آموزش ایجاد حساب کاربری سوپر اپلیکیشن کوین ۹۸

Coin98 Super App چیست؟ اپلیکیشن برتر ارزهای دیجیتال

پوستر رونمایی Coin98 super app
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر به دنبال یک اپلیکیشن جامع و کاربردی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هستید که تمام نیازهای شما را یکجا برآورده کند، Coin98 Super App بهترین گزینه برای شماست. سوپر اپلیکیشن Coin98 با امکاناتی مانند صرافی ارز دیجیتال، کیف پول ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال، اخبار ارز دیجیتال و موارد مشابه، تمام ابزارهای لازم برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Coin98 Super App یک اپلیکیشن کریپتو همه‌کاره است که با امکانات متنوع خود، تجربه‌ای کم‌نظیر از معاملات ارزهای دیجیتال و استفاده از خدمات دیفای را برای کاربران فراهم می‌کند.

سوپر اپلیکیشن Coin98 یک برنامه همه‌کاره برای ارزهای دیجیتال است که به شما امکان می‌دهد به دنیای وب ۳ (Web3) و دیفای (DeFi) وارد شوید. در این مطلب، به بررسی ویژگی‌ها و نحوه ثبت‌نام و ورود به این برنامه به‌صورت گام‌به‌گام می‌پردازیم. اگر به دنبال یک برنامه امن و مطمئن برای دسترسی به امور مالی غیرمتمرکز هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

محیط اپلیکیشن coin98 super app
هدف Coin98 Super App ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و خدمات مرتبط با مدیریت ارزهای دیجیتال، تجارت و فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز است.

Coin98 Super App چیست؟

سوپر اپلیکیشن Coin98، یک ابزار جامع و امن برای دسترسی به دنیای کریپتو است. این اپلیکیشن با هدف اتصال یک میلیارد کاربر به این دنیای نوظهور طراحی شده است. اپلیکیشن کوین ۹۸ همه چیزهایی که یک کاربر کریپتو نیاز دارد را یکجا فراهم می‌کند و با خدمات امن و قابل اعتماد خود مانند صرافی ارز دیجیتال، کیف پول دیجیتال، معاملات آتی و … نیازهای کاربران در سراسر جهان را برآورده می‌کند. این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. ارائه کیف پول غیر حضانتی (Non custodial) و چند زنجیره‌ای (Multi chain) که NFTها و ارزهای دیجیتال را ذخیره می‌کند. به‌عنوان مثال بعد از خرید ارز دیجیتال C98 می‌توانید آن را در این کیف پول نگهداری کنید.
  2. قابلیت مبادله داخلی (Native Swap) ارزهای دیجیتال در یک شبکه بدون نیاز به صرافی خارجی را ممکن می‌کند.
  3. پل بین زنجیره‌ای (چندین بلاکچین) و مرورگر DApp، امکان مبادله ارزهای دیجیتال در شبکه‌های مختلف و دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) را فراهم می‌کند.
  4. سوپر اپلیکیشن کوین ۹۸ ترمینال قدرتمندی دارد که به شما امکان می‌دهد، به‌راحتی با شبکه‌های بلاکچین تعامل داشته باشید.
  5. اپلیکیشن کوین ۹۸ با برنامه‌های پاداش، رویداد و هدایای جذاب خود به کاربران کمک می‌کند با انجام فعالیت‌های مختلف از جمله استفاده از کیف پول، معرفی کیف پول به دیگران، مشارکت در برنامه‌های وفاداری و شرکت در رویدادها و مسابقات، پاداش دریافت کنند. این پاداش‌ها می‌توانند شامل ارزهای دیجیتال، NFTها، تخفیف‌ها و … باشند.
coin98 super app تبلیغ
سوپر اپلیکیشن Coin98 یک کیف پول چند زنجیره‌ای به کاربران ارائه می‌دهد تا به طور ایمن ارزهای دیجیتال و توکن‌های مختلف از شبکه‌های بلاک چین مختلف را در یک مکان ذخیره کنند.

آموزش استفاده از اپلیکیشن کوین ۹۸

برای شروع کار با کیف پول کوین ۹۸، آن را از این لینک دانلود و سپس مراحل نصب و راه‌اندازی را دنبال کنید.

برای استفاده از سوپر اپلیکیشن کوین ۹۸، یک حساب کاربری بسازید. بعد از نصب برنامه Coin98، می‌توانید زبان مورد نظرتان را برای کار با آن انتخاب کنید. 

بعد از انتخاب زبان مورد نظر می‌توانید یک کیف پول چند زنجیره‌ای ایجاد کنید. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌های خود را در بلاکچین‌های مختلف به طور همزمان و با امنیت بالا مدیریت کنند.

همچنین، اپلیکیشن کوین ۹۸ امکان ثبت‌نام/ورود با ایمیل را در زبانه حساب ارائه کرده است. این امکان برای بهبود تجربه کاربری و ارائه خدمات ویژه به مشتریان و برنامه‌های عضویت فراهم شده است. استفاده از ایمیل اختیاری است و این ایمیل مستقل از دارایی‌ها است.

برای شرکت در برنامه امتیازدهی X-Point و دریافت کد معرف Coin98 Super App، باید در این اپلیکیشن ثبت‌نام یا وارد شوید. 

  • مرحله اول: برنامه Coin98 Super را باز کرده و روی نماد حساب در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.
  • مرحله دوم: ایمیل خود را وارد کنید و شرایط و ضوابط Coin98 را به دقت بخوانید، در صورت موافقت با قوانین روی گزینه «ادامه» بزنید.
  • مرحله سوم: برای تایید کپچا قطعات پازل را به محل‌های مناسب خود بکشید.
  • مرحله چهارم: برای تایید حساب، کد تایید ایمیل ارسال شده را وارد کنید. اگر کد دعوت دارید، آن را نیز وارد کرده و روی گزینه تایید (Verify) بزنید.
  • مرحله پنجم: اطلاعات شخصی خود شامل نام کاربری، نام نمایشی، رمزعبور و تایید رمزعبور را وارد کنید.

با انتخاب Enjoy، ثبت‌نام شما در Coin98 Super App با موفقیت انجام خواهد شد.

نکته: دو حساب در اپلیکیشن کوین ۹۸ نمی‌توانند یک نام کاربری مشترک داشته باشند. زیرا نام کاربری باید منحصربه‌فرد باشد.

پوستر تبلیغ coin98 super app
کاربران می‌توانند نمونه کارهای ارزهای دیجیتال خود را مستقیماً در برنامه Super App ردیابی و مدیریت کنند و به داده‌های قیمت، تاریخچه تراکنش‌ها و تجزیه و تحلیل عملکرد در زمان واقعی دسترسی داشته باشند.

آموزش ورود به حساب کاربری سوپر اپلیکیشن کوین ۹۸

برای ورود به برنامه کوین ۹۸، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه را باز کنید.
  • روی نماد حساب در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
  • ایمیل خود را وارد کرده و شرایط خدمات Coin98 را مطالعه و در صورت موافقت روی گزینه Continue کلیک کنید.

توجه داشته باشید که ورود با شماره تلفن فقط برای حساب‌های ثبت‌شده در نسخه قبلی Coin98 Super App امکان‌پذیر است. در نهایت، اعتبار سنجی کپچا را تکمیل کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.شوید.

تنظیمات امنیتی حساب Coin98 Super App

کیف پول کوین ۹۸ به شما کمک می‌کند با استفاده از قابلیت‌های امنیتی پین امنیتی (PIN) و شناسایی چهره (Face ID)، امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید. اگرچه استفاده از این دو ابزار اختیاری است، اما بهتر است حداقل یکی از آن‌ها را برای افزایش امنیت دارایی‌های دیجیتالی خود فعال کنید. استفاده از این دو ابزار برای مواردی همچون درخواست پول، مشاهده کلید خصوصی و رمز عبور Coin98 Super App ضروری است.

برای فعال کردن قابلیت‌های امنیتی پین و شناسایی چهره در برنامه کوین ۹، ابتدا این برنامه را باز کرده و گزینه More را انتخاب کنید. سپس با اسکرول به بخش پایین روی گزینه Settings بزنید. در صفحه باز شده گزینه Privacy Protection را انتخاب کرده و گزینه‌های PIN Code و FaceID را برای افزایش امنیت حساب خود فعال کنید.

ویژگی‌های سوپر اپلیکیشن ۹۸

برنامه کوین ۹۸ یک برنامه جامع ارز دیجیتال است که قابلیت‌های زیادی دارد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. انتقال سریع پول و مدیریت دارایی‌ها با امنیت بالا

سوپر اپلیکیشن Coin98 یک سرویس کیف پول ارز دیجیتال غیرحضانتی سریع و امن است که می‌توانید از آن برای ذخیره‌سازی و مدیریت دارایی‌های دیجیتالی استفاده کنید. در کیف پول‌های غیرحضانتی، کنترل کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال در دست کاربران است. همچنین، این کیف پول از شبکه‌های مختلف بلاکچین (چند زنجیره‌ای) پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود بتوانید NFTهای خود را از منابع مختلف مدیریت کنید.

سوپر اپلیکیشن کوین ۹۸ از بیش از ۵۰ شبکه بلاکچین محبوب پشتیبانی می‌کند. این شبکه‌ها شامل نییر، اتریوم، ترون، سولانا، پولکادات، کوساما، هکو چین، بیت‌کوین و بایننس اسمارت‌چین هستند.

محیط سوپر اپلیکیشن coin98
اپلیکیشن سوپر مبادله‌های زنجیره‌ای را تسهیل می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا ارزهای دیجیتال را در شبکه‌های مختلف بلاک چین به صورت یکپارچه مبادله کنند.

۲. پشتیبانی از قابلیت ارسال چندگانه با امکان ارسال توکن به چندین کیف پول به طور همزمان

ارسال چندگانه در Coin98 Super App، یک ویژگی جدید است که با استفاده از آن می‌توانید سکه/توکن را در مقادیر دلخواه به چندین آدرس کیف پول به طور همزمان ارسال کنید. این قابلیت از نسخه ۳.۳ افزونه کوین ۹۸ برای توکن‌های اتریوم و ERC20 در دسترس است.

۳. اضافه‌کردن شبکه و توکن سفارشی

اپلیکیشن کوین ۹۸ به‌‌عنوان یک پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز ویژگی سفارشی‌سازی توکن را به کاربران خود ارائه می‌دهد. با این ویژگی می‌توانید پیکربندی توکن‌ها را در برنامه شخصی‌سازی کنید. بنابراین، اضافه‌کردن توکن‌های جدید به برنامه توسط کاربران ممکن می‌شود، حتی اگر در لیست توکن‌های داخلی برنامه موجود نباشند. همچنین، می‌توانید اطلاعات توکن را مانند نماد، نام، واحد و تصویر را سفارشی کنید. در نهایت، امکان تنظیم هشدارهای قیمت برای توکن‌های خاص نیز در این برنامه فراهم شده است. این ویژگی برای کاربرانی مفید است که علاقه‌مند به ردیابی قیمت و مدیریت دارایی خود هستند. به‌ویژه برای کاربرانی که به سکه‌های چند سیستمی در حال ظهور علاقه دارند.

  • برای افزودن توکن به کیف پول Coin98، ابتدا باید بلاکچین مربوط به آن توکن را مشخص کنید. سپس، نوبت به ایجاد یا بازیابی کیف پول مربوط به آن بلاکچین می‌شود. اگر کیف پول شما موجودی داشته باشد، آن توکن در لیست دارایی‌های شما نمایش داده می‌شود.
  • برای اضافه کردن یک سکه به کیف پول کوین ۹۸، کاربران باید ابتدا بلاکچین را انتخاب کرده و سپس آدرس قرارداد آن سکه را وارد کنند. پس از وارد کردن آدرس صحیح قرارداد، پارامترهای باقیمانده به طور خودکار تکمیل می‌شوند.
  • با ویژگی Custom Network در Coin98 Super App، کاربران می‌توانند به‌سادگی و به‌سرعت به لایه ۲ و Sidechainهای مختلف متصل شوند و آن‌ها را پیکربندی کنند.

Super App با امکان افزودن شبکه‌های سفارشی، انعطاف‌پذیری بالایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این ویژگی شامل شبکه‌های آزمایشی و شبکه‌های اصلی می‌شود. آخرین نسخه از این اپلیکیشن بیش از ۳۷ شبکه سفارشی را به طور پیش فرض پشتیبانی می‌کند.

تصویر سوپر اپ coin98 روی موبایل
برنامه سوپر Coin98 با ترکیب عملکرد کیف پول چند زنجیره‌ای، صرافی غیرمتمرکز، پلتفرم مالی غیرمتمرکز و موارد دیگر، راه‌حلی جامع به کاربران ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

سوپر اپلیکیشن کوین ۹۸ یک برنامه یکپارچه برای ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان می‌دهد تا تمام فعالیت‌های ارز دیجیتال خود را از طریق یک رابط کاربری ساده و ایمن انجام دهند. با برنامه کوین ۹۸ می‌توانید کنترل کامل دارایی‌های خود را در دست بگیرید.

این برنامه با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات مانند کیف پول و صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بازار NFT، پلتفرم DeFi و مرورگر DApp، تمام فعالیت‌های مربوط به کریپتو را با امنیت و سرعت بالا برای شما فراهم می‌کند.

سوالات رایج

چگونه Coin98 Super App از سازگاری و عملکرد یکپارچه در چندین شبکه بلاک چین اطمینان می‌دهد؟

برای این منظور چندین راهکار وجود دارد. مثلا Coin98 Super App از استانداردهای معتبر بلاک چین مانند ERC-20 (برای Ethereum)، BEP-20 (برای Binance Smart Chain) و استانداردهای دیگر استفاده می‌کند. این استانداردها به برنامه اجازه می‌دهند با توکن‌ها و دارایی‌های موجود در شبکه‌های مختلف بلاک چین به راحتی ارتباط برقرار کند.

چه تدابیر امنیتی برای محافظت از دارایی‌ها و اطلاعات شخصی کاربران در برنامه Coin98 Super وجود دارد؟

Coin98 Super App از پروتکل های رمزگذاری برای ایمن کردن اطلاعات شخصی و کلیدهای خصوصی کاربران استفاده کند. این رمزگذاری تضمین می‌کند که داده‌های حساس منتقل‌شده بین دستگاه‌های کاربران و سرورهای پلتفرم از دسترسی غیرمجاز محافظت می‌شود.

منبع: coin98.net

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید