آیا قیمت ارز دیجیتال همستر کامبت مشخص شده؟ 🐹 - مجله رمزینکس

در جستجوی قیمت همستر کامبت: کسب امتیاز برای ایردراپ قریب الوقوع

یک همستر که مقوا را پاره گرده و علامت‌های سوال اطراف او
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

همستر کامبت با هیجان برای عرضه توکن خود آماده می‌شود. اگرچه قیمت نهایی توکن هنوز اعلام نشده است، اما اکنون می‌توانید با شرکت در فعالیت‌های بازی، امتیاز برای دریافت توکن‌های رایگان (ایردراپ) پس از عرضه کسب کنید.

این بازی مبتکرانه با مکانیزم “بازی-برای-درآمد” (Play-to-Earn) ترکیبی منحصر به فرد از سرگرمی و پتانسیل درآمدزایی را در یک بستر امپراتوری سازی مبتنی بر بلاکچین که بر بستر تلگرام میزبانی می‌شود، ارائه می‌دهد.

مدل توکن پویای همستر کامبت

همستر کامبت از یک مدل توکن پویا برای تشویق تعامل و پاداش دادن به بازیکنان استفاده می‌کند. با شرکت در فعالیت‌های روزانه، بازیکنان توکن‌هایی را کسب می‌کنند که برای ارتقاء همسترها و گسترش امپراتوری دیجیتال خود ضروری هستند. این بازی یک اقتصاد یکپارچه را در خود جای داده است که به طور مستقیم کسب توکن را با فعالیت و موفقیت بازیکن در بازی مرتبط می‌سازد.

با پیشرفت بازی و دستیابی به نقاط عطف، انتظار می‌رود کاربرد و ارزش بیشتری به توکن‌ها تزریق شود و آن‌ها را به عنصری جدایی‌ناپذیر از کل تجربه بازی تبدیل کند.

یک بازی امپراتوری‌سازی مبتنی بر تلگرام

همستر کامبت یک بازی نوآورانه برای کسب درآمد است که در آن بازیکنان می‌توانند امپراتوری رمزارز خود را از پایه بسازند. این بازی که در تلگرام میزبانی می‌شود، یک پلتفرم منحصر به فرد را ارائه می‌دهد که جوایز روزانه، ماموریت‌های ویژه و هدایای رایگان را با هم ترکیب می‌کند. بازیکنان در یک محیط غیرخشونت آمیز و رقابتی شرکت می‌کنند و می‌توانند همسترهای خود را ارتقاء داده و برای تسلط بر دنیای بازی رقابت کنند.

گیم پلی ساده و در دسترس

همستر کامبت به طور مستقیم از طریق تلگرام قابل دسترسی است و شروع بازی را بسیار آسان می‌کند. این بازی حول محور یک سیستم کلیک-محور می چرخد، به این صورت که بازیکنان با انجام وظایف برای ارتقاء همسترهای خود، پاداش کسب می‌کنند. هر ارتقاء توانایی بازیکن را برای کسب درآمد بیشتر و مقیاس گذاری عملیات خود در بازی افزایش می‌دهد و شبیه سازی مدیریت یک صرافی ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد.

جوایز و مشارکت‌های راهبردی

همستر کامبت به طور منظم برای پاداش دادن به جامعه خود، ایردراپ و رویدادهای ویژه‌ای را سازماندهی می‌کند. شرکت‌کنندگان با فعال ماندن در تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی و تعامل با جامعه بازی، می‌توانند توکن‌های انحصاری، ارتقاء و سایر جوایز هیجان‌انگیز را برنده شوند.

همستر کامبت همچنین در حال عقد قراردادهای همکاری با بازیگران اصلی در صنایع ارزهای دیجیتال و بازی است. این مشارکت‌ها با هدف افزایش دسترسی و ادغام ویژگی‌های بیشتر برای منافع بازیکنان انجام می‌شود. جزئیات بیشتر در مورد این مشارکت ها به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: coinscan

3.3/5 - (3 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. Hadi
    ۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۲۱

    سلام من چرا نمیتونم عضو کامیونیتی همستر بشم؟
    موقع عضو شدن فقط میچرخه عضو نمیشه ممنون میشم راهشو بگین

1