برنامه شتاب دهنده ۱۰ میلیون دلاری Reef Labs در خاورمیانه - مجله رمزینکس

برنامه شتاب دهنده ۱۰ میلیون دلاری Reef Labs در خاورمیانه

نمای پروتکل Reef و قابلیت‌ها
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

شرکت ریف لبز (Reef Labs) در حال معرفی یک برنامه شتاب دهنده ۱۰ میلیون دلاری برای پروژه‌های Web3 است که بر اساس بلاکچین ریف ساخته شده‌اند. هدف این برنامه کمک، پرورش و سرمایه گذاری برای توسعه‌دهندگان و تیم‌های Web3 در خاورمیانه است.

از آنجاییکه استفاده از برنامه‌های بلاک چین وب ۳ در خاورمیانه روز به روز در حال افزایش است، شاهد پیشرفت‌ها و نوآوری‌های خارق العاده نیز در این صنعت هستیم. ریف دستاوردهای قابل توجهی نیز در منطقه MENA داشته است و حتی جایزه بهترین اکوسیستم را در جوایز بلاک چین خاورمیانه دریافت کرده است.

درباره ریف

Reef اولین بلاک چین EVM است که با هدف ایجاد دسترسی به Web3 برای میلیاردها کاربر، طراحی شده است. Reef مقیاس پذیری بالا و تراکنش‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد و از EVM قابل توسعه و قابلیت ارتقاء استفاده می‌کند. ریف بلاک چینی است که پیش‌بینی می‌شود در آینده نقش مهمی در NFT، DeFi و بازی، داشته باشد چراکه به راحتی می تواند نیازهای آینده توسعه Web3 را برآورده کند.

بلاکچین ریف را می‌توان دارای سه لایه در نظر گرفت: 

۱. لایه کاربردی (آنچه کاربران می‌بینند) 

۲. لایه پروتکل (مجموعه ای از قوانین خاص)

 ۳. لایه پایه (نحوه ثبت ارزش و داده‌ها در بلاکچین) 

اکثر تیم‌های DeFi در لایه پروتکل قرار می‌گیرند و برنامه‌هایی را برای تعامل کاربران ایجاد می‌کنند. Reef Chain نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های خود را ایجاد کنند یا توکن‌های موجود را به بلاکچین ریف منتقل کنند. کاربران می‌توانند هر دارایی REEF-20 را در صرافی‌های غیرمتمرکز معامله کنند و دارایی‌های ERC-20 را در ریف مستقر کنند و نقدینگی را بین اتریوم و بلاکچین ریف انتقال دهند.

نوشته ریف چین Reef Chain

توکن ریف (REEF) ارز دیجیتال بومی بلاکچین ریف است که برای کارمزد تراکنش، رای دادن در بلاکچین (NPoS و PoC) و وثیقه گذاشتن در اکوسیستم استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند با خرید ارز دیجیتال REEF و سرمایه‌گذاری آن از ریف چین سهام دریافت کنند. Reef Chain یک بلاک چین سریع، مقیاس‌پذیر و کم‌هزینه است که از قراردادها و توکن‌های هوشمند مبتنی بر EVM پشتیبانی می‌کند.

فعالیت ریف در منطقه MENA

این برنامه شتاب دهنده ۱۰ میلیون دلاری جاه طلبی‌های ریف را نشان می‌دهد و ریف را به عنوان بلاک چین پیشرو در منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) قرار می‌دهد. پروژه‌ها و ایده‌هایی که از طریق این برنامه انتخاب می‌شوند چه مزایایی را از Reef Labs دریافت خواهند کرد؟
۱. پشتیبانی مالی

۲. راهنمایی

۳. حمایت تبلیغاتی 

۴. کمک توسعه کسب‌وکار

علاوه بر این، این پروژه‌های اکوسیستمی می‌توانند از جامعه بین‌المللی ریف و شهرتی که دارد، استفاده کرده و ایده‌ها و موفقیت‌های خود را در معرض دید همه قرار دهند.

ادغام Reef for Web3 با پروژه‌های منطقه MENA

چشم‌انداز ژئوپلیتیک کنونی MENA رشد شبکه‌های بلاک چین خاص منطقه را ارتقا می‌دهد که به طور قابل توجهی به رشد اقبال عمومی Web3 کمک می‌کند. ریف کاملاً برای ارائه راه‌حل‌های کسب‌وکار با مقیاس‌پذیری عالی، تراکنش‌های مقرون‌به‌صرفه، EVM قابل ارتقا و قابلیت‌های ارتقای بلاکچینی مناسب است. بنابراین رویکردهای نوآورانه ای که دارد آن را برای استفاده از فناوری بلاک چین تشویق می کند. بعلاوه، ریف محدودیت‌های کمی برای ورود توسعه دهندگان به dApp دارد و سختگیری نمی‌کند برای همین ریف به عنوان یکی از ساده ترین اکوسیستم‌ها برای توسعه تبدیل شده است.

اکوسیستم ریف Reef

Denko Mancheski، مدیرعامل Reef ، اظهار داشت: «ما برنامه شتاب دهنده Reef را با هدف استقبال از درخشان‌ترین ذهن‌ها در صنعت Web3.0 راه‌اندازی می‌کنیم. تیم Reef مدتی است که با توسعه دهندگان Web3 در منطقه خاورمیانه همکاری می‌کنند و از استعداد و نوآوری ای که شاهد آن هستیم بسیار هیجان زده است. ما بهترین پروژه‌های خاورمیانه را انتخاب خواهیم کرد و به آن‌ها اجازه می‌دهیم تا پتانسیل کامل خود را تحقق بخشند. این کار ما را قادر می‌سازد تا رشد صنعت Web3 را در خاورمیانه به پیش ببریم و به عنوان بلاکچین بلاک چین واقعی این منطقه ظاهر شویم.»

برنامه Accelerator Reef برای پشتیبانی از شرکت‌های Web2 بوجود آمده است که به دامنه Web3 در منطقه MENA منتقل می‌شوند و در نهایت باعث افزایش آینده‌های نوآوری و ادغام Web3 می‌شوند. این برنامه ۱۰ میلیون دلاری بخشی از صندوق حمایت از توسعه دهندگان ۲۰ میلیون دلاری است که Reef قبلاً اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی شرکت ریف لبز Reef Labs

جمع‌بندی

ریف در حال راه‌اندازی یک برنامه شتاب دهنده برای حمایت از پروژه‌‌‌های Web3 است که بر روی بلاکچین ریف در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) ساخته می‌شوند. هدف این برنامه کمک، پرورش و سرمایه‌گذاری برای برنامه‌های وب ۳ مستقر در خاورمیانه است. پروژه‌ها و ایده‌هایی که از طریق این برنامه انتخاب می‌شوند، پشتیبانی مالی، راهنمایی، حمایت تبلیغاتی و کمک توسعه کسب‌وکار از Reef Labs دریافت خواهند کرد.

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید