چگونه می‌توانیم با Woo Earn درآمد داشته باشیم؟

راهنمای دسترسی به پلتفرم درآمدزایی WOO Earn

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلتفرم درآمدزایی WOO Earn سرویسی است که به شما امکان می‌دهد از وجوهی که فعالانه استفاده نمی‌کنید، درآمد کسب کنید. با بلوکه کردن مقدار بیشتری از توکن‌های WOO، می‌توانید مقدار پولی را که به دست می‌آورید، افزایش دهید.

چگونه به WOO Earn دسترسی پیدا کنیم؟

برای دسترسی به صفحه کسب درآمد، در سمت چپ پلتفرم وو به پنجره برنامه وب که در آن گزینه Staking قرار دارد، بروید یا مستقیماً به آدرس https://x.woo.org/en/staking/earn مراجعه کنید.

صفحه لندینگ vaultsهایی را نشان می‌دهد که لیست شده‌اند و هنوز فعال هستند. اگر کاربر قبلاً به یک حساب واجد شرایط وارد شده باشد، می‌تواند نمای سریع درآمد خود را در بالای صفحه ببیند.

خزانه‌های مختلفی برای انتخاب کاربران وجود خواهد داشت، فیلترها در گوشه سمت راست بالا vaultهای مخصوص کاربر را نشان می‌دهند.

چگونه در Earn vault مشترک شویم؟

برای ملحق شدن به یک “Earn vault” برای کسب سود در ارز دیجیتال خود، ابتدا وارد حساب اصلی خود شوید و به صفحه «Earn» بروید.

بر اساس عوامل کلیدی زیر انتخاب‌هایتان را انجام دهید:

۱. نوع توکن

  • Vaultsهای استیبل کوین: شامل نوعی ارز دیجیتال می شود که ارزش آن تغییر چندانی نمی‌کند و پاداش‌های قابل پیش‌بینی بیشتری را ارائه می‌دهد.
  • Vaultsهای غیر استیبل کوین: این ارزها نرخ بازدهی ثابتی را در ارز دیجیتال انتخابی ارائه می‌دهند، اما ارزش آن‌ها ممکن است در طول زمانی که کسب درآمد می‌کنید، بالا یا پایین شود.
vault در woo earn
در Earn Vault، توکن‌هایی که استفاده می‌شوند، معمولاً توکن‌های DeFi (توکن‌های مالی دیجیتال غیرمتمرکز) هستند که از پروژه‌های مختلف ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین‌های مختلف به دست می‌آیند.

۲. نرخ درصدی سالانه (APR)

این نرخ به شما می‌گوید که در طول یک سال چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید. مقدار واقعی درآمدی که دریافت می‌کنید به این نرخ بستگی دارد.

۳. مدت زمان Term

مدت زمانی است که وجوه شما برای کسب سود در Vaults می‌ماند. Vaultsهای مختلف طول ترم‌های مختلفی را ارائه می‌دهند و APR ممکن است با شرایط مختلف در یک Vaults متفاوت باشد.

تنظیمات term در woo earn
Term در Earn Vault به مدت زمانی اشاره دارد که کاربر توکن‌های خود را در والت مخصوصی نگهداری می‌کند. این مدت زمان ممکن است به صورت ثابت و مشخص مثلاً ۳۰ روز، ۶۰ روز و یا به صورت متغیر باشد.

این فرآیند به شما امکان می‌دهد بر اساس نوع ارز دیجیتال، درآمدهای بالقوه (APR) و مدت زمانی که می‌خواهید وجوه خود را در Vaults نگه دارید، آن Vaults را انتخاب کنید که با اولویت‌های شما برای ریسک و پاداش مطابقت دارد.

۴. انتخاب مدت و مبلغ

می‌توانید از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنید که چه مدت می‌خواهید پول خود را در صندوق نگهداری کنید و تصمیم بگیرید که چقدر کوین می‌خواهید در صندوق بگذارید.

۵. حداکثر مبلغ

حداکثری که می‌توانید مشترک شوید به قوانین صندوق و میزان فضای باقی مانده برای سرمایه‌گذاری‌های جدید بستگی دارد.

قبل از اینکه اشتراک خود را نهایی کنید، به برنامه زمانی که پاداش دریافت خواهید کرد و احتمالاً چقدر درآمد خواهید داشت نگاه کنید. همچنین، مهم است که قرارداد خدمات WOO Earn را بخوانید و با آن موافقت کنید.

محیط woo x در woo earn با پس زمینه مشکی
حداکثر مبلغ در Earn Vault به فاکتورهایی مانند سرمایه‌گذاری حداکثری، محدودیت‌های مربوط به هر کاربر و شرایط و قوانین خاص بستگی دارد.

۶. نحوه محاسبه درآمد

درآمد شما به نرخ درصد سالانه (APR)، مدت زمان سرمایه گذاری و میزان سرمایه گذاری شما بستگی دارد. اگر توکن‌های WOO را استکینگ کرده‌اید، ممکن است در برخی از Vaultsها درآمد بیشتری دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، می‌توانید برنامه‌ WOO Staking را جستجو کنید.

۷. فرمول درآمد

فرمول برای محاسبه درآمد شما این است، مقدار سرمایه‌ گذاری شما ضرب در کل APR (پایه APR به اضافه هر ماه آوریل اضافی حاصل از استیکینگ WOO) و عبارت تقسیم بر ۳۶۵.

هنگامی که شروع به کسب درآمد می‌کنید، سرمایه شما از نیمه شب UTC پس از واریز آن شروع به کسب درآمد می‌کند. پس از پایان دوره سرمایه گذاری، مبلغی که وارد کرده‌اید به اضافه درآمد به کیف پول معمولی شما منتقل می‌شود.

چگونه تاریخچه درآمد خود را بررسی کنیم؟

در صفحه کسب درآمد، روی دکمه “View wallet/history” در گوشه سمت راست بالای صفحه Earn کلیک کنید، یا به کیف پول خود بروید و Earn را انتخاب کنید ([Wallet > Earn]). 

WOO X در مورد نحوه ایجاد درآمد، صریح و شفاف است. پس از خرید ارز دیجیتال WOO و ورود به صندوق درآمد، این درآمدها به تامین نقدینگی در WOO X کمک می‌کنند و در صورت لزوم از استراتژی‌های معاملاتی خنثی بازار در جاهای دیگر پشتیبانی می‌کنند.

کرونوس ریسرچ به این وام‌ها نرخ بهره می‌دهد؛ این سود سپس به عنوان بازده یا درآمد به شما منتقل می‌شود.

woo x earn محیط اپ
در WOO X کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلفی را معامله کنند و از تغییرات قیمت آن‌ها در بازارهای مختلف بهره‌مند شوند.

چگونه زودتر بازخرید کنیم؟

برای بازخرید زود هنگام، به صفحه «Earn» در صفحه کیف پول بروید و اشتراکی را که می‌خواهید بازخرید کنید را انتخاب و روی دکمه «Redeem» کلیک کنید.

دریافت درآمد در woo earn
بازخرید در Woo Earn به عملیاتی اشاره دارد که در آن، شرکت یا پلتفرم Woo Earn ارزهای دیجیتال را که کاربران در اختیار دارند، به قیمت مشخص و با شرایط خاصی از آن‌ها خریداری می‌کند.

معمولاً یک تا دو  روز طول می‌کشد تا وجوه خود را پس بگیرید. توجه داشته باشید که بازخرید زودهنگام فقط برای Vaultsهای انتخاب شده پشتیبانی می‌شود. اگر بخواهید زودتر بازخرید کنید، بازده انباشته شما از بین خواهد رفت، زیرا مدت زمان هنوز سررسید نشده است.

جمع‌بندی

WOO Earn یک سرویس درآمدزایی است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق معامله و تبادل ارزهای دیجیتال، از جمله Bitcoin و Ethereum، درآمد کسب کنند. این سرویس با استفاده از ابزارهای مختلفی از جمله استخراج معاملات (liquidity mining) و فعالیت‌های دیگر، کاربران را تشویق به فعالیت در بازارهای ارزهای دیجیتال می‌کند تا درآمد زایی بیشتری داشته باشند.

سوالات متداول رایج

پلتفرم Woo Earn چه راه‌کاری برای حفظ اطلاعات مالی و شخصی کاربران ارائه می‌دهد؟

Woo Earn از ابزارهای امنیتی مدرن و پیشرفته استفاده می‌کند که اطلاعات مالی و شخصی کاربران را محافظت می‌کند. این ابزارها شامل رمزنگاری اطلاعات، احراز هویت دو عاملی و مکانیزم‌های تشخیص و پیشگیری از دسترسی غیرمجاز می‌شوند.

چگونه سرویس درآمدزایی Woo Earn کاربران را به فعالیت در بازارهای ارزهای دیجیتال تشویق می‌کند؟

Woo Earn ابزارهای متعددی را برای تشویق کاربران به فعالیت در بازارهای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، از جمله پاداش‌های مالی بر اساس فعالیت، مسابقات و جوایز.

منبع: support.woo.org

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید