در دنیای دیجیتالی همیشه در حال تکامل، ارز اسلیپ لس امنیت فناوری بلاک‌چین، خلاقیت بی‌حد‌و‌حصر صنعت بازی و کاربرد‌های هوش مصنوعی را در هم می‌آمیزد تا به بهبود روابط انسانی کمک کند. در ادامه بررسی خواهیم کرد ارز اسلیپ لس چیست و چگونه به تعاملات انسانی کمک می‌کند.

ارز اسلیپ لس چیست؟

یکی از پیشرفت‌های اخیر در صنعت تکنولوژی، استفاده از هوش مصنوعی یا همان AI است که به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره همگان تبدیل شده است و در زمینه‌های مختلف مانند پزشکی، محیط زیست، آموزش و غیره فرصت‌های جدیدی را برای نوآوری خلق کرده است. حالا این بار نوبت ورود به دنیای رمزارز‌ها است که ارز دیجیتال اسلیپ‌ لس را تحت تاثیر خود قرار داده است.

پروژه اسلیپ لس AI ترکیبی از فناوری هوش مصنوعی (AI) و صنعت بازی با کمک فناوری بلاک‌چین است که با ارائه پشتیبانی احساسی بی‌نظیر تلاش می‌کند تا حس انزوا را از کاربران دور کند. توکن اصلی پروژه، ارز دیجیتال اسلیپ‌ لس AI است که با نماد AI از ابتدای سال ۲۰۲۴ در سایت‌ها و صرافی‌های مختلف لیست شده است.

براساس آخرین آمار سایت CoinMarketCap، عرضه کل ارز اسلیپ لس ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است که ۱۴۰,۹۳۷,۵۰۰ از آن در گردش قرار دارند و در میان تمامی پروژه‌های ارز دیجیتال، این رمز‌ارز در رتبه ۲۸۵ قرار گرفته است و با قیمت ۱.۷۸$ خرید و فروش می‌شود.

عرضه کل ارز اسلیپ لس 1,000,000,000 توکن است
توکن Sleepless AI توکن اصلی پروژه اسلیپ لس است که در صرافی‌های مختلف لیست شده است.

در ادامه این مطلب از رمزینکس، کارکرد و ویژگی‌های ارز دیجیتال اسلیپ لس را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هدف ارز اسلیپ لس چیست؟

با وجود اینکه پیشرفت‌های چشم‌گیر در عرصه فناوری بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی همه ما را آسان‌تر کرده است و ما را با با دنیای اطرافمان بیش از هر زمان دیگری متصل‌تر ساخته است، همین پیشرفت‌ها همچنین احساس انزوا در بین افراد را تشدید کرده است و عمق و کیفیت این ارتباطات ما اغلب کوتاه است و این مسئله برای بسیاری از ما تبدیل به یک نگرانی بزرگ شده است.

هدف ارز دیجیتال اسلیپ لس، مقابله با این نگرانی‌ها با استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی و بلاک‌چین است. اینجا جایی است که بازی‌های پرچمدار مجازی ارز Sleepless AI وارد صحنه می‌شوند و به تقویت ارتباطات عاطفی افراد کمک می‌کنند. 

پیشنهاد خواندنی: معرفی ۱۰ تا از بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

شخصیت‌های جذاب با ویژگی‌های متمایز دوست، همراه و شریک مجازی ما خواهند بود. هیچ محدودیتی در مورد اینکه چگونه این شخصیت‌ها می توانند زندگی ما را با حمایت عاطفی بی قید و شرط غنی کنند وجود ندارد. در واقع شعار پروژه اسلیپ لس این است که شما هرگز دوباره احساس تنهایی یا انزوا نخواهید کرد.

ارز اسلیپ لس چگونه عمل می‌کند؟

تا به اینجا بررسی کردیم که ارز اسلیپ لس چیست و با چه هدفی راه‌اندازی شده است. پروژه ارز دیجیتال اسلیپ لس با دو بازی منحصر‌به‌فرد با نام‌های «HIM»‍ و «HER» به میدان می‌آید که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

این دو بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حس انزوا و تنهایی را از کاربران دور می‌کنند و حمایت عاطفی بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کنند.

معرفی بازی HIM

بازی HIM در پروژه ارز دیجیتال اسلیپ لس یک بازی رایگان است که هم برای کاربران اندروید و هم iOS در دسترس می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های کلیدی بازی همراه HIM می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی HIM از چندین شخصیت مذکر تشکیل شده است که هر کدام دارای شخصیت‌های منحصر‌به‌فرد مطابق با ترجیحات کاربران طراحی شده‌اند.
  • سیستم گفت‌و‌گوی پیشرفته بازی به کاربران این امکان را می‌دهد با شخصیت منتخب مجازی خود وارد گفتگو شوند، زندگی روزمره، داستان‌ها و حتی تصاویر خود را به اشتراک بگذارند تا ارتباطشان عمیق‌تر شود.
  • در فروشگاه درون بازی، کاربران می‌توانند طیف گسترده‌ای از لباس‌ها، لوازم جانبی و حتی مواد غذایی را برای همراه خود پیدا کنند و حتی طبق سلیقه خود، همراه انتخابی‌شان را سفارشی‌سازی کنند.

پیشنهاد خواندنی: بازی ارز دیجیتال رایگان؛ بازی‌های کریپتویی بدون سرمایه اولیه

بازی‌های HER و  HIM در پروژه ارز دیجیتال اسلیپ لس، بازیهای رایگانی هستند که در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار دارند.
می‌توانید در بازی‌های HER و HIM با شخصیت‌های مجازی زن و مرد در تعامل باشید.

معرفی بازی HER

بازی HER دومین بازی ارائه شده توسط ارز دیجیتال اسلیپ لس است که به کاربران اجازه می‌دهد این‌بار برای خود همراه مجازی خانم انتخاب کنند و ارتباطات خود را گسترش دهند.
طبق آخرین آپدیت وب‌سایت رسمی ارز اسلیپ لس، قابلیت چت با شخصیت‌های مجازی بازی HER در وب‌سایت رسمی ارز Sleepless AI راه‌اندازی شده است اما بازی هنوز به صورت کامل راه‌اندازی نشده است.

کاربرد‌های ارز دیجیتال اسلیپ لس

همان‌طور که اشاره کردیم توکن اصلی پروژه با نام ارز اسلیپ لس شناخته می‌شود که کاربرد‌های مختلفی دارد از جمله:

دارندگان ارز Sleepless AI می‌توانند در مورد تصمیمات حاکمیتی بازی، از جمله اولویت‌بندی ارتقای آیتم‌های درون بازی (مانند ارتقا لوازم جانبی و یا انواع شخصیت‌های مذکر بازی HIM) رای دهند.

  • خرید درون بازی (In-game item purchase)

از ارز دیجیتال اسلیپ لس می‌توان برای خرید لباس، لوازم جانبی، کارت‌های ارتقا و سایر امکانات قابل خرید درون بازی استفاده کرد.

  • تخفیف تکمیلی

دارندگان ارز دیجیتال اسلیپ لس می‌توانند با توکن‌های درون‌بازی تخفیفات اضافه‌ای برای استفاده از امکانات قابل خریداری داشته باشند.

  • PK درون بازی

یکی از ویژگی‌های بازی HIM این است که شخصیت‌های همراه مجازی می‌توانند با هم وارد رقابت شوند. کاربران می‌توانند با به اشتراک گذاشتن ارز دیجیتال اسلیپ لس AI، به همراه مجازی خود رای دهند.

پیشنهاد خواندنی: معرفی بهترین بازی‌های ارز دیجیتال برای کسب درآمد!

تخصیص ارز اسلیپ لس به چه صورت است؟

  • ۷.۰۰٪ از کل عرضه ارز دیجیتال اسلیپ لس برای بایننس لانچ‌پول (Binance Launchpool)
  • ۱.۰۰٪ از کل عرضه ارز دیجیتال اسلیپ لس برای ایردراپ‌های پروژه 
  • ۱۸.۰۰٪ از کل عرضه ارز دیجیتال اسلیپ لس برای سرمایه‌گذاران
  • ۱۸.۰۰٪ از کل عرضه ارز دیجیتال اسلیپ لس برای تیم
  • ۲۹.۰۰٪ از کل عرضه ارز دیجیتال اسلیپ لس برای صندوق رشد کوتاه مدت
  • ۲۷.۰۰٪ از کل عرضه ارز دیجیتال اسلیپ لس برای صندوق خزانه‌داری بلند‌مدت
دارندگان ارز دیجیتال اسلیپ لس می‌توانند با توکن‌های درون‌بازی تخفیفات اضافه‌ای برای استفاده از امکانات قابل خریداری داشته باشند.
یک درصد از توکن‌های پروژه اسلیپ لس به صورت ایردراپ به کاربران هدیه داده می‌شود.

نحوه خرید ارز اسلیپ لس

در حال حاضر (۱۱ فروردین ۱۴۰۳) ارز دیجیتال اسلیپ لس در صرافی‌های متمرکزی از جمله بایننس (Binance)، بیتگت (Bitget)، ال‌بنک (LBank) و بای‌بیت(Bybit) لیست شده است. اما خریدوفروش ارز Sleepless AI به دلیل محدودیت‌هایی کنونی نظیر احراز هویت که برای کاربران داخل ایران وجود دارد، از صرافی‌های ذکر شده امکان‌پذیر نیست و کاربران باید از راه‌های دیگر اقدام کنند.

صرافی رمزینکس امکان خرید و فروش ارز دیجیتال اسلیپ‌لس و صدها رمز‌ارز دیگر را در بستری امن هم به‌صورت «آنی» و هم به‌صورت «از پیش تعیین‌شده» برای کاربران داخل ایران فراهم می‌کند. 

از جمله ویژگی‌های صرافی رمزینکس می‌توان به امنیت بالا در معاملات، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، امکان خرید انواع رمز ارز، خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال، احراز هویت آسان و بسیار سریع از اشاره کرد.
در صرافی رمزینکس ‌می‌توانید ارز اسلیپ‌لس و یا هر ارز دیجیتال دیگری را به‌صورت «آنی» یا «از پیش تعیین‌شده» بخرید و یا بفروشید. 

برای خرید و فروش ارز دیجیتال اسلیپ لس  به‌صورت «آنی» باید از سفارشات بازار (Market Orders) استفاده کنید و برای خرید و فروش ارز اسلیپ لس در آینده و بدون نیاز به نظارت مداوم این ارز می‌توانید از سفارشات در حال انتظار (Pending Orders) استفاده کنید که در صرافی رمزینکس امکان‌پذیر است.
سفارشات در حال انتظار (Pending Orders) شامل انواع مختلفی است از جمله:

  • سفارشات حد (Limit Orders)
  • سفارشات توقف (Stop Orders)

آینده ارز دیجیتال اسلیپ لس

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اسلیپ لس و یا هر رمز‌ارز دیگری نیازمند درک عمیقی از شرایط کلی بازار، پروژه رمز‌ارز، تاریخچه قیمت ارز، پدیدآورندگان آن، نقشه‌راه پروژه و عوامل متفاوت دیگری می‌باشد.

قیمت ارز دیجیتال اسلیپ لس در حال حاضر ۱.۷۸$ است و در ۲۱ روز گذشته رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و به بالاترین حد قیمت خود (۲.۳۸$) رسیده است.

با این حال، بر اساس سایت رسمی ارز Sleepless AI و وایت‌پیپر آن، اطلاعات دقیقی از تیم سازنده این ارز دیجیتال در دسترس نیست و این می‌تواند برای دنبال‌کنندگان ارز اسلیپ لس یک نگرانی محسوب شود. هم‌چنین بر اساس نقشه‌راه ارز اسلیپ لس، پروژه قول معرفی ورژن دوم بازی HIM و هم‌چنین معرفی شخصیت‌های بازی HER را داده بود که تا تاریخ امروز  (۱۱ فروردین ۱۴۰۳) هیج‌کدام اتفاق نیفتاده است.

به طور کلی ارز دیجیتال اسلیپ لس از سال ۲۰۲۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، هنوز به‌طور کامل شناخته نشده است و راه طولانی در پیش دارد و سرمایه‌گذاری در چنین پروژه‌های نو‌ظهوری بدون مشخص بودن تیم پروژه و عدم مطابقت با  موارد ذکر شده در نقشه‌راه ارز Sleepless AI ریسک‌های خود را به همراه دارد.

سوالات متداول

ارز اسلیپ لس چیست؟

ارز اسلیپ لس توکن اصلی پروژه اسلیپ لس است که با هدف بهبود روابط افراد و کاهش احساس انزوا به وجود آمده است.

ارز دیجیتال اسلیپ لس چه کاربرد‌هایی دارد؟

از جمله کاربرد‌های ارز اسلیپ لس می‌توان به حاکمیت، خرید و فروش لوازم جانبی و یا انواع شخصیت‌های مذکر بازی اشاره کرد.

منبع: sleepless-ai