

رشد ۳۵ درصدی توکن FTT بر خلاف روند بازار

اسب بازی شطرنج ایستاده و سربازان دور آن به زمین افتاده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پس از انتشار خبری مبنی بر جبران کامل وجوه و سرمایه‌های مشتریان صرافی FTX، توکن FTT طی روز گذشته شاهد جهشی قابل توجه بود.

قیمت FTT در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۵.۶ درصد به ۲.۱۶ دلار در زمان نگارش این گزارش رسید. ارزش کل بازار این دارایی دیجیتال به ۷۱۰ میلیون دلار صعود کرد و در جایگاه ۱۰۸ام ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار گرفت. نکته‌ی قابل ذکر، دستیابی FTT به بالاترین سطح قیمتی شش هفته‌ی گذشته، یعنی ۲.۲۷ دلار در حدود ساعت ۵ به وقت هماهنگ جهانی (UTC) است که آخرین بار در اواسط مارس مشاهده شده بود.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط Santiment، شاخص قدرت نسبی (RSI) توکن FTT طی ۲۴ ساعت گذشته از ۵۷ به ۶۲ افزایش یافته است. این شاخص نشانگر اشباع خرید در حال حاضر است که می‌توان انتظار نوسانات قیمتی قابل توجهی را داشت. کاهش RSI به زیر ۵۰ می‌تواند زمینه‌ساز روند صعودی تدریجی این توکن شود.

گزارش اخیر حاکی از آن است که صرافی FTX دارایی‌هایی به مراتب بیشتر از مبلغ مورد نیاز برای جبران ضررهای تحمیل‌شده به بیش از دو میلیون مشتری در نوامبر ۲۰۲۲ را در اختیار دارد.

FTT طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد فعالیت ۹۵ آدرس منحصربه‌فرد بوده است. در حالی که این رقم در مقایسه با میانگین ۶۱ آدرس فعال روزانه‌ی دو روز گذشته، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد، اما همچنان احتمال تأثیرگذاری فعالیت و دستکاری بازیگران اصلی بازار (دارندگان حجم بالای سرمایه) وجود دارد.

علاوه بر این، ورود روزانه‌ی FTT به صرافی‌ها نیز طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۵ درصدی به ۳۰۲۹۵۰ توکن رسیده است. با توجه به این شرایط، برخی از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ممکن است به دنبال کسب سود کوتاه‌مدت ناشی از افزایش ناگهانی ورود به صرافی‌ها باشند.

داده‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر، ۲۳۰ میلیون توکن از مجموع ۳۲۸.۸ میلیون توکن FTT در گردش، سودآور تلقی می‌شوند.

منبع: crypto.news

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید