انتقال تراست ولت به گوشی دیگر در ۴ مرحله همراه + عکس

نحوه انتقال تراست ولت به گوشی دیگر چگونه است؟

انتقال تراست ولت به گوشی دیگر
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تراست ولت (Trust Wallet) به عنوان کیف پول دیجیتال به نگهداری دارایی‌های دیجیتال کاربران خود از سراسر دنیا می‌پردازد و امنیت را اولویت سیاست‌های مشتری‌مداری خود قرار داده است. در مسیر استفاده از این کیف پول، سوال‌ها و مسائل مختلفی برای کاربران ایجاد می‌شود. برای مثال، انتقال تراست ولت به گوشی دیگر چگونه است و یک کاربر برای انتقال trust wallet از یک گوشی به گوشی دیگر باید چه کاری انجام دهد تا دارایی‌هایش به خطر نیوفتد؟ در این مطلب با رمزینکس همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

چگونه انتقال تراست ولت به گوشی دیگر را انجام دهیم؟

کیف پول تراست ولت در ابتدا قرار بود فقط توکن‌های ERC20 و ERC223 را حمل کند. با این حال، اکنون برای نگهداری سایر ارزهای رمزپایه محبوب مانند بیت‌ کوین گسترش یافته است. نکته جالب در مورد تراست ولت این است که کاربران را قادر می‌سازد تا به راحتی از طریق برنامه Trust Wallet به DAppهای متعدد (برنامه‌های غیرمتمرکز) مستقر در پلتفرم اتریوم دسترسی داشته باشند. با وجود ویژگی‌های کاربردی که این ابزار ارائه می‌کند، طبیعی‌ است که کاربران به دنبال انتقال تراست ولت به گوشی دیگر خود باشند.

در این راهنما، توضیح خواهیم داد که چگونه دارایی‌ها را از آدرس کیف پول فعلی خود در اپلیکیشن موبایل به آدرس کیف پول جدید منتقل کنید. با انجام این مراحل می‌توانید انتقال تراست ولت به گوشی دیگر را یاد بگیرید. توجه داشته باشید برای انتقال کیف پول تراست والت به گوشی دیگر لازم است به آدرس کیف پول فعلی خود دسترسی داشته باشید.

مرحله ۱- نام کیف پول تراست ولت خود را تغییر دهید

حتی اگر برنامه موبایل Trust Wallet را نصب کرده‌ و کیف پول را راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید از ویژگی چند کیف پول برای راه‌اندازی یک کیف پول کاملا جدید (که آدرس‌های کیف پول خود را دارد) استفاده کنید. سپس، کیف پول قبلی خود را به چیزی تغییر نام دهید که به راحتی به عنوان کیف پول قدیمی شما قابل شناسایی باشد. باقی ماندن کیف پول موجود به شما کمک می‌کند تا به راحتی تشخیص دهید که می‌خواهید دارایی‌ها را از کدام کیف پول منتقل کنید.

برای تغییر نام کیف پول اول، به بخش تنظیمات رفته و کیف پول را انتخاب کنید.

تصویر صفحات کیف پول دیجیتال با پس زمینه آبی
برای انتقال تراست ولت به گوشی دیگر ابتدا اسم کیف پول را تغییر دهید.

سپس، اسم کیف پول قبلی را تغییر داده تا با اضافه شدن کیف پول جدید، آن‌ها را از هم تشخیص دهید. دکمه «Save» را بزنید تا تغییرات ذخیره شود.

تصویر صفحات کیف پول دیجیتال با پس زمینه آبی
تغییر نام کیف پول اول، برای تشخیص دو کیف پول از یکدیگر انجام می‌شود.

مرحله ۲- یک کیف پول جدید تراست ولت در گوشی موبایل خود ایجاد کنید

هنگامی که یک کیف پول جدید ایجاد می‌کنید، این کیف پول آدرس جدیدی خواهد داشت. برای ایجاد کیف پول جدید، علامت مثبت «+» را انتخاب کنید. سپس گزینه ایجاد کیف پول جدید را انتخاب کرده و دستورالعمل‌های آن را دنبال کنید.
پس از تکمیل مراحل، متوجه موجودی ۰.۰۰ دلاری کیف پول جدید به همراه نام آن خواهید شد.

تصویر صفحات کیف پول دیجیتال با موجودی صفر و پس زمینه آبی
در این مرحله، کیف پول جدید خود را ساخته‌اید.

مرحله ۳- دارایی‌ها را از آدرس کیف پول قدیمی خود به آدرس کیف پول جدید ارسال کنید

اکنون که کیف پول جدید خود را راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید به راحتی دارایی‌ها را از آدرس کیف پول قدیمی به آدرس کیف پول جدید منتقل کنید. برای انتقال تراست ولت به گوشی دیگر باید آدرس دارایی را که می‌خواهید به کیف پول جدید واریز کنید، داشته باشید. برای این کار، دارایی مورد نظر را از صفحه اصلی انتخاب کنید.

نام ارز دیجیتالی را که قصد دارید از آدرس کیف پول قدیمی به آدرس کیف پول جدید واریز شود، جستجو کنید. وقتی آن را پیدا کردید، رمزارز مورد نظر انتخاب کرده تا از صفحه اصلی کیف پول شما نشان داده شود. سپس دکمه دریافت را بزنید و برای کپی کردن آدرس جدید، روی کپی کلیک کنید.

تصویر صفحات کیف پول دیجیتال با پس زمینه آبی
برای انتقال تراست ولت به گوشی دیگر ارز مورد نظر را انتخاب کنید.

در این مرحله، برای انتقال کیف پول تراست والت به گوشی دیگر باید به کیف پول قبلی بروید. پس از انتخاب گزینه «کپی»، برای کپی کردن آدرس کیف پول جدید برای ارسال، «انجام شد» را انتخاب کنید. به تنظیمات رفته و کیف پول قدیمی را انتخاب کنید.

تصویر صفحات کیف پول دیجیتال با پس زمینه آبی
در این مرحله از انتقال تراست ولت به گوشی دیگر باید کیف پول قدیمی را انتخاب کنید.

مرحله ۴- انتقال دارایی‌ها از کیف پول قدیمی به کیف پول جدید

هنگامی که وارد کیف پول قدیمی شدید، دارایی مورد نظر برای ارسال به آدرس کیف پول جدید، انتخاب کرده و سپس دکمه ارسال را بزنید. حالا برای قرار دادن آدرس، مطابق عکس دکمه «Paste» را بزنید و مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد کنید. پس از بررسی جزئیات، با زدن دکمه تایید فرآیند انتقال تراست ولت به گوشی دیگر به پایان می‌رسد. شما در این مرحله دارایی مورد نظر را از کیف پول قدیمی به کیف پول جدید تراست ولت ارسال کرده‌اید.

تصویر صفحات کیف پول دیجیتال با پس زمینه آبی
پس از زدن گزینه تایید، انتقال تراست ولت به گوشی دیگر به پایان می‌رسد.

مراحل ذکر شده را برای دیگر دارایی‌های باقی‌مانده در کیف پول قدیمی خود، می‌توانید تکرار کنید.

جمع‌بندی

تراست ولت از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌ کوین، اتریوم، بایننس کوین و بسیاری از توکن‌های ERC20 و BEP20 پشتیبانی می‌کند. این ابزار مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که مدیریت و تجارت دارایی‌های دیجیتال را ساده کرده و آن را به گزینه‌ای جذاب برای کاربران در صنایع مختلف از جمله مالی، فناوری و تجارت الکترونیک تبدیل می‌‌کند. به همین دلیل، افراد حتی با تعویض گوشی موبایل خود به دنبال انتقال تراست ولت به گوشی دیگر هستند و به راحتی می‌توانند با تعویض دستگاه، کیف پول خود را هم منتقل کنند.

در مطلبی که خواندید به روش انتقال کیف پول تراست والت به گوشی دیگر پرداختیم و درمورد انتقال trust wallet از یک گوشی به گوشی دیگر صحبت کردیم. برای خواندن مطالب مفید و راهنمایی‌های بیشتر، با رمزینکس همراه باشید. همچنین برای باخبر شدن از آخرین قیمت ارزهای دیجیتال می‌توانید از صرافی رمزینکس کمک بگیرید.

سوالات متداول

تراست ولت چیست؟

تراست ولت یک کیف پول رمزنگاری برای موبایل است که طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

آیا تراست ولت می‌تواند در رایانه‌ها هم استفاده شود؟

از سال ۲۰۲۳ تراست ولت یک افزونه مرورگر را برای رایانه‌ها معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد به کیف پول دیجیتال خود در هر دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ دسترسی داشته باشند.

آیا امکان مبادله ارزهای دیجیتال در تراست ولت وجود دارد؟

بله. تراست ولت دارای قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد انواع ارزهای دیجیتال را مستقیما در برنامه مبادله کنند.

منبع: trustwallet

درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید