بررسی و معرفی بهترین کیف پول گالا؛ از تراست ولت تا لجر

نحوه انتخاب بهترین کیف پول گالا + بررسی مزایا 

کوین گالا با رنگ بنفش معلق در هوا
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاید کمتر کسی در قدم‌های اول دنیای کریپتوکارنسی فکر می‌کرد که روزی این فضای عجیب، در هر موضوعی ریشه کند و تمام ابعاد زندگی انسان را دربرگیرد. در حال حاضر، فعالان حوزه رمزارزها که علاقه شدیدی به بازی‌های رایانه‌ای دارند، می‌توانند از طریق گالا گیمز و ارز دیجیتال گالا، انواع و اقسام بازی‌های متنوع تک نفره یا چند نفره را امتحان و از آن‌ها لذت ببرند. 

به همین دلیل، بسیاری از افرادی که به بازی‌های گالا گیمز تشویق می‌شوند، به دنبال یافتن بهترین کیف پول گالا برای ذخیره ارز دیجیتال Gala خود جهت اتصال کیف پول به گالا گیمز یا به طور کلی ذخیره رمزارز خود هستند. در این مقاله از رمزینکس، ما به معرفی ۳ مورد ولت ارز دیجیتال گالا پرداخته‌ و مزایای هرکدام را بررسی کرده‌ایم.

چرا به ولت ارز دیجیتال گالا نیاز داریم؟

همانطور که می‌دانید، گالا یک توکن در بستر بلاکچین اتریوم برای گالا گیمز است که کاربردهای مختلفی دارد. برای مثال کاربران می‌توانند از گالا برای تراکنش‌های داخل بازی یا به عنوان ارزی برای تبادلات مالی خارج گالا گیمز از این رمزارز استفاده کنند. علاوه بر این، با توجه به رشد اکوسیستم آن، ارز دیجیتال گالا می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری خوبی نیز باشد. 

از آنجایی که اکثر امکانات گالا گیمز و پیشرفت‌های داخل بازی از طریق خرید برخی آیتم‌ها رخ خواهد داد، کاربران این اکوسیستم به ارز دیجیتال گالا نیاز خواهند داشت تا بتوانند موارد مختلف را خریداری کنند یا به مراحل بعد بروند. به همین دلیل، کاربرانی که قصد استفاده از اکوسیستم گالا گیمز را دارند، حتما باید یک ولت ارز دیجیتال گالا را داشته باشند تا با اتصال آن به دنیای درون بازی، بتوانند از امکانات این اکوسیستم استفاده کنند.

انواع کیف پول گالا؛ کدام یک بهتر است؟

با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال GALA، امکان انتقال این ارز بین چند بازی است، به‌طور قطع استفاده از یک ولت رمزارزی که هم امن باشد و هم امکانات زیاد و به‌روزی داشته باشد، از واجبات خواهد بود. حال در ادامه به بررسی انواع کیف پول گالا پرداخته‌ایم.

  • اولین نوع کیف پول گالا، ولت دسکتاپ آن است که امکان دانلود و نصب آن در رایانه و لپ تاپ وجود دارد. امکان دسترسی به تراکنش‌ها و تاریخچه آن‌ها تنها و تنها از طریق این نسخه امکان‌پذیر خواهد بود؛ به این معنی که امکان استفاده همزمان بر روی دو سیستم وجود ندارد.
  • نوع دیگر ولت ارز دیجیتال گالا که طرفداران زیادی هم دارد، کیف پول موبایلی است که امکان دانلود و نصب آن بر روی تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد. این مدل از کیف پول‌ها به دلیل دسترسی راحت‌تر، بیشتر مورد استفاده کاربران فضای کریپتوکارنسی قرار می‌گیرند. 
  • کیف پول گالا تحت وب نوع دیگری از ولت رمزارزی است که از طریق مرورگر رایانه شما در دسترس خواهد بود و دیگر نیازی به دانلود و نصب ندارد. به راحتی با ساخت یک حساب کاربری و اتصال آن به دنیای گالا گیمز، می‌توانید از این کیف پول استفاده کنید.

چطور بهترین کیف پول گالا را انتخاب کنیم؟

تصویر لوگو کوین گالا درکنار ساختمانی نورپردازی شده
برای گالا گیمز، بهترین گزینه کیف پول تحت وب است.

برای انتخاب بهترین کیف پول گالا، برخی معیارها بسیار حائز اهمیت هستند؛ زیرا ارز دیجیتال گالا به دلیل موارد استفاده متنوع، نیاز به انتقال چندین و چند باره میان کاربران دارد و این امر حتما باید در انتخاب ولت این رمزارز در نظر گرفته شود. در ادامه به بررسی مواردی که در انتخاب بهترین کیف پول گالا باید در نظر گرفت پرداخته‌ایم. 

  • کاربر پسند: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در انتخاب ولت ارز دیجیتال گالا باید در نظر داشته باشید، این است که استفاده از کیف پول مورد نظر باید راحت باشد و کاربر بتواند اهداف خود را بدون پیچیدگی پیاده‌سازی کند. این امر هیچ ارتباطی با میزان دانش کاربران از دنیای ارز دیجیتال ندارد و همه کاربران باید بتوانند به راحتی از کیف پول استفاده کنند.
  • چند-زنجیره بودن (multi-chain): برای اینکه بتوانید تمام ارزهای دیجیتال خود را در یک پلتفرم نگهداری و از آن‌ها استفاده کنید، انتخاب یک کیف پول که چندین زنجیره را پشتیبانی کند از اهمیت بالایی برخوردار است. پس در انتخاب کیف پول گالا حتما این مورد را در نظر داشته باشید. 
  • امکان واریز و انتقال فیات (مانند دلار یا یورو): اینکه بتوانید به راحتی ارزهای دیجیتال خود را به فیات مانند دلار یا یورو تبدیل کنید، یکی از امکاناتی است که در انتخاب ولت ارز دیجیتال گالا می‌تواند تاثیر به‌سزایی داشته باشد؛ زیرا با توجه به اینکه همچنان استفاده از رمزارزها در جامعه به‌طور کامل پذیرفته نشده است، این ویژگی می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
  • هزینه تراکنش کم: در انتخاب ولت ارز دیجیتال گالا حتما در نظر داشته باشید که کیف پول انتخابی شما هزینه تراکنش کمتری داشته باشد تا بتوانید با خیالی آسوده تبادلات مالی خود را انجام دهید. 

معرفی بهترین کیف پول گالا

حال پس از در نظر گرفتن موارد مهمی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، نوبت به معرفی بهترین کیف پول گالا می‌رسد. البته در این مطلب، سه مورد ولت ارز دیجیتال گالا معرفی کرده‌ایم:

۱– تراست ولت؛ بهترین کیف پول گالا

تصویر تلفن همراه که در برنامه تراست ولت است
تراست ولت از بیش از ۷۰ بلاکچین پشتیبانی می‌کند.

وقتی صحبت از کیف پول می‌شود، تراست ولت همیشه در صدر خواهد بود. این کیف پول رمز‌ارزی که امکانات زیادی دارد، با پشتیبانی از ۷۰ بلاکچین مختلف، همیشه انتخاب اول فعالان حوزه کریپتوکارنسی بوده است. تراست ولت غیر‌حضانتی بوده و نسبت به سایر کیف پول‌های موبایلی، از امنیت بالاتری برخوردار است.

از ویژگی‌های مهم تراست ولت امکان خرید و تبادل ارزهای دیجیتال، ذخیره NFTها، سهام‌گذاری (staking) و سازگاری با بیش از ۱۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApp) است که می‌توان گفت با این ویژگی‎ها سخت است که تراست ولت را بهترین کیف پول گالا ندانست.

جهت حفظ امنیت کیف پول، تراست ولت از یک عبارت امنیتی ۱۲ کلمه‌ای استفاده می‌کند که هرگاه دسترسی خود را به کیف پول به هر دلیلی از دست دادید، می‌توانید با وارد کردن این ۱۲ کلمه امنیتی در ترتیب درست خود، دوباره کیف پول خود را بازیابی کرده و به ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. 

با توجه به اینکه کیف پول تراست ولت به فضای dAppها متصل است، امکان استفاده از دارایی‌های دیجیتال را برای استفاده درون بازی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پس می‌توان از تراست ولت به عنوان بهترین ولت ارز دیجیتال گالا نیز نام برد. 

۲- متامسک؛ راحت‌ترین ولت ارز دیجیتال گالا

برنامه متامسک در تلفن همراه به همراه لوگو آن در پس‌زمینه
متامسک بهترین کیف پول تحت وب

اگر به دنبال اتصال بی‌دردسر به دنیای گالا گیمز هستید، متامسک می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. کیف پول متامسک یک ولت تحت وب بوده که به راحتی می‌توان در آن با ساخت حساب کاربری، به هر پلتفرمی متصل و از امکانات آن استفاده کرد. متامسک نسخه موبایلی هم دارد که می‌تواند برای کاربرانی که با تلفن‌همراه به گالا گیمز متصل می‌شوند، گزینه بهتری باشد. 

۳- لجر نانو؛ معروف‌ترین کیف پول گالا

کیف پول فیزیکی لجر بر روی سطحی مثل میز
کیف پول فیزیکی لجر، امن‌ترین کیف پول گالا است.

اگر فقط به دنبال امنیت هستید، کیف پول لجر دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. کیف پول سخت‌افزاری لجر که به امنیت خود شهره است، می‌تواند بهترین کیف پول گالا برای کاربرانی باشد که بیشترین دغدغه‌شان حفظ امنیت دارایی‌های دیجیتال‌شان است. به دلیل نیاز به اتصال دائمی به دنیای گالا گیمز برای استفاده از ارز دیجیتال GALA، لجر نمی‌تواند گزینه خوبی از این نظر باشد اما امنیت بی‌نظیر آن، لجر به امن‌ترین ولت ارز دیجیتال گالا تبدیل کرده است. 

جمع‌بندی

برای انتخاب بهترین کیف پول گالا، از آنجایی که این رمزارز برای تبادلات مختلف درون بازی‌های پلتفرم گالا گیمز مورد استفاده قرار می‌گیرد، در وهله اول نیاز به کیف پولی دارید که بتواند به راحتی و هرزمان به پلتفرم مورد نظر متصل شده و در امنیت کامل، تبادلات مالی را پشتیبانی کند. به همین منظور، اتصال راحت و بی‌دردسر باید اولین ویژگی مورد نظر شما در انتخاب بهترین کیف پول گالا باشد.

سوالات متداول

رمز ارز گالا چیست؟

ارز دیجیتال گالا توکن بومی پلتفرم گالا گیمز بوده که بزرگترین دنیای بازی کرپتوکارنسی را راه‌اندازی کرده است.

آینده ارز گالا چیست؟

به نظر می‌رسد با افزایش علاقه‌مندان به بازی‌های کریپتویی، ارز گالا در دنیا رمزارزها پتانسیل بالایی برای رشد داشته باشد.

منابع: youhodler | coinrabbit

درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید