در این مقاله قصد داریم ۱۰ راه و روش برتر جهت کسب اتریوم به‌صورت رایگان و بدون صرف هزینه را به شما معرفی کنیم.

قطعا یکی از شناخته‌شده‌ترین ارزهای دیجیتال بعد از بیت‌کوین، اتریوم است. همان طور که همه می‌دانند، از زمان عرضه، ارزش اتریوم همواره افزایش یافته و قیمت آن دارای یک روند صعودی بلندمدت بوده است.

اتریوم یک بلاک‌چین غیرمتمرکز و منبع باز است که قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند را دارد. ارز دیجیتال این پلتفرم، اتر (ETH) نام دارد. بنابراین، از نظر فنی به شما اتر پرداخت می‌شود، نه اتریوم.

بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی وجود دارند که می‌توان بدون انجام فعالیت پیچیده‌ و یا صرف هزینه، از آن‌ها اتریوم دریافت کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی وقت بگذارید و مقدار اندکی فعالیت کنید.

قبل از استفاده از سایت، بازی یا اپلیکیشنی که به شما امکان کسب اتریوم را می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا یک کیف پول برای دریافت اتریوم ایجاد کنید. اگر در یک صرافی ارز دیجیتال حساب باز کرده باشید، می‌توانید از کیف پول خود در آن صرافی هم استفاده کنید.

طبیعی است که شما بخواهید از سایت، بازی یا اپلیکیشنی استفاده کنید که پتانسیل کسب درآمد بهتری دارد تا با صرف زمان و انرژی کمتر، مبلغ بیشتری عایدتان شود. مواردی که در این راهنما گنجانده شده، مناسب، قانونی و برای استفاده رایگان هستند. شما فقط باید مقداری زمان و کمی تلاش خود را سرمایه‌گذاری کنید.

برای به حداکثر رساندن درآمد خود از این پلتفرم‌ها، باید از تمام فرصت‌های کسب درآمدی که ارائه می‌دهند استفاده کنید. دلیل این امر این است که پلتفرم‌ها راه‌های متعددی را برای کسب درآمد به شما ارائه می‌دهند. بنابراین، برای کسب بیشترین درآمد، باید در تمام فرصت‌های درآمدی که این پلتفرم‌ها ارائه می‌دهند، شرکت کنید.

مواردی که معرفی شده‌اند، تنها موارد موجود نیستند، اما این‌ها سایت‌ها، بازی‌ها و برنامه‌هایی هستند که واقعا ارزش امتحان کردن را دارند، چراکه پتانسیل کسب درآمد مناسبی را ارائه می‌دهند.

بازی Coin Hunt World: این بازی برای iOS و Android ساخته شده و یک بازی شبیه به بازی Pokemon GO است. کاربران برای جمع‌آوری کلیدها، باز کردن جعبه‌ها، ملاقات با دوستان خود و موارد دیگر بر اساس موقعیت جغرافیایی خود بازی می‌کنند. به لطف بازی Coin Hunt Word، هر کسی می‌تواند بیت‌کوین و اتریوم رایگان را به میزان قابل‌قبولی کسب کند.

سایت Freecash: فری‌کش در ابتدا برای گیمرها طراحی شده بود. اما تاکنون بسیار تکامل یافته است. با پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، تکمیل پیشنهادات و دعوت از افراد دیگر برای عضویت در این سایت، می‌توانید از آن درآمد کسب کنید.

جهت پرداخت پاداش شما، چندین گزینه از جمله رمزارز اتریوم وجود دارد. این سایت کم‌و‌بیش در سراسر جهان در دسترس است، بنابراین می‌توانید بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنید در آن ثبت‌نام کنید.

سایت CoinMarketCap: برای طرفداران ارزهای دیجیتال، وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) یک برنامه یادگیری و کسب درآمد (learn-and-earn) را ارائه می‌دهد. البته برای دریافت ارز دیجیتال رایگان واجد شرایط بودن کافی نیست، شما باید امتیاز کامل ۱۰۰ درصدی را کسب کنید. همچنین، ممکن است تکالیف خاصی هم جهت انجام و تحویل وجود داشته باشد.

سایت Idle-Empire: این سایت فرصت‌های کسب درآمد متعددی را ارائه می‌دهد. برای کسب درآمد می‌توانید به نظرسنجی‌ها پاسخ دهید، پیشنهادات را کامل کنید، ویدئو تماشا کنید و افراد دیگر را برای پیوستن به سایت دعوت کنید.

همچنین گزینه‌های پرداخت زیادی را ارائه می‌دهد. می‌توانید در صورت ترجیح، به‌جای اتریوم، بیت‌کوین دریافت کنید. به‌علاوه، این سایت به‌صورت جهانی در دسترس است، بنابراین هنگام ثبت نام با مشکلی مواجه نخواهید شد.

برنامه Peer2Proft: این برنامه، یک روش جهت کسب اتریوم رایگان بدون انجام فعالیت است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم‌افزار Peer2Profit را روی دستگاه خود نصب کنید و سپس فقط با اجازه دادن به آن برای اجرا در پس‌زمینه و به اشتراک‌گذاری پهنای باند اضافی اینترنت خود، درآمد کسب کنید.

این برنامه همچنین بسیاری از روش‌های پرداخت دیگر را ارائه می‌دهد و به شما حق انتخاب بین ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، دوج‌کوین، بیت‌کوین کش و غیره را می‌دهد.

پلتفرم Latium: لاتیوم نوعی پلتفرم فریلنسینگ است که در آن می‌توانید مشاغل زیادی را پیدا کنید. می‌توانید کارهای بسیار ساده و کوتاهی مانند نظرسنجی، ثبت‌نام در وب‌سایت‌ها و انجام تست‌ به‌عنوان یک کاربر را در آن پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید پروژه‌هایی را پیدا کنید که به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارند، از جمله ترجمه، طراحی و بازاریابی.

برخی از پروژه‌های این پلتفرم می‌توانند درآمدهای بسیار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند (حتی صدها دلار)، اما جهت پذیرفته شدن برای کارهای پردرآمد، به مهارت‌های مشخص و خاصی نیاز خواهید دارید. با کمی تلاش، می‌توان درآمد بسیار خوبی از طریق این پلتفرم به دست آورد و می‌توانید این درآمد را در قالب اتریوم دریافت کنید.

سایت PicoWorkers: این سایت به شما امکان می‌دهد تا از طریق بازدید از سایت‌های مختلف، ثبت‌نام به‌عنوان عضو در سایت‌ها، خواندن مقالات و مواردی دیگر درآمد کسب کنید.

در مورد گزینه‌های پرداخت آن، به‌غیر از اتریوم، می‌توانید درآمد خود را نیز به لایت‌کوین دریافت کنید. مانند بسیاری از سایت‌های دیگر در این لیست، سایت PicoWorkers نیز در سطح جهانی در دسترس است. بنابراین شما می‌توانید بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنید، از آن بهره ببرید.

برنامه Bituro: این اپلیکیشین چندین راه مختلف را برای کسب درآمد ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید اتریوم کسب کنید، این یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید از آن بهره ببرید. برای کسب درآمد از Bituro، می‌توانید به نظرسنجی‌ها پاسخ دهید، بازی حدس‌زنی آن‌ها را انجام دهید یا افراد دیگر را به استفاده از این برنامه دعوت کنید.

برنامه Prediqt: پردیکت یک برنامه تلفن همراه است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال مختلف، کارت‌های هدیه و حتی پول فیات کسب کنید. چیزی که آن را به گزینه خوبی تبدیل می‌کند این است که راه‌های زیاد و متنوعی برای کسب درآمد به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید به نظرسنجی‌ها پاسخ دهید، ویدئو تماشا کنید و بسیاری از کارهای ساده دیگر را انجام دهید تا پاداش دریافت کنید.

برنامه Microwork: این اپلیکیشن برای انجام کارهای کوچک به شما پول می‌دهد. معمولاً از شما می‌خواهد که از موارد خاصی عکس بگیرید و آن‌ها را در داخل برنامه آپلود کنید. بنابراین، کسب درآمد از این برنامه واقعا ساده است. تنها نقطه ضعف این برنامه فرصت‌های محدودی است که جهت کسب درآمد ارائه می‌دهد. به همین دلیل بهتر است به آن به‌عنوان یک گزینه ثانویه نگاه کنید.

منابع: analyticsinsight.net   paidfromsurveys.com