آموزش دات کوین تلگرام (Dotcoin) مرحله به مرحله با تصویر

کامل ترین آموزش دات کوین، بازی رباتی تلگرام 

تصویری که در آن نوشته شده است: دات کوین
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

به دنیای دات کوین خوش آمدید. این بازی هیجان‌انگیز از Tap-to-Earn فرصتی استثنایی را برای شما فراهم می‌آورد تا با ضربه زدن به صفحه گوشی موبایل سکه‌های دیجیتالی را به دست آورید. در آموزش دات کوین، نه تنها با مکانیزم‌های بازی آشنا می‌شوید بلکه با استراتژی‌ها و ترفندهایی که در این مقاله آموزشی از رمزینکس به شما ارائه می‌دهیم، می‌توانید سکه‌های بیشتری کسب کنید. همراه ما باشید تا با هر ضربه در مسیر موفقیت در dotcoin گام بردارید و به قله‌های جدیدی دست یابید.

گام به گام با آموزش دات کوین

آموزش دات کوین چهار مرحله کلیدی دارد. این مراحل شامل موارد زیر است که هر مرحله با دقت طراحی شده تا شما را به سوی موفقیت در دنیای ارزهای دیجیتال هدایت کند.

۱. فعال‌سازی ربات

اولین قدم برای آموزش دات کوین، شروع فعال‌سازی ربات مربوط به بازی است. پس از دسترسی به ربات (dotcoin_bot) روی start را ضربه بزنید تا به محیط بازی وارد شوید. در این مرحله شما با یک صحنه جدید مواجه خواهید شد که در آن تصویری خاص نمایان می‌شود و شما را برای ماجراجویی‌های پیش رو آماده می‌کند. 

برای پیوستن به یک تیم در بازی ابتدا از قسمت بالایی صفحه گزینه join clan (پیوستن به قبیله) را فشار دهید تا فهرستی از قبایل موجود ظاهر شود. تلاش کنید تا در یکی از چهار قبیله برتر عضو شوید، چرا که این امر به شما انرژی اضافی برای ادامه بازی می‌بخشد.

در زیر کلمه join clan امتیازات کسب شده توسط شما نمایش داده می‌شود و در زیر آن سطح کاربری شما مشخص است. همچنین در مرکز صفحه نماد دات کوین قرار دارد که با لمس آن می‌توانید امتیاز جمع‌آوری کنید. سرعت لمس شما تعیین‌ کننده میزان امتیازاتی است که به دست می‌آورید. در قسمت پایینی صفحه میزان انرژی موجود شما نشان داده می‌شود که بر اساس آن می‌توانید در بازی فعالیت کنید. 

تصویری از آموزش دات کوین
صفحه اصلی بازی دات کوین

۲. اتصال بازی به کیف پول

در ادامه مرحله قبل لطفا در پایین صفحه گزینه portfolio را انتخاب کنید. در ابتدای این قسمت شما با نمایشگری روبرو می‌شوید که امتیازات کسب شده توسط شما را به نمایش می‌گذارد. در زیر آن میزان ارز تون کوین و سپس دات کوین آورده شده است، که تا لحظه تدوین این متن هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده است.

مرکز صفحه دکمه‌ای برای connect wallet (اتصال کیف پول) قرار دارد که با انتخاب آن شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که امکان اتصال کیف پول را فراهم می‌کند. توصیه می‌شود که برای این منظور از کیف پولی استفاده کنید که پیش از این مورد استفاده قرار نگرفته و خالی باشد. این اقدام به منظور حفظ امنیت دارایی‌های دیجیتالی شما و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی است. با اتصال کیف پول شما قادر خواهید بود تا تراکنش‌های خود را مدیریت کرده و در صورت لزوم انتقال دارایی‌ها را انجام دهید. این بخش نقطه اتصال مهمی بین بازی و دنیای واقعی ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود و اهمیت آن در امنیت مالی شما بسیار حائز اهمیت است.

تصویری از اتصال dotcoin به کیف پول
اتصال دات کوین به کیف پول

برای اتصال به کیف پول دیجیتال خود ابتدا از میان گزینه‌های موجود در قسمت تحتانی صفحه کیف پول مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که از انتخاب گزینه open wallet in telegram (باز کردن کیف پول در تلگرام) که با رنگ آبی مشخص شده است، خودداری کنید چرا که تلگرام محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی اعمال کرده است.

پس از انتخاب wallet شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که دو گزینه connect (اتصال) و cancel (لغو) را نمایش می‌دهد. در این مرحله برای اتصال کیف پول گزینه (اتصال) را فشار دهید. با این کار ولت شما به سیستم متصل شده و با بازگشت به بازی می‌توانید تایید اتصال و آدرس کیف پول خود را مشاهده کنید. در صورت نیاز به قطع اتصال کافی است بر روی آدرس کیف پول کلیک کرده و گزینه (قطع اتصال) را انتخاب کنید.

تصویری از انتخاب و اتصال دات به کیف پول
انتخاب کیف پول مناسب برای اتصال به دات کوین

۳. دعوت از دوستان به بازی دات کوین

برای دسترسی به بخش دوستان لطفا در نوار پایینی گزینه friends را انتخاب کرده و به صفحه مربوطه وارد شوید. قسمت فوقانی صفحه شما می‌توانید تعداد دوستانی که به بازی دعوت نموده‌اید و همچنین میزان جوایزی که از این راه کسب کرده‌اید را مشاهده کنید. در صورتی که فرد دعوت شده یک کاربر معمولی باشد، به شما و آن فرد ۱۵۰۰ امتیاز تعلق می‌گیرد، اما اگر کاربر دعوت شده حساب پریمیوم داشته باشد، ۳۰۰۰۰ امتیاز به هر دوی شما اختصاص داده می‌شود. برای دسترسی به لینک دعوت خود کافی است بر روی دکمه invite a friend ضربه بزنید.

تصویری از invite friends در بازی دات تلگرام
دعوت از دوستان در بازی dotcoin هم برای شما و هم برای دوستان شما منفعت به همراه دارد.

۴. کسب امتیاز بیشتر

در ادامه کامل ترین آموزش دات کوین باید اشاره کنیم، برای افزایش امتیازات خود به تب Earn که در نوار ابزار پایینی قرار دارد، بروید و با انجام فعالیت‌های مختلف امتیازات بیشتری کسب نمایید. این بخش فرصت‌های متنوعی برای ارتقاء وضعیت شما در بازی فراهم می‌آورد و به شما اجازه می‌دهد تا با انجام چالش‌ها و ماموریت‌های جذاب پاداش‌های ارزشمندی را به دست آورید. این فعالیت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که سریع‌تر در بازی پیشرفت کنید و به مراحل بالاتر دست یابید.

تصویری از صفحه کسب درآمد بازی دات کوین
استمرار در بازی‌های tap to earn بسیار مهم است.

حال برای تقویت خود در بازی و کسب امتیازات بیشتر به بخش Boosts (تقویت‌کننده‌ها) مراجعه کنید. در این قسمت با استفاده از ویژگی multitap (چندضربه‌ای) و به‌روزرسانی آن شما قادر خواهید بود امتیازات بیشتری را با هر ضربه به دست آورید. این امکان فرصتی برای افزایش سرعت کسب امتیاز در بازی فراهم می‌کند. همچنین با انتخاب و به‌روزرسانی گزینه Daily attempts تعداد دفعاتی که می‌توانید در بازی شرکت کنید افزایش می‌یابد که این به شما اجازه می‌دهد تا بیشتر بازی کنید و امتیازات بیشتری کسب کنید.

تصویری از تقویت‌کننده‌ها در بازی dotcoin
ماموریت‌های روزانه در این بازی امتیازات بیشتری را با خود به همراه دارد.

در حالی که بخش استخراج دات کوین بازی هنوز در دست توسعه است و فعال نشده، شما می‌توانید با انتظار برای این ویژگی جدید استراتژی‌های خود را برای استفاده بهینه از آن زمانی که راه‌اندازی شود، برنامه‌ریزی کنید.

همراه  با این آموزش دات کوین در نظر داشته باشید که با لمس دکمه play now که در پایین صفحه قرار دارد و خرج کردن مقداری از امتیازات جمع‌آوری شده، شما می‌توانید در یک فرصت ویژه برای ۲ برابر کردن امتیازات خود شرکت کنید. این فرصت یک مزیت رقابتی در بازی است و به شما این امکان را می‌دهد که سریع‌تر از رقبا پیشرفت کنید و در رده‌بندی‌ها بالاتر بروید. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید تاثیر هر ضربه خود را دوچندان کرده و به سرعت در مسیر پیشرفت خود حرکت کنید.

جمع‌بندی 

ما امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده و شما را در رسیدن به اهدافتان در بازی آموزش دات کوین یاری کرده باشد. ما شما را با دنیای هیجان‌انگیز dotcoin همراهی کردیم و نشان دادیم که چگونه می‌توانید با ضربه زدن به صفحه گوشی خود سکه‌های دیجیتالی را جمع‌آوری کنید. از فعال‌سازی ربات بازی گرفته تا پیوستن به کلن‌ها و استفاده از ویژگی‌های تقویت‌کننده، هر گامی که برداشته‌اید شما را به موفقیت نزدیک‌تر کرده است.

سوالات متداول 

آیا دات کوین تنها یک بازی است یا ارز دیجیتالی واقعی نیز محسوب می‌شود؟

دات کوین در اصل یک بازی Tap-to-Earn است که به شکل یک ارز دیجیتالی درون بازی عمل می‌کند. در حال حاضر هنوز از لیست شدن دات کوین خبری نیست و تا آن زمان نمی‌توان دات را ارز دیجیتال دانست.

چگونه می‌توانم در دات کوین به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوم؟

برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای در dotcoin باید با مکانیزم‌های بازی کاملا آشنا شوید، استراتژی‌های موثری را پیاده‌سازی کنید و به طور مداوم در فعالیت‌ها و چالش‌های بازی شرکت کنید تا مهارت‌های خود را ارتقاء دهید. آموزش دات کوین در این راه به شما کمک بیشتری می‌کند.

آیا دات کوین به نات کوین مربوط است؟

دات کوین از این جهت به نات کوین مرتبط است که هر دوی این‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که در تلگرام قابل استخراج شدند و کاربران با ضربه زدن به صفحه تلفن همراه خود آن‌ها را بدست آوردند. دات کوین مسیری مشابه نات کوین را دنبال کرده و هر دو به عنوان ارزهای تلگرامی شناخته می‌شوند که با استفاده از یک روش ساده برای جذب کاربران و استخراج ارز از طریق تلگرام عمل می‌کنند. در حال حاضر خرید و فروش نات کوین امکان‌پذیر است.

منابع: medium

4.5/5 - (10 امتیاز)
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید