بازینکس شروع شد؛ تتر و آیفون منتظرته!

بازینکس بازی کن، تتر درو کن

پوستر بازی بازینکس رمزینکس
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازینکس، بازی آنلاین جذاب و مهیجی است که رمزینکس آن را برای عموم طراحی و منتشر کرده است و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا با مهارت خود تتر و آیفون برنده شوند. شرکت‌کنندگان در این بازی، رباتی بامزه به نام «زینکس» را کنترل و در مسیری پر از چالش و مانع هدایت می‌کنند. هر چه زینکس را بیشتر جلو ببرند، امتیازشان بیشتر شده و با زدن رکوردهای مشخصی، جایزه تتر دریافت می‌کنند.

این فقط بخشی از ماجراجویی زینکس است! کاربرها می‌توانند با دعوت از دوستان خود به این بازی، شانس‌شان را برای برنده شدن جوایز بیشتر افزایش دهند.

و اما خبر خوب این که…

شرکت‌کننده‌ای که بتواند در تاریخ ۱۸ خرداد به صدر جدول رده‌بندی بازینکس برسد، برنده یک آیفون ۱۵ پرومکس خواهد شد!

زینکس، بازیگر اصلی بازینکس به دنبال چیست؟

زینکس (شخصیت مسکات رمزینکس) به دنیای کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است و در این بازی به دنبال کوین‌های بیشتر می‌رود و در پی جمع‌آوری آن‌هاست. در طول بازی، زینکس کوین‌های جدیدی پیدا می‌کند که در واقع به تنوع رمزارزهای رمزینکس اشاره دارد.

فضای کریپتوکارنسی ساده نیست و همواره با پیچیدگی‌هایی همراه است. زینکس هم در این بازی به‌راحتی نمی‌تواند به هدف خود برسد و در طول مسیر با موانع مختلفی برخورد می‌کند؛ اما همان‌طور که با وجود پیچیدگی‌های فضای ترید، به‌جای از بین بردن سرمایه‌ اصلی خود، با آموزش و تمرین‌ می‌توان ترید کردن را یاد گرفت و بعد فعالیت در بازار را شروع کرد و به اهداف رسید، زینکس هم در این بازی، با وجود امکان بازی رکوردی می‌تواند قبل از استفاده از بلیت‌های اصلی خود، حسابی تمرین کرده تا در بازی مهارت پیدا کند. بنابراین در بازینکس پیشنهاد می‌شود که به‌جای استفاده فوری از بلیت‌های اصلی، ابتدا در بازی رکوردی، کاربران، خودِ فرایند بازی را تمرین کنند و بعد وارد بازی اصلی شوند.

سرانجام زینکس چه خواهد شد؟

بازینکس مرحله‌به‌مرحله نیست و مشابه فضای بسیار رقابتی کریپتو، بازی رکوردی و بی‌انتها طراحی شده است. بنابراین بازیکنان از مرحله‌ای به مرحله‌ی دیگر منتقل نمی‌شوند و مثل ترید کردن، با تمرین بیشتر و کسب تجربه و مهارت‌ بهتر، امتیاز و کوین بیشتری کسب می‌کنند.

این بازی پایان ندارد و کاربران حتی بعد از پایان مسابقه اصلی رمزینکس، همیشه می‌توانند برای سرگرمی از بازینکس استفاده کنند و رکوردهای جدید ثبت کنند. با توجه به استقبال کاربران، احتمال آپدیت‌های جدید بازینکس وجود دارد و داستان بازی ادامه‌دار خواهد بود.

چطور می‌توانید بازی کنید؟

بازی کردن با زینکس خیلی ساده است. فقط کافی است مراحل زیر را طی کنید و وارد بازی شوید:

  1. روی این لینک کلیک کنید: صفحه ورود بازینکس
  2. قوانین بازی را کامل بخوانید.
  3. بازی را روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.
  4. وارد بازی شوید و به دنیای زینکس قدم بگذارید!

امکانات بازینکس در یک نگاه

  • رابط کاربری ساده و جذاب
  • گیم‌پلی روان و اعتیادآور
  • قابلیت دعوت از دوستان و افزایش شانس برد
  • جوایز ارزشمند
  • فرصت بردن آیفون برای نفر اول لیدربورد

پس معطل نکنید؛ همین الان با زینکس هم‌قدم شوید و شانس خود را برای بردن جوایز هیجان‌انگیز امتحان کنید!


درباره فاطمه افشاریان
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. ماندانا پوراله یاری
    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۵:۱۶

    بازینکس بازی کنم