چرا باید توکن هوبی HUOBI بخریم؟ - مجله رمزینکس

چرا باید توکن هوبی HUOBI بخریم؟

تصویر لوگو هوبی توکن Huobi
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

هوبی Huobi یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال امروزی است که دسترسی به دارایی‌های دیجیتال در سطح جهانی را به معامله‌گران در بیش از ۱۳۰ کشور در سراسر جهان ارائه می‌کند. موفقیت Huobi به دلیل خدماتی است که در سطح جهانی ارائه می‌دهد، همچنین رفتار و مشارکت سرمایه گذاران حرفه‌ای بی تاثیر نیست. توکن Huobi به عنوان توکن مبادله در اوایل سال جاری راه‌اندازی شده است.

اینفوگرافیک بالا توزیع توکن‌های Huobi را در حال حاضر نشان می‌دهد.

Huobi چیست؟

Huobi Global یک برند پیشرو در تجارت ارزهای دیجیتال، Huobi به دلیل پلتفرم تجاری کاربر پسند خود که انواع ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین و اتریوم را ارائه می‌دهد، شناخته شده است. علاوه بر این امنیت بالایی هم دارد و اقدامات پیشرو در صنعت را برای محافظت از سرمایه و اطلاعات شخصی کاربران ارائه می‌دهد.

 Huobi معاملات حاشیه، معاملات آتی، معاملات نقدی، منابع آموزشی و تحلیل بازار را ارائه می‌دهد و به دلیل رابط بصری و ابزارهای معاملاتی پیشرفته‌اش شناخته شده است، هم به معامله گران تازه کار و هم برای معامله گران با تجربه پاسخ می‌دهد.

Huobi به طور مداوم مجموعه محصولات خود را به روز می‌کند، ویژگی‌های تجاری جدیدی را معرفی می‌کند و بخش امنیت را بهبود می بخشد.

توکن اختصاصی Huobi

توکن HT یا Huobi Token، ارز دیجیتال بومی صرافی Huobi Global، یکی از پیشروترین پلتفرم‌های تجارت دارایی دیجیتال در جهان است. توکن Huobi در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. این توکن در درجه اول به عنوان یک توکن کاربردی برای صرافی Huobi معرفی شد.

موارد استفاده از Huobi

۱. HADAX VOTING

HADAX یک صرافی مستقل ارزهای دیجیتال و پروژه جانبی Huobi است که به امکان شرکت در تصمیم‌گیری‌های لیست‌های جدید توکن را به کاربران می‌دهد. کاربران می‌توانند هر چند بار که مایل باشند، با هزینه ۰.۱ HT رای دهند. ( ۰.۱ HT هزینه هر رای است)

اگر به پروژه برنده نهایی رای می‌دهید، می‌توانید با لیست کردن همان پروژه، توکن کسب کنید. با تکرار منظم رای گیری HADAX از زمان آغاز، و فهرست حداقل ۳ سکه برتر، فرصت آسان تری برای کسب درآمد غیرفعال وجود ندارد.

۲. برای کسب توکن‌های رایگان

 پروژه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی مانند ایردراپ، برای افزایش شانس خود در لیست HADAX، به رای دهندگانی که از آن‌ها حمایت می‌کنند، توکن رایگان می‌دهند. از آنجایی که رای دهندگان توکن‌های خود را بازپرداخت می‌کنند، این فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا برای کار ساده رای دادن درآمد بیشتری کسب کنند.

۳. رویدادهای توکن Huobi

گهگاه به دارندگان توکن Huobi، توکن‌های جدیدی داده می شود.

۴. گزینه‌های معاملاتی

می‌توانید توکن‌های Huobi را با ارزهای رمزپایه محبوب مانند USDT، BTC و ETH معامله کنید.

۵. تخفیف VIP

خرید ارز دیجیتال Huobi برای رسیدن به امتیاز VIP می‌تواند برای شما تخفیف‌هایی از ۱۰% تا ۵۰% دریافت کند.

۶. پروژه HADAX و سپرده‌های امنیتی

امتیاز نهایی رای لیست HADAX شامل ۷۰٪ رای کاربران و ۳۰٪ از سپرده‌های امنیتی است که در توکن‌های Huobi پرداخت می‌شود. این فرآیند، اگرچه مستقیماً به سود معامله‌گران نیست، به توکن‌های Huobi ارزش می‌بخشد.

۷. صندوق بازپرداخت و حفاظت از کاربر

صندوق حمایت از کاربر Huobi با هدف محافظت از سرمایه‌گذاران و پوشش ضرر در مواقع اضطراری است. Huobi Pro 20٪ از درآمد خود را برای بازخرید توکن‌های Huobi از بازار این صندوق استفاده می‌کند. تا پایان سه ماهه اول، ۷۰,۴۵۴,۶۰۰ توکن Huobi در این صندوق قفل شده بود.

آینده توکن‌های Huobi

کاربردهای بیشتری برای توکن‌های Huobi در طول زمان مشخص خواهد شد. دارندگان حساب Huobi اکنون می‌توانند در HADAX تجارت کنند و فرصت‌هایی را برای سرمایه گذاری‌های با پاداش بالا باز کنند. با سرمایه فعلی بازار حدود ۱۳۳ میلیون دلار، توکن های Huobi پتانسیل رشد دارند.

بازپرداخت و صندوق حمایت از کاربر Huobi

صندوق حمایت از کاربر Huobi برای محافظت از منافع سرمایه‌گذاران Huobi و برای جبران زیان آن‌ها در مواقع اضطراری ایجاد شده است. Huobi Pro 20 درصد از درآمد خود را به بازخرید بخشی از HTها از بازار آزاد و بلوکه کردن آن‌ها در صندوق حفاظت از کاربر اختصاص داده است. در پایان سه ماهه اول، در مجموع ۷۰۴۵۴۶۰۰ HT از منابع مختلف بلوکه شدند. جزئیات برنامه بازخرید Q1 را می توانید در اینجا بیابید.

موارد استفاده دیگری برای HTها وجود دارد که با گذشت زمان تعریف می‌شوند. صاحبان حساب‌های Huobi اکنون واجد شرایط تجارت در HADAX هستند و فرصت‌های سرمایه گذاری با پاداش بالا را برای همه فراهم می‌کنند. با توجه به ارزش فعلی توکن Huobi در حدود ۱۳۳ میلیون دلار، معتقدیم که فضای زیادی برای رشد وجود دارد.

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید