انتقال پندل به تراست ولت چگونه انجام می‌شود؟ - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  2. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  3. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  4. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

انتقال پندل به تراست ولت چگونه انجام می‌شود؟

 
۱۸ تیر ۱۴۰۳
  3 دقیقه

از آن جایی که تراست ولت (Trust Wallet) در بسیاری از کشورهای جهان به خصوص در ایران کاربرد زیادی دارد، کاربران آن بخش بزرگی از جامعه ارزهای دیجیتال را در برمی‌گیرند. انتقال پندل به تراست ولت یکی از چالش‌هایی است که ممکن است برخی از کاربران با آن مواجه شده باشند. در این مطلب با روش انتقال پندل به تراست ولت آشنا می‌شوید و مهم‌ترین نکات را در این انتقال توکن می‌شناسید.

دانلود و نصب تراست ولت

اگر تراست ولت را به صورت نصب شده در دستگاه خود ندارید، پیش از هر چیز آن را دانلود و نصب کنید. اگر به طور مستقیم برای نصب تراست ولت از وبسایت رسمی آن تلاش کنید احتمالا موفقیت‌آمیز نباشد، چرا که دسترسی به آن برای کاربران ایرانی محدود شده است. با این حال راه‌های دیگری برای نصب این کیف پول محبوب وجود دارد.

منطقی‌ترین راه حل، دانلود تراست ولت از فروشگاه‌های آنلاین است. اگر می‌خواهید از تراست ولت خود در محیط اندروید استفاده کنید احتمالا بهترین گزینه برای شما گوگل پلی (Google Play) است. در صورتی که در محیط IOS فعالیت می‌کنید بهترین و معتبرترین گزینه اپ استور (App Store) است. توجه داشته باشید که تراست ولت کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه‌ای برای خرید آن ندارید.

انتقال پندل به تراست ولت

انتقال پندل به تراست ولت
برای انتقال پندل به تراست ولت ابتدا باید آدرس کیف پول پندل خود را کپی کنید.

ارز دیجیتال Pendle، توکن بومی پروتکل پندل است که برای بدست آوردن قدرت مشارکت بیشتر هر کاربر در اکوسیستم موثر است. این توکن نماینده پروژه‌ای است که به دنبال ساخت بازاری کارآمدتر در صنعت دیفای است.

ممکن است شما هم جز کاربرانی باشید که مقادیری توکن پندل در صرافی یا کیف پول داشته باشید و بخواهید آن را به تراست ولت خود منتقل کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول؛ پندل (Pendle) را در لیست رمزارزهای تراست ولت پیدا کنید

با کلیک روی لیست دارایی ها در بالای صفحه و جستجوی پندل، چند گزینه مختلف نمایش داده می‌شود که در زیر هرکدام از گزینه‌ها نوع شبکه‌ای را می‌بینید که قرار است در آن پندل را ذخیره کنید. با توجه به نوع استاندارد مورد نظر، بین اتریوم، آربیتروم و بایننس یکی را به لیست دارایی‌های دیجیتال خود اضافه کنید.

مرحله دوم؛ آدرس کیف پول خود را کپی کنید

در صفحه مربوط به ارز پندل، روی Receive کلیک کنید تا آدرس کیف پول برای شما نمایش داده شود. آدرس را کپی کنید و در بخش آدرس مقصد وارد کنید تا توکن‌ها به این آدرس فرستاده شوند. با کلیک روی تایید فرآیند، منتظر باشید تا توکن‌های ارسال شده (واریز شده) در تراست ولت شما دریافت شود.

مرحله سوم؛ جزئیات تراکنش را بررسی کنید

در مرحله آخر انتقال پندل به تراست ولت، بهتر است جزئیات تراکنش را بررسی کنید. منظور جزئیاتی است که در روند تراکنش تاثیر دارد نه جزئیات فنی آن. مقدار کارمزد، آدرس مبدا و تعداد توکن‌های دریافت شده از جمله این جزئیات هستند که ممکن است با محاسبات شما متفاوت باشند.

جمع‌بندی

پندل و ماه
ارز دیجیتال پندل توسط کیف پول‌های متامسک، تراست ولت و لجر پشتیبانی می‌شود.

در این مطلب با شیوه انتقال پندل به تراست ولت به صورت مرحله به مرحله آشنا شدید. به طور کلی کار با این رمزارز در تراست ولت آسان است و می‌توانید آن را با رمزارزهای دیگر تبادل کنید یا توکن‌های خود را به کیف پول‌های دیگر ارسال کنید. برای انتقال پندل به تراست ولت حتما به نکات گفته شده در این مطلب توجه کنید.

سوالات متداول

هنگام انتقال پندل به تراست ولت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

۱. در زمان وارد کردن آدرس مقصد دقت کنید تا آن را اشتباه وارد نکنید.
۲. در وارد کردن تعداد توکن‌های انتقالی دقت کنید.
۳. استاندارد شبکه‌ای را برای پندل انتخاب کنید که با توکن‌های موجود در مبدا منطبق باشد. (مثلا اگر توکن‌ها در مبدا با استاندارد ERC-20 هستند در تراست ولت هم همان را انتخاب کنید)

انتخاب کدام شبکه بلاکچینی برای ذخیره پندل مناسب‌تر است؟

برای کاربرانی که کارمزد انتقالات اهمیت زیادی دارد، شبکه اتریوم گزینه مناسبی نیست. کارمزد انتقالات در اتریوم به مراتب بالاتر از آربیتروم و بایننس است. در عین حال بایننس کمترین میزان کارمزد را دارد و می‌تواند گزینه بهتری نسبت به اتریوم و آربیتروم باشد.

پندل را در کجا می‌توان خرید و فروش کرد؟

رمزارز پندل را می‌توان در صرافی‌های خارجی مختلف از جمله کراکن، کوکوین، بایننس و کوین بیس خرید و فروش کرد. همچنین رمزینکس به عنوان یکی از صرافی‌های ایرانی امکان خرید  فروش ارز دیجیتال پندل را فراهم کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)
درباره حامد ترابی
دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی هستم. از ابتدای دوره کارشناسی به حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال علاقه پیدا کردم و به نویسندگی و کار ژورنالیستی در ارزهای دیجیتال مشغول شدم. طراحی و توسعه شبکه‌های بلاکچینی برای من جذاب بوده و ایده‌های جدید و خلاقانه بلاکچینی رو دنبال می کنم.
درباره حامد ترابی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید