حمام خون در بازار میم‌کوین‌ها با پیشتازی پپه! - مجله رمزینکس

حمام خون در بازار میم‌کوین‌ها: پِپه، فلوکی و برت از بدترین عملکردها

نمودار قیمتی نشان‌دهنده‌ی یک ریزش ناگهانی قیمت
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

بازار ارزهای دیجیتال هفته را با روندی صعودی آغاز کرد و بخشی از افت‌های چند روز گذشته را جبران نمود. با این حال، اصلاح قیمتی دیگری در تاریخ ۲۲ خرداد رخ داد که منجر به سقوط بیت‌کوین (BTC) به زیر ۶۸ هزار دلار و کاهش اتریوم (ETH) به تقریباً ۳۵۰۰ دلار شد.

وضعیت در بخش میم‌کوین‌ها نیز چندان مساعد نیست. پیشتازان این حوزه از نظر ارزش بازار، دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، هر کدام ۳ درصد در مقیاس روزانه کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. سایر بازیگران این بخش مانند پپه (PEPE) و فلوکی اینو (FLOKI) نیز شاهد افت‌های شدیدتری بوده‌اند.

برِت (BRETT) با الهام از قورباغه که اخیراً روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده بود، همسو با بازار نزولی حرکت کرد. قیمت این میم‌کوین در حال حاضر حدود ۰.۱۶ دلار است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد کاهش یافته است، اما همچنان در مقیاس هفتگی ۳۳ درصد افزایش داشته است.

در حالی که اکثر میم‌کوین‌ها تحت تأثیر اصلاح بازار قرار گرفته‌اند، بیرکوین (BEER) به عنوان یکی از معدود موارد استثناء، عملکرد مثبتی از خود نشان داده است. ارزش این ارز دیجیتال چند ساعت پیش به بالاترین حد خود در تمام دوران، یعنی تقریباً ۰.۰۰۰۵۷۰۴۴ دلار رسید. در حال حاضر، بیرکوین با قیمتی حدود ۰.۰۰۰۴۹۶۹ دلار معامله می‌شود که در یک دوره ۱۴ روزه رشدی چشمگیر معادل ۴۵۰ درصد را نشان می‌دهد.

کانستیتوشن (PEOPLE)، پونک (PONKE) و آپو آپوستاجا (APU) از معدود موارد دیگر هستند که با افزایش جزئی قیمت همراه بوده‌اند.

هشداری جدی برای سرمایه‌گذاران هنگام ورود به بازار میم‌کوین‌ها

بخش میم‌کوین‌ها توانایی تولید توکن‌هایی را دارد که در مدت کوتاهی افزایش قابل توجه قیمت را تجربه می‌کنند و بدین ترتیب، به سرمایه‌گذاران هوشمندی که در مراحل اولیه وارد این اکوسیستم می‌شوند، سود می‌رسانند. نمونه‌های متعددی از افرادی وجود دارد که به دلیل معامله با این کلاس دارایی، سودهای کلانی (حداقل روی کاغذ) به دست آورده‌اند.

با این حال، افت اخیر در این بخش، هشداری جدی برای سرمایه‌گذاران است. نوسانات شدیدتر بازار میم‌کوین‌ها می‌تواند منجر به ضررهای قابل توجه برای افرادی شود که صرفاً به دنبال موج‌سواری در این حوزه هستند.

منبع: Crypto Potato

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید