خرید ملک با ارز دیجیتال در کدام کشور‌ها رایجتر است؟ - مجله رمزینکس
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

خرید ملک با ارز دیجیتال در کدام کشور‌ها رایجتر است؟

اخبار ارز دیجیتال - خرید ملک در اسپانیا با کریپتو
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۲

طبق یک مطالعه اخیر، اسپانیا در زمینه خرید املاک و مستغلات که می‌توان هزینه آن را با ارزهای دیجیتال پرداخت کرد، یکی از برترین کشورها است. بر اساس گزارشی که توسط فارکس ساجست (Forex Suggest) تهیه شده است، اسپانیا کشوری است که بیشترین املاک موجود جهت خرید با کریپتو را داراست و پس از آن تایلند، پرتغال و امارات متحده عربی قرار دارند.

این مطالعه که املاک موجود در پورتال‌های تخصصی املاک و مستغلات را جمع‌آوری کرده است، نشان می‌دهد که ۲۸۹ ملک تنها در اسپانیا وجود دارد که می‌توان با ارز دیجیتال آن را خرید.

این تعداد، اسپانیا را با اختلاف قابل‌توجهی در جایگاه اول بین کشورها قرار می‌دهد. پس از اسپانیا، تایلند با ۲۲۷ ملک و پرتغال، بهشت محبوب ارزهای دیجیتال، با ۱۳۰ ملک در رتبه سوم قرار دارد.

این سند مزایا و مشکلاتی را که معاملات املاک با رمزارزها ممکن است برای مالکان و خریداران به همراه داشته باشد، ارزیابی می‌کند. از جمله مهمترین مزایا اجتناب از هزینه‌های مربوط به پرداخت با ارز فیات است، به‌خصوص اگر املاک مربوطه در خارج از کشور واقع شده باشند.

از جمله مشکلاتی که در این گزارش توضیح داده شده است، تعداد کم وام‌دهندگان وام مسکن که مایل به پذیرش ارزهای دیجیتال به‌عنوان سپرده هستند و چارچوب نظارتی سختگیرانه فعلی در کشورهایی مانند بریتانیا است.

پذیرش کریپتو برای خرید املاک و مستغلات به‌طور پیوسته در حال رشد بوده است، به‌طوری که از سال گذشته چندین پلتفرم امکان فهرست کردن قیمت‌ املاک به کریپتو را به سرویس‌های خود اضافه کرده‌اند.

منبع: news.bitcoin.com

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ