تحلیل ارز پومریوم + جدول ویژگی‌ها و مشخصات ارز دیجیتال PMG

تحلیل ارز پومریوم؛ بررسی چشم‌انداز و پتانسیل ارز PMG

نمای ارز دیجیتال پشت نماد چارت قیمتی و افرادی که دور میز نشسته اند برای تحلیل ارز پومریوم
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

ارز دیجیتال پومریوم به عنوان عنصر کلیدی پلتفرم پومریوم در بازی‌های بلاکچینی مبتنی بر وب ۳ استفاده می‌شود. پلتفرم Pomerium با هدف گسترش بازی‌های موبایلی مبتنی بر Web3، ارز پومریوم را به عنوان پاداش بازی‌های خود به کاربران ارائه می‌دهد.

بنابراین، اگر خواهان لذت بردن از بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز غیرمتمرکز بلاکچینی و کسب درآمد از آن هستید، باید با تحلیل ارز پومریوم آشنا شوید. شناخت مقاومت‌ های ارز پومریوم به شما کمک می‌کند تا جهت‌گیری آینده این کریپتو و سودآوری سرمایه‌گذاری در آن را پیش‌بینی کنید. پس برای آشنایی با تحلیل ارز Pomerium تا پایان این مطلب با رمزینکس همراه باشید.

 بررسی اجمالی ارز دیجیتال PMG

ارز پومریوم یک توکن BEP-20 است که بر بستر بلاکچین‌های بایننس اسمارت‌چین و اتریوم توسعه یافته است. کاربرد اصلی این رمز ارز در بازی‌های بلاکچینی استودیو بازی‌سازی پومریوم است. شما می‌توانید از این ارز برای خرید آیتم‌ها، ارتقای شخصیت‌ها و تجهیزات بازی استفاده کنید.

 اما علاوه بر هیجان بازی، می‌توان نگاهی کسب درآمدی نیز به این ارز داشت. به این ترتیب که می‌توانید از طریق مبادله آن با سایر ارزهای دیجیتال سود کسب کنید یا با خرید و فروش آن به درآمد برسید.

نمودار قیمت ارز دیجیتال PMG در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ به شرح زیر است که نشان می‌دهد قیمت این رمز ارز در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۶۸ درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت برای تحلیل ارز پومریوم
چارت قیمت ارز پومریوم که نوسان شدید یک روزه را در این ارز دیجیتال نشان می‌دهد

تحلیل ارز پومریوم صرفا بر‌اساس نمودار قیمتی امکان‌پذیر نیست، چرا که عوامل دیگری نیز در آینده این کریپتوکارنسی نقش موثری دارند. مشخصات کلی ارز دیجیتال پومریوم را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

ویژگی‌هامشخصات
نام توکنPomerium Ecosystem Token
نمادPMG
قیمت (۸ مارس ۲۰۲۴)$۰.۱۱۶۱
ارزش بازار$۸,۶۹۰,۶۱۴
رتبه در بازار#۱۱۳۸
حجم معاملات ۲۴ ساعت$۱,۰۴۷,۴۰۲
رتبه حجم معاملات#۱۲۵۵
نسبت حجم به ارزش۱۱.۹۹ درصد
عرضه در گردش۷۵,۵۰۱,۶۵۷ PMG
عرضه کل۹۹۹,۶۰۰,۰۰۰ PMG
ارزش کل بازار کاملا رقیق شده$۱۱۶,۳۵۲,۴۵۸
بلاکچینبایننس اسمارت‌چین
تاریخ انتشار۲۰۲۳-۰۴-۲۰
الگوریتم اجماعاثبات سهام
نوع توکنکاربردی
کاربردهاخرید آیتم‌های درون بازی، استیکینگ، حاکمیت
قرارداد هوشمند0x0733…74d8a2

تحلیل بلند‌مدت ارز پومریوم؛ روند ارز دیجیتال PMG به کجا می‌رود؟

شما می‌توانید برای پیش‌بینی قیمت‌ PMG از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. یکی از روش‌های تحلیل ارز پومریوم بررسی سطوح حمایت و مقاومت آن است. این سطوح نشان می‌دهند که تقاضا برای توکن در چه قیمتی بیشتر و در چه قیمتی کمتر است. با استفاده از این سطوح می‌توانید جهت روند قیمت (صعودی یا نزولی) را پیش‌بینی کنید.

شاخص RSI؛ راهی برای فهمیدن قدرت بازار

شاخص RSI قدرت بازار توکن انجمن میم پومریوم را با اندازه‌گیری بزرگی تغییرات قیمت آن، به شما نشان می‌دهد. با استفاده از RSI می‌توانید زمان‌های مناسب برای خرید ارز پومریوم را پیدا کنید. تحلیل ارز پومریوم انجمن میم Pomerium با RSI در تایم فریم ۴ ساعته نشان می‌دهد که روند فعلی توکن پومریوم نامشخص است. عبور RSI از خط ۵۰ می‌تواند به عنوان سیگنالی برای تغییر روند عمل کند.

تصویر فردی که روی یک نماد ارز دیجیتال با پس زمینه چارت کلیک می‌کند
تحلیل ارز پومریوم باتوجه به تاریخچه قیمتی یک رشد مناسب را برای میان‌مدت پیش‌بینی می‌کند

تحلیل بنیادی ارز پومریوم؛ بررسی پویایی عرضه و تقاضا 

برای تحلیل ارز PME بررسی پویایی عرضه و تقاضا نکته کلیدی است. از نظر عرضه، می‌توان به ارزش بازار (Market Cap) و کل عرضه در گردش (Circulating Supply) توجه کرد تا به فرضیات قیمتی منطقی برای آینده دست یافت. از نظر تقاضا نیز بررسی داده‌های درون زنجیره‌ای مانند تعداد آدرس‌های فعال و جدید و تعداد تراکنش‌ها می‌تواند بینشی از تقاضای فعلی و آتی ارائه دهد. 

در حال حاضر تحلیل ارز دیجیتال پومریوم نشان‌دهنده‌ روند نزولی در عرضه و تقاضای آن است. با این حال، این روند می‌تواند با توجه به احساسات بازار و ارائه ویژگی‌های جدید از سوی پلتفرم Pomerium در آینده دستخوش تغییرات شود.

تحلیل ارز پومریوم از ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳

پیش‌بینی دقیق قیمت ارز دیجیتال PMG به دلیل ماهیت پویای بازار و وابستگی آن به عوامل متعدد کاری دشوار است. روند رشد یا سقوط این ارز به عوامل مختلفی مانند عرضه و تقاضا، پیشرفت تکنولوژی‌های پلتفرم پومریوم، اخبار و رویداد، احساسات بازار و… بستگی دارد. 

اما با بررسی روندهای گذشته، تحلیل تکنیکال و بررسی عوامل بنیادی می‌تواند قیمت تقریبی آن در آینده را پیش‌بینی کرد. در جدول زیر، تحلیل ارز پومریوم و قیمت آن از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳ ارائه شده است.

بالاترین قیمتمیانگین قیمتپایین‌ترین قیمتسال
$۰.۲۶$۰.۲۴$۰.۱۱۲۰۲۴
$۰.۳۱$۰.۲۸$۰.۲۵۲۰۲۵
$۰.۴۳$۰.۴۲$۰.۳۵۲۰۲۶
$۰.۵۴$۰.۵۲$۰.۴۶۲۰۲۷
$۰.۵۴$۰.۵۲$۰.۴۶۲۰۲۸
$۰.۶۵$۰.۶۴$۰.۵۶۲۰۲۹
$۰.۸۸$۰.۸۵$۰.۸۰۲۰۳۰
$۱.۲۴$۱.۲۲$۱.۱۶۲۰۳۱
$۱.۷۰$۱.۶۸$۱.۶۳۲۰۳۲
$۲.۳۱$۲.۲۸$۲.۲۲۲۰۳۳

جمع‌بندی

تحلیل ارز پومریوم در میان نوسانات بازار کار آسانی نیست و پیش‌بینی قطعی قیمت آن غیرممکن است. با این حال، کاربرد گسترده این رمز ارز در بازی‌های بلاکچینی مبتنی بر وب ۳، آینده روشنی را برای آن رقم می‌زند. نظر شما درباره ارز PMG چیست؟ آیا فکر می‌کنید ارز دیجیتال پومریوم می‌تواند به قیمت یک دلار یا حتی بیشتر از آن برسد؟ نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

احساس عمومی نسبت به توکن پومریوم (Pomerium) چگونه است؟

بر اساس تحلیل فنی، احساسات فعلی نسبت به قیمت توکن اکوسیستم پومریوم در حال حاضر خنثی ارزیابی می‌شود.

 آیا خرید ارز پومریوم سودآور است؟

میزان سودآوری سرمایه‌گذاری در ارز PMG به طور قطعی مشخص نیست، چرا که این موضوع به عواملی مانند شرایط بازار، میزان ریسک‌پذیری سرمایه‌گذار و افق زمانی سرمایه‌گذاری بستگی دارد. با این حال، این ارز در مراحل اولیه توسعه خود است و پتانسیل رشد زیادی دارد، اما در عین حال با ریسک بیشتری نیز همراه است.

منابع: beincrypto | coinmarketcap | digitalcoinprice

لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید