توکن second چیست؟ زمان را بخرید! - رمزینکس
۳ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. بازی تومارکت جزئیات ایردراپ خود را در حالی که به ۴۰ میلیون بازیکن رسید فاش کرد
  2. آغاز فصل دوم بازی کتز (CATS) با امکانات جدید و هیجان‌انگیز!
  3. رشد خیره‌کننده توکن GOAT در همگرایی هوش مصنوعی و کریپتو

توکن second چیست؟ زمان را بخرید!

 
۱۷ تیر ۱۴۰۳
  3 دقیقه

متاورس از همان ابتدا هم برای بسیاری شگفت‌انگیز بود و حالا توکن second که ارز بومی متاورس DOS بوده، مفهوم پیچیده‌تری از متاورس را ارائه کرده است. MetaDOS یک متاورس جذاب و متفاوت است که طی آن بازیکنان در رقابت‌هایی نفس‌گیر، با محدود ساختن زمان یکدیگر، برنده بازی می‌شوند. در این بازی توکن second نقش مهمی دارد. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی توکن سکند و اهمیت آن در متاورس پرداخته‌ایم.

بازی MetaDOS چیست؟

دنیای متاورس از همان ابتدا سروصدای زیادی به‌پا کرد و پس از گذر از فراز و نشیب‌های بسیار، ناگهان به‌دست فراموشی سپرده شد و تمرکزها دوباره به سمت قیمت ارز دیجیتال یا میم کوین‌ها برگشت. حال، یک متاورس بسیار پیچیده، با دنیای کاملا متفاوت، کاربردی عجیب و یک ایده کاملا گیچ‌کننده، دوباره نگاه را به سمت متاورس چرخانده است. بازی MetaDOS یک بازی متاورسی است که با الهام گرفتن از فیلم سال ۲۰۱۱ «In Time Movie» ساخته و عرضه شده است.

بازی متاورسی MetaDOS یک رقابت جنگی میان بازیکنان است که زمان به یک عنوان شیوه پرداخت در آن کاربرد دارد! توضیح این بازی و پیچیدگی‌هایش حتی برای حرفه‌ها هم چالش‌برانگیز است!  در واقع به زبان ساده می‌توان گفت تمام دارایی ارزشمند یک بازیکن در این بازی، زمان اوست که در قالب ارز دیجیتال سکند (SECOND) در دسترس است.

در این بازی فوق‌العاده جذاب، بازیکنان در رقابت‌های چندتایی با یکدیگر می‌جنگند و تلاش می‌کنند تا زمان زنده ماندن بازیکن دیگر را از او بگیرند و به تایم زندگی خود اضافه کنند! در واقع بازیکنان باید بتوانند به اندازه آن زمانی که می‌توانند زنده باشند، به جستجو بپردازند و با شکست رقبای خود، زمان زنده ماندن خود را افزایش دهند. سخت شد نه؟ 

حال با وجود این همه پیچیدگی در بازی، MetaDOS یک بازی به شدت پویا است؛ زیرا بازیکنان به دلیل زمان کمی که برای زنده ماندن دارند باید دائما در بازی تحرک داشته باشند و از سمتی به سمت دیگر به دنبال نجات دادن خود باشند! این بازی متاورسی خلاقانه، بسیار نزدیک به رقابت‌های واقعی طراحی شده که می‌تواند حس یک جنگ حقیقی را در بازیکنان زنده کند و اجازه دهد تا آنان هم تجربه یک مبارزه تمام عیار را داشته باشند. 

توکن second چیست و در MetaDOS چه کاربردی دارد؟

بازیکنان بازی Metados در حال حمله با رقیبان
توکن second ارز بومی بازی Metados است.

همانطور که بالاتر نیز بیان کردیم، ارز دیجیتال سکند، رمزارز بومی متاورس داس است که به عنوان زمان زنده ماندن بازیکنان کاربرد دارد و به نوعی زمان تبدیل به پول و دارایی شده است. توکن SECOND در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس پس از عرضه اصلی به زودی لیست خواهد شد و می‌توانید از طریق پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال رمزینکس، به راحتی توکن سکند را خریداری کنید.

قرار است توکن SECOND به‌عنوان یک توکن ERC-۲۰ در شبکه آوالانچ پیاده‌سازی خواهد شد. به هنگام عرضه اولیه این رمزارز کاربردی، بنا شده که بیش از ۱۰ میلیارد توکن سکند ساخته و به عرضه کل اضافه شود و دیگر عرضه SECOND از این عدد فراتر نخواهد رفت. درصد برخی از عرضه‌های توکن SECOND به شکل زیر خواهد بود:

  • یک درصد ایردراپ
  • ۱۵ درصد تیم توسعه‌دهنده
  • ۱۰ درصد خزانه
  • ۵.۵ درصد تیم مارکتینگ
  • ۵ درصد استیکینگ

نحوه بدست آوردن توکن second در MetaDOS چیست؟

در متاورس داس تنها دو حالت برای رقابت وجود دارد؛ در اولین نوع بازیکنان به‌صورت تک‌نفره که با عنوان «Solo-Mode» شناخته می‌شود در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. اما حالت دیگر، تیم‌ها با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند که اکثر بازیکنان حرفه‌ای از این حالت بازی استقبال خواهند کرد. اگر تیم خود را داشته باشید، می‌توانید به راحتی با هم‌تیمی‌های خود به مبارزات مختلف روید. اما اگر تیمی ندارید، بازی به‌طور تصادفی شما را در یک تیم قرار خواهد داد. 

رابطه توکن second با تایم فارم چیست؟

در پاسخ به این سوال که تایم فارم چیست باید گفت Time Farm یک بازی تلگرامی جدید است که طی آن بازیکنان با انجام امور مختلف می‌توانند توکن TIME دریافت کنند. اخیرا توکن SECOND نیز به پاداش‌های این بازی اضافه شده و کاربران می‌توانند در ازای طی کردن مراحل خاصی، توکن SECOND دریافت کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به معرفی توکن second پرداخته و از زوایای مختلف این پروژه جذاب را مورد بررسی قرار دادیم. توکن سکند، رمزارز بومی بازی متاورس داس (MetaDOS) بوده که طی آن بازیکنان در رقابت‌های یک-به-یک یا تیمی اقدام به غارت کردن زمان دشمنان کرده تا بتوانند زنده بمانند. به همین منظور، توکن second پاداش آن‌ها در انتهای این جنگ‌ها خواهد بود. 

سوالات متداول

چه زمانی توکن second لیست می‌شود؟ 

فعلا حتی در سایت خود پروژه نیز اشاره‌ای به زمان لیست شدن توکن سکند نشده و بیشتر تمرکز تیم توسعه‌دهنده آن بر رشد اکوسیستم MetaDOS است.

آیا سرمایه‌گذاری در توکن second سودآور است؟

به نظر می‌رسد با رشد بازی‌های متاورسی ارز دیجیتال سکند می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های آینده باشد.

منابع: gamefi | metados | messari

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید