بررسی و تحلیل ارز اسلیپ لس به سرمایه‌گذارن و معامله‌گران این ارز کمک می‌کند تا در زمان و سطوح قیمتی مناسب به خرید و فروش ارز Sleepless AI بپردازند. در این مطلب از رمزینکس به تحلیل ارز اسلیپ لس می‌پردازیم، حمایت‌ها ومقاومت‌های آن را بررسی می‌کنیم تا به پیش‌بینی درستی از آینده این ارز برسیم.

نگاهی کوتاه به ارز اسلیپ لس

در‌حالی‌که پیشرفت فناوری و جهان اطراف‌مان، به‌ویژه اینترنت و دستگاه‌های تلفن همراه، ارتباط با دوستان و خانواده را بدون توجه به فواصل جغرافیایی آسان‌تر کرده است، همین پیشرفت افراد را از مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی واقعی باز داشته‌ است و بین تعاملات انسانی شکاف ایجاد کرده است! این دلیلی است که ارز اسلیپ لس پا به میدان می‌گذارد تا با ترکیبی از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی و بلاک‌چین این شکاف را پر کند!

پروژه Sleepless AI با دو بازی خاص با نام‌های «HIM»‍ و «HER» ارائه می‌شود که هر کدام با ویژگی‌های خاص خود سعی می‌کنند احساس انزوا بین افراد را کاهش دهند. 

ارز دیجیتال اسلیپ لس توکن اصلی این پروژه است که در حال حاضر با قیمت ۱.۶۰$ خرید و فروش می‌شود و در رده ۲۹۶ قرار دارد. عرضه کل ارز اسلیپ لس ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بوده که تعداد ۱۴۰,۹۳۷,۵۰۰ از آن در گردش قرار دارند. برای آشنایی بهتر با این ارز دیجیتال، مقاله «ارز اسلیپ لس چیست؟ تلفیق صنعت بازی و هوش مصنوعی» را مطالعه کنید.

در ادامه با کاربرد‌های ارز دیجیتال Sleepless AI آشنا می‌شویم، به تحلیل تکنیکال ارز اسلیپ لس می‌پردازیم و حمایت‌ها و مقاومت‌های ارز اسلیپ لس را شناسایی می‌کنیم.

کاربرد‌های ارز دیجیتال اسلیپ لس

توکن اصلی پروژه اسلیپ لس با نماد AI شناخته می‌شود و در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • حاکمیت (Governance)

دارندگان ارز Sleepless AI می‌توانند در مورد تصمیمات حاکمیتی بازی، از جمله اولویت‌بندی ارتقای آیتم‌های درون بازی (مانند ارتقا لوازم جانبی و یا انواع شخصیت‌های مذکر بازی HIM) رای دهند.

  • خرید درون بازی (In-game item purchase)

از ارز دیجیتال اسلیپ لس می‌توان برای خرید لباس، لوازم جانبی، کارت‌های ارتقا و سایر امکانات قابل خرید درون بازی استفاده کرد.

  • تخفیف تکمیلی

دارندگان ارز دیجیتال اسلیپ لس می‌توانند با توکن‌های درون‌بازی تخفیفات اضافه‌ای برای استفاده از امکانات قابل خریداری داشته باشند.

  • PK درون بازی

یکی از ویژگی‌های بازی HIM این است که شخصیت‌های همراه مجازی می‌توانند با هم وارد رقابت شوند. کاربران می‌توانند با به اشتراک گذاشتن ارز دیجیتال اسلیپ‌لس AI، به همراه مجازی خود رای دهند.

پیشنهاد خواندنی: معرفی بهترین روش‌های ترید ارز دیجیتال با هوش مصنوعی

تحلیل تکنیکال ارز اسلیپ لس

تحلیل ارز اسلیپ‌لس از دیدگاه تکنیکال، شامل تجزیه و تحلیل نمودار قیمت این ارز، بررسی مقاومت‌ها و حمایت‌های کلیدی و تفسیر داده‌ها با استفاده از ابزار‌ها، الگوها و اندیکاتور‌های مختلف از جمله میانگین متحرک، شاخص قدرت نسبی (RSI)، فیبوناچی و غیره است. در ادامه ابتدا نواحی حمایت و مقاومت ارز اسلیپ لس را بررسی می‌کنیم و سپس با کمک اندیکانتور‌های ذکر شده، به تحلیل ارز اسلیپ لس می‌پردازیم.

بررسی مقاوت‌های ارز اسلیپ لس

در تحلیل ارز اسلیپ لس و سایر ارز‌های دیجیتال، سطوح مقاومت در نمودار نشان می‌دهند که در آن ناحیه فشار فروش به طور قابل توجهی از فشار خرید بیشتر است و معمولاً برای آن دارایی به عنوان یک “سقف” در نظر گرفته می شوند که شکسته شدن قیمت در آن ناحیه دشوار است و با چالش‌هایی همراه است.

هنگامی که یک سطح مقاومت شکسته می‌شود، می‌تواند نشان‌دهنده تغییر در جو بازار باشد که به‌طور بالقوه منجر به افزایش بیشتر قیمت می شود و هم‌چنین سطوح مقاومت شکسته شده می توانند به سطوح حمایت جدید تبدیل شود.

در تحلیل بلند‌مدت ارز اسلیپ‌لس و سایر رمز‌ارزها، نواحی مقاومت و حمایت کلیدی نقشی اساسی را ایفا می‌کنند.

از اصلی‌ترین مقاومت‌های ارز اسلیپ‌لس می‌توان به سطوح ۲.۵۹$، ۲.۳۷$، ۱.۹۷$ اشاره کرد که همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در تایم‌فریم روزانه نیز این سطوح مشخص شده‌اند.

مقاومت‌های ارز اسلیپ لس نشاندهنده نقاطی است که شکسته شدن قیمت در آنها دشوار است
نمودار مقاومت‌های ارز اسلیپ لس در تایم فریم روزانه

بررسی حمایت‌های ارز اسلیپ لس

بر‌خلاف سطوح مقاومت، سطوح حمایت منطقه‌ای را در نمودار نشان می‌دهند که فشار خرید به‌طور قابل توجهی قوی است و از فشار فروش پیشی می‌گیرد. نواحی حمایت برای قیمت معمولاً به عنوان یک “کف” در نظر گرفته می‌شوند که و معمولا تغییر قیمت با چالش‌هایی همراه است.

هنگامی که سطح حمایت شکسته می‌شود، می تواند نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار باشد که به‌طور بالقوه منجر به کاهش بیشتر قیمت می‌شود و همچنین سطوح حمایت شکسته می‌توانند به سطوح مقاومت تبدیل شود.

پیشنهاد خواندنی: بررسی و تحلیل ارز هلیوم موبایل از نظر تکنیکال و فاندامنتال

از اصلی‌ترین نواحی حمایتی ارز اسلیپ‌لس می‌توان به سطوح ۰.۹۴$، ۱.۳۰$ اشاره کرد که همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در تایم‌فریم روزانه نیز این حمایت‌های مهم ارز Sleepless AI مشخص شده‌اند.

در تحلیل ارز اسلیپ لس، توجه به نقاط حمایت و مقاومت اهمیت بسیاری دارد.
نمودار حمایت‌های ارز اسلیپ لس در تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال ارز اسلیپ لس: بررسی تایم فریم هفتگی

ارز اسلیپ لس در ژانویه سال ۲۰۲۴ شروع به فعالیت کرده است و همان‌طور که در نمودار هفتگی آن مشاهده می‌کنید در اولین هفته از فعالیت خود کمترین و بیشترین قیمت خود را به ثبت رسانده است.

بیشترین قیمت برای ارز اسلیپ لس ۲.۵۶$ و کمترین قیمت ثبت شده ۰.۰۳۱$ است و در حال حاضر در یک ناحیه مقاومتی به سر می‌برد و با فشار فروش زیادی برای عبور از این ناحیه روبه‌رو شده است.

بر اساس این تایم‌فریم، اگر ارز اسلیپ لس از این ناحیه مقاومتی عبور کند، می‌تواند روند صعودی جدیدی را از سر بگیرید. برای معامله ارز اسلیپ‌لس بهتر است تایم‌فریم‌های دیگری را نیز با کمک اندیکاتور‌های مختلف بررسی کنید که در ادامه به تحلیل ارز اسلیپ لس با استفاده از ابزار‌های ذکر‌شده پرداخته‌ایم.

برای تحلیل ارز اسلیپ لس لازم است نمودارهایی با تایم فریمهای مختلف را بررسی کرد.
نمودار هفتگی قیمت ارز اسلیپ لس

تحلیل تکنیکال ارز اسلیپ‌لس: تایم فریم روزانه

  • برای اینکه درک درستی از تحلیل ارز اسلیپ لس داشته باشیم از اندیکاتور‌های دیگری مانند شاخص قدرت نسبی RSI و فیبوناچی نیز می‌توان استفاده کرد.
    شاخص قدرت نسبی نوعی نوسان‌گر قدرت روند است که از آن می‌توان برای بررسی روند و قدرت روند، سرعت و میزان تغییرات قیمت استفاده کرد. این نوسان‌گر بین ۰ و ۱۰۰ نوسان می‌کند؛ اگر اندیکاتور RSI بالاتر از ناحیه ۵۰ حرکت کند و به نزدیکی یا بالاتر از سطح ۷۰ برسد (اشباع خرید)، وجود یک روند صعودی کلی را تایید می‌کند.
  • همان‌طور که اشاره کردیم یکی از اندیکاتور‌های مورد استفاده در تحلیل تکنیکال، شاخص میانگین متحرک است. این اندیکاتور میانگین قیمت یک دارایی را در بازه زمانی مشخص اندازه‌گیری می‌کنند. میانگین متحرک اغلب برای شناسایی روند‌ها در بازار و همچنین تایید سطوح حمایت و مقاومت استفاده می‌شود.
    در زمان نوشتن این مطلب بر اساس تحلیل ارز اسلیپ‌لس، همان‌طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، نمودار قیمت پایین‌تر از میانگین متحرک ۵۰ روزه قرار گرفته است که نشان می‌دهد روند کلی ارز اسلیپ لس نزولی است.

برعکس، در یک روند نزولی که قیمت دنباله‌ای از کف و سقف‌های پایین‌تر را ایجاد می‌کند، اگر اندیکاتور RSI به زیر ناحیه ۵۰ و نزدیک یا پایین‌تر از سطح ۳۰ (اشباع فروش) حرکت کند، وجود یک روند نزولی کلی را تایید می‌کند. بر اساس نمودار ارز اسلیپ لس، شاخص قدرت نسبی RSI در زیر سطح ۵۰ قرار گرفته‌ است که نزولی بودن روند  این ارز را تایید می‌کند.

با توجه به تحلیل ارز اسلیپ لس در تایم‌فریم روزانه، در حال حاضر قیمت این ارز به ناحیه حمایتی رسیده است و در صورت عبور از این ناحیه، ناحیه حمایتی تبدیل به مقاومت شده و می‌تواند تا سطح قیمتی ۱.۲۹$ الی ۰.۹۰$ که ناحیه حمایتی بعدی می‌باشند روند نزولی خود را ادامه دهد.

تحلیل ارز اسلیپ لس با تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال ارز اسلیپ لس: تایم‌فریم ۴ ساعته

در تحلیل ارز اسلیپ لس بر اساس تایم‌فریم ۴ساعته، نمودار قیمت در زیر میانگین متحرک ۵۰ و همچنین اندیکاتور RSI در زیر سطح ۵۰ قرار دارد که روند نزولی ارز اسلیپ لس در این تایم‌فریم را نیز تاکید می‌کند.

در این تایم‌فریم، قیمت از ناحیه ۲.۳۸$ که یک ناحیه مقاومتی محسوب می‌شود، یک روند ریزشی را تا ناحیه حمایتی ۱.۴۷۸$ طی کرده است و تا ناحیه کلیدی ۰.۵ فیبوناچی اصلاح شده است. در این ناحیه کلیدی، قیمت یک الگوی سر و شانه تشکیل داده است و روند نزولی خود را تا ناحیه حمایتی فعلی پیش گرفته است.

در نمودار ارز اسلیپ لس در تایم فریم چهار ساعته، یک الگوی سر و شانه شکل گرفته است.
نمودار ارز اسلیپ لس در تایم فریم ۴ ساعته

در حال حاضر قیمت به یک ناحیه مهم حمایتی رسیده است و با فشار خرید قابل توجهی رو‌به‌رو شده است. در ناحیه حمایتی نشان‌داده‌شده در تصویر زیر، ارز اسلیپ لس کف پایین‌تری را شکل داده است در حالیکه اندیکاتور RSI، کف بالاتری را شکل داده که نشان‌دهنده واگرایی صعودی است و امکان بازگشت روند از نزولی به صعودی وجود دارد.

بر اساس اندیکاتور فیبوناچی، اگر در این ناحیه حمایتی، بازگشت و یا اصلاح روند صورت گیرد، قیمت ارز اسلیپ لس تا نواحی کلیدی فیبوناچی از جمله ۰.۵ و ۰.۶۱۸ که در شکل نشان داده است، می‌تواند اصلاح شود. از طرفی دیگر، اگر قیمت از سطح حمایت عبور کند، می‌تواند روند نزولی جدیدی را از سر بگیرد.

تحلیل نمودار فیبوناچی ارز اسلیپ لس
نمودار فیبوناچی ارز اسلیپ لس

تحلیل بلند‌مدت ارز اسلیپ لس

پس از گذشت ۴ ماه از حضور ارز دیجیتال اسلیپ لس در عرصه ارز‌های دیجیتال، قیمت این ارز در حال حاضر ۱.۵۷$ است. در اوایل ماه ژانویه، قیمت ارز Sleepless AI به پایین‌ترین مقدار خود یعنی ۰.۹۰۹۳ رسید و در اوایل ماه اپریل، بالاترین قیمت خود یعنی ۲.۳۸$ را به ثبت رساند. با توجه تحلیل ارز اسلیپ لس بر اساس نظر کارشناسان، پیش‌بینی می‌شود که این ارز از بالا‌ترین قیمت خود عبور کند و به قیمت ۳.۵۰$ تا پایان سال ۲۰۲۴ برسد.

در ادامه پیش‌بینی کارشناسان از روند کوتاه‌مدت و همچنین تحلیل بلندمدت ارز اسلیپ لس را خواهیم دید.

پیش‌بینی قیمت ارز اسلیپ لس در سال ۲۰۲۵

بر اساس پیش‌بینی سایت Digitalcoin Price، بیشترین قیمت ارز اسلیپ لس ۴.۱۶$ و همچنین کمترین قیمت آن بین ۳.۴۴ دلار تا ۴.۱۶ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت ارز اسلیپ لس در سال ۲۰۲۶

تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش‌بینی می‌کنند که ارز Sleepless AI سال ۲۰۲۶ را با  قیمت ۴.۷۲$ آغاز می‌کند و تا حدود ۵.۸۳$ نیز معامله می شود که این میزان نسبت به سال ۲۰۲۵ بسیار بالاتر خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز اسلیپ لس در سال‌های آتی

پیش‌بینی قیمت ارز اسلیپ لس در سال ۲۰۲۷

بر اساس تحلیل ارز اسلیپ لس در سایت Digitalcoinprice، پیش‌بینی می‌شود که احتمال دو برابر شدن قیمت Sleepless AI وجود دارد. بر اساس آخرین ارزیابی‌ها و تحلیل بلند مدت ارز اسلیپ لس، بالاترین قیمت این ارز ۷.۳۶$ و پایین‌ترین قیمت آن ۷.۱۷$ خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت ارز اسلیپ لس در سال ۲۰۲۸

به باور تحلیل‌گران روند صعودی قیمت Sleepless AI در سال ۲۰۲۸ نیز همچنان ادامه خواهد داشت زیرا که این ارز پتانسیل دستیابی به مقاومت‌های جدید را دارد. بر اساس تحلیل ارز اسلیپ لس، پیش‌بینی می‌شود که حداکثر قیمت ۷.۳۶$ و حداقل قیمت در پنج سال آینده، تا سال ۲۰۲۶ به حدود ۶.۱۷$ برسد.

سوالات متداول

عرضه کل ارز اسلیپ لس چه‌قدر است؟

عرضه کل ارز اسلیپ لس ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ است که  در حال حاضر (۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳)، تعداد ۱۴۰,۹۳۷,۵۰۰ از آن در گردش قرار دارند.

آیا ارز اسلیپ لس معروف است؟

ارز اسلیپ لس یک ارز نوظهور است که از ابتدای سال ۲۰۲۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. با این حال، در رده ۲۹۶ قرار دارد و در یک هفته گذشته بیش از ۷% رشد داشته است که به تعامل فعال این ارز در جامعه ارزهای دیجیتال اشاره دارد و در صورت ادامه روند صعودی خود، می‌تواند توجه بسیاری از فعالان ارز دیجیتال را به خود جلب کند.

قیمت ارز اسلیپ لس در سال ۲۰۲۵ به چه صورت است؟

بر اساس سایت Digitalcoin Price، پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز اسلیپ لس تا پایان سال ۲۰۲۵ به حدود ۴.۰۵$ برسد.

از کجا می‌توانم ارز دیجیتال اسلیپ لس را بخرم؟

ارز دیجیتال اسلیپ‌لس از طریق صرافی رمزینکس، یکی از امن‌ترین و معتبر‌ترین صرافی‌های ایرانی، به‌صورت ۲۴ ساعته قابل معامله است.

ارز اسلیپ لس چیست؟

ارز اسلیپ لس توکن اصلی یکی از جدید‌ترین پلفترم‌های فناوری بلاک‌چین است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و ارائه بازی‌های متفاوت، تلاش می‌کند روابط و احساسات انسان‌ها را بهبود ببخشد و احساس انزوا را کاهش دهد.

منبع: binance