با برترین توکن‌های صرافی آشنا شوید

نمای ارزهای دیجیتال و توکن های صرافی
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

صرافی‌های ارزهای دیجیتال اغلب کوین‌های خود را ایجاد می‌کنند تا تجارت ارزهای دیجیتال دیگر را در پلتفرم خود آسان‌تر کنند، به‌ویژه ارزهای جدیدتر یا کمتر محبوب‌. هنگامی که یک صرافی کوین خود را ارائه می‌کند، تضمین می‌کند که همیشه می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده فهرست شده در پلتفرم آن‌ها را با توکن آن صرافی معامله کنید. این باعث می‌شود سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده کمتر شناخته شده ریسک کمتری داشته باشد، زیرا می‌توانید به راحتی آن‌ها را مبادله کنید.

مزایای خرید توکن‌های صرافی

۱. تجارت آسان: این ارزهای دیجیتال در درجه اول برای کمک به معاملات روان در بورس ساخته می‌شوند.

۲. سرمایه گذاری‌های ارزشمند: با گذشت زمان، این کوین‌ها خودشان به گزینه‌های سرمایه گذاری خوبی تبدیل شده‌اند. آن‌ها قابل اعتماد هستند زیرا همیشه برای تجارت مورد تقاضا قرار می‌گیرند و توسط شرکت‌های بزرگی که صرافی‌ها را اداره می‌کنند، حمایت می‌شوند.

۳. ارزش ثابت و رو به رشد: با رشد صرافی و استفاده بیشتر افراد از آن، ارزش ارز دیجیتال آن معمولاً افزایش می‌یابد. این باعث می‌شود آن‌ها به طور بالقوه برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب باشند.

۱. Binance Coin (BNB)

بایننس که دفتر مرکزی آن در مالت قرار دارد، در حال حاضر بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات است و روزانه ۴ میلیارد دلار معامله در آن انجام می‌شود. این صرافی همچنین یک چهارم کل معاملات بیت کوین (BTC) را تشکیل می‌دهد.

این‌ها آمار قابل توجهی برای صرافی است که تنها در سال ۲۰۱۶ به وجود آمد و یک سال بعد «تنها» ۱۵ میلیون دلار آمریکا در ICO برای توکن BNB خود جمع آوری کرد. در حالی که ۱۵ میلیون دلار مبلغ قابل احترامی است، اما در مقایسه با سایر ICOهای همان زمان که مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را در چند ساعت یا حتی چند دقیقه جمع آوری می‌کردند، کم رنگ است.

تصویر بایننس کوین طلایی

خدمات جذاب بایننس

با این حال، بایننس از طریق بازاریابی استراتژیک و ویژگی‌های جذاب، مانند تخفیف ۵۰ درصدی در کارمزدهای معاملاتی هنگام پرداخت در توکن BNB، به سرعت رشد کرد و به رتبه اول خود رسید. یکی از ویژگی‌های محبوب، بایننس «Community Coin of the Month» است، که در آن کاربران بایننس می‌توانند روی توکن‌های جدیدی که قرار است در فهرست قرار گیرند، بدون پرداخت هزینه‌هایی که معمولاً توکن‌ها برای قرار گرفتن در صرافی بایننس باید بپردازند، رأی دهند.

به نظر می‌رسد که داشتن توکن BNB سرمایه گذاری خوبی باشد زیرا هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که بایننس تسلط خود را به زودی از دست بدهد. همانطور که خود بایننس ۲ سال پیش وجود نداشت، نمی‌توان گفت که آینده چه خواهد بود یا چه بازیکنان جدیدی ممکن است در صحنه ظاهر شوند که می توانند وضعیت موجود را مختل کنند.

جایگاه عرضه و بازار توکن بایننس

اما با توجه به اینکه انتظار می‌رود بازار کلی کریپتو گسترش یابد و به همان اندازه که وب در سراسر جهان پس از شوق اولیه حباب دات کام، در بازار رایج شود، حتی در صورت ظهور سایر رقبا، بایننس همچنان می‌تواند سهم زیادی از بازار را حفظ کند.

مجموع عرضه بایننس کوین ۱۹۲,۴۴۳,۳۰۱ BNB است که در حال حاضر کمی بیش از ۹۵ میلیون در گردش است. بایننس هر چند وقت یکبار مقداری سکه را می‌سوزاند تا ارزش سکه‌های باقی مانده را افزایش دهد. آن‌ها این کار را در اصل برای پاداش دادن به دارندگان سکه فعلی انجام می‌دهند، تئوری این است که این روش ارزان‌تری برای افزایش ارزش برای دارندگان توکن نسبت به پرداخت سود سهام به آن‌ها است، زیرا به سربار عملیاتی کمتری نیاز دارد و پیامدهای مالیاتی کمتری نیز دارد.

۲. توکن کوکوین (KCS)

کوکوین ارز دیجیتال خود را به نام «کوکوین سهام» (KCS) ارائه کرده است. وقتی ارز دیجیتال کوکوین را بخرید، سهمی از سود شرکت کوکوین را نیز به دست می‌آورید، مشابه اینکه سهام‌دار یک شرکت باشید و  از سود سهام آن شرکت را دریافت کنید. با این حال، اگر صاحب KCS باشید، حق رای در تصمیمات شرکت را نخواهید داشت.

کوکوین ۵۰ درصد از درآمد معاملاتی خود را بین تمام سهامداران کوکوین توزیع می‌کند. بنابراین، هرچه سهام کوکوین بیشتری داشته باشید، می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. نکته جالب اینکه درآمدی که از نگهداری سهام کوکوین به دست می آورید روزانه پرداخت می‌شود.

شما این پرداخت‌ها را نه تنها در Kucoin Shares، بلکه در انواع ارزهای دیجیتال مختلف که در پلتفرم آن‌ها معامله می‌شوند، دریافت می‌کنید که شامل بیش از ۲۰۰ نوع است.

توکن کوکوین KCS

فرصت‌های سرمایه گذاری متنوع در کوکوین

سهام Kucoin برای کسانی که علاقه‌مند به کاوش در ارزهای دیجیتال باشند، عالی است. شما در نهایت صاحب طیف وسیعی از کوین‌ها خواهید شد که شاید فکر خرید برخی از آن‌ها را نداشته باشید.

این احتمال وجود دارد که ارزش برخی از این کوین‌ها به طور غیرمنتظره‌ای و به میزان قابل توجهی افزایش یابد، که می‌تواند یک شگفتی خوشایند برای شما باشد.

جایگاه عرضه و بازار توکن کوکوین

در مجموع حدود ۱۸۰ میلیون سهم Kucoin وجود دارد که در حال حاضر حدود ۹۰ میلیون سهم، در گردش است. در حالیکه کوکوین در حال حاضر در میان صرافی‌های ارزهای دیجیتال در رتبه بالایی قرار ندارد، توکن آن مزایای جذابی مانند توکن بایننس ارائه می‌دهد. 

به طور خلاصه، داشتن سهام Kucoin می‌تواند راهی برای کسب درآمد منظم در ارزهای دیجیتال مختلف باشد و فرصتی برای تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتال شما فراهم کند. با این حال، مانند همه سرمایه‌گذاری‌ها، درک ریسک‌های مرتبط مهم است.

۳. توکن هوبی Huobi Token (HT)

نحوه کار توکن‌های Huobi (HT) کمی متفاوت از سایر توکن‌های صرافی است. برای به دست آوردن این توکن، باید چیزی به نام «کارت‌های امتیاز یا point cards» از Huobi خریداری کنید. هر امتیاز مانند ۱ دلار است و شما از این امتیازها برای خرید ارز دیجیتال HT در مبادله آن‌ها استفاده می‌کنید. هنگام خرید امتیاز، همان مقدار HT را نیز دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، اگر شما ۱۰۰۰ امتیاز بخرید، ۱۰۰۰ HT نیز دریافت خواهید کرد.

برنامه Huobi برای حفظ ارزش HT

Huobi یک برنامه ویژه دارد که در آن هر سه ماه یکبار ۲۰٪ HT را از بازار بازخرید می‌کند. این کار می‌تواند ارزش HT شما را افزایش دهد. اما برخلاف برخی صرافی‌های دیگر مانند بایننس، Huobi این توکن‌ها را از بین نمی‌برد. در عوض، آن‌ها را در یک صندوق نگهداری می‌کند. صاحبان صرافی Huobi معتقدند، این صندوق برای کمک به دارندگان HT و کاربران آن‌ها در صورت بروز مشکل، مانند نقض امنیت، وجود نگهداری می‌شود.

از آنجایی که Huobi توکن‌هایی را که بازخرید می‌کند را از بین نمی‌برد، تعداد کل HT را کاهش نمی‌دهد. یعنی ارزش این توکن ممکن است تا ۲۰٪ کامل برای همه بالا نرود. اما از طرف دیگر داشتن این صندوق ذخیره نیز می‌تواند برای کاربران اطمینان بخش باشد.

لوگوی صرافی هوبی Huobi

کاربرانی که از HT برای تراکنش‌ها در Huobi استفاده می‌کنند، می‌تواند ۵۰٪ در کارمزدها تخفیف بگیرند. دارندگان HT همچنین امتیازات ویژه‌ای مانند دسترسی زودهنگام به توکن‌های جدید و فرصتی برای ارائه بازخورد در مورد خدمات Huobi از طریق نظرسنجی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: چرا باید توکن هوبی HUOBI بخریم؟

جایگاه عرضه و بازار ارز دیجیتال HT

در کل ۵۰۰ میلیون HT وجود دارد که حدود ۵۰ میلیون در حال حاضر موجود است. Huobi یکی از سه صرافی برتر از نظر فعالیت تجاری است که سعی می‌کند ارزشی پایدار برای به HT ایجاد کند.

مهسا رحمانی

درباره مهسا رحمانی

من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید