پولکادات (DOT) در نبرد حیاتی برای حفظ حمایت ۴ دلاری
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل قیمت پولکادات (Polkadot)، DOT در تلاش برای ماندن بالای ۴ دلار

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳
سکه هاس صورتی دات و دو دست

پولکادات (DOT) پس از سقوط به زیر ۴ دلار در روز سه‌شنبه، در تلاش است تا بالای این سطح باقی بماند. خریداران با نزدیک شدن قیمت به ۴.۵۰ دلار، از حرکت خود بازمانده‌اند.

DOT که در مرداد ماه به طور پیوسته به بالاترین سطح ۵.۱۱ دلار رسیده بود، از آن زمان این افزایش‌ها را از دست داده است. فشار فروش باعث شد که قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (SMA) برسد و خریداران در مواجهه با احساسات منفی فزاینده، برای حفظ قیمت تلاش کنند.

پولکادات (DOT) دوباره در تلاش برای بازیابی

پولکادات (DOT) از ۲ شهریور، زمانی که به ۵.۱۱ دلار رسید و سپس فروشندگان آن را به پایین کشیدند، عمدتاً در وضعیت قرمز بوده است. در آخرین هفته مرداد، DOT به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه و سطح قیمت ۴.۵۰ دلار افت کرد و در اوایل شهریور در ۴.۳۸ دلار بسته شد. تا روز شنبه ۹ شهریور، DOT به ۴.۲۶ دلار کاهش یافت و تمام افزایش‌های خود را در مسیر صعود به ۵.۱۱ دلار از دست داد. سپتامبر با ادامه کاهش DOT آغاز شد، و با افت ۴.۴۶ درصدی به ۴.۰۷ دلار رسید که فقط کمی بالاتر از سطح حمایتی ۴ دلار بود.

اکنون، فروشندگان دوباره کنترل را به دست گرفته‌اند و در زمان انتشار این خبر DOT در ۴.۰۴ دلار معامله می‌شود.

لحظه‌ای حیاتی برای DOT

پولکادات (DOT) در یک نقطه حیاتی قرار دارد که می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر عملکرد قیمت در آینده داشته باشد. خریداران نتوانسته‌اند حرکت خود را تقویت کنند و در برابر فشار فروش مداوم مقابله کنند، و این باعث شده که DOT در یک روند نزولی معامله شود.

همکاری‌های جدید

سرمایه‌گذاران و ناظران بازار امیدوارند که آخرین همکاری پولکادات با اینتر میامی بتواند به عنوان یک کاتالیزور عمل کرده و قیمت پولکادات را افزایش دهد. این همکاری باعث می‌شود که تیم اول اینتر میامی لوگوی پولکادات را روی لباس تمرینی خود داشته باشد و می‌تواند پروتکل را در میان طرفداران فوتبال در سطح جهانی به طور قابل توجهی معرفی کند.

منبع: cryptodaily

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر