ووچر پرفکت مانی چیست؟ کاربردها و مراحل خرید
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  2. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  3. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  4. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

هر آنچه باید درباره ووچر پرفکت مانی بدانید!

پرفکت مان
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۶ تیر ۱۴۰۳

راه‌های زیادی برای انتقال پول به‌صورت غیرحضوری وجود دارد که یکی از رایج‌ترینِ آن‌ها، استفاده از پلتفرم‌های انتقال پول جهانی مانند مستر کارت، پی‌‌پال و پرفکت مانی است؛ اما نکته قابل اهمیت این است که بسیاری از این پلتفرم‌ها، ایران را تحریم کرده‌اند و تنها پلتفرمی که در حال حاضر، افراد ساکن در ایران، می‌توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند پرفکت مانی است. 

خوشبختانه این پلتفرم، امکانات خوبی را مانند ووچر پرفکت مانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در این بخش قصد داریم تا به بررسی ووچر پرفکت مانی، مزایا و نحوه استفاده از آن بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

پرفکت مانی چیست؟

قبل از اینکه با ووچر پرفکت مانی و نحوه استفاده از آن آشنا شوید، بهتر است تا درک خوبی از چیستیِ سیستم پرفکت مانی داشته باشید. پرفکت مانی شامل یک سیستم جهانی است که افراد می‌توانند با استفاده از  آن، ارز مورد نظر خود را به هر نقطه‌ای از جهان منتقل کنند. 

همان‌طور که اشاره شد، بیشتر سیستم‌های جهانی انتقال ارز مانند پی پال، ایران را تحریم کرده است و مزیت اصلی پرفکت مانی این است که ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار نداده. به همین دلیل، با شناخت پرفکت مانی و امکاتی که دارد، می‌توانید کار خود را درد انتقال ارز به‌صورت بین‌المللی راحت کنید. 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

یکی از خدماتی که پرفکت مانی به کاربران خود ارائه می‌کند و باعث محبوبیت بیشترِ آن در بین افراد شده، ووچر پرفکت مانی (Perfect Money e-Voucher) است. اگر بخواهیم ووچر پرفکت مانی را در قالب یک مثال ساده توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم این امکان دقیقا مانند یک کارت هدیه یا کارت شارژ است و تنها تفاوت آن در این است که نسخه فیزیکی ندارد. 

به عبارت دیگر، این کارت شارژ غیرفیزیکی، در قالب یک کد در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با وارد کردنِ آن در فروشگاه‌های بین‌المللی مختلف، کالا یا هر چیزی که مورد نظر خود است، خریداری کنید. لازم به ذکر است که هر کد ووچر پرفکت مانی شامل شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی، مقدار و تاریخ است. 

جالب است بدانید که شما می‌توانید هر تعداد ووچر پرفکت مانی را در خودِ این پلتفرم ایجاد و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین اگر نمی‌خواهید به‌طور مستقیم از اپلیکیشن پرفکت مانی استفاده کنید، امکان اینکه کد ووچر پرفکت مانی را از پلتفرم‌های واسط ایرانی خریداری کرده و از آن استفاده کنید، برای شما فراهم است. 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

کاربردهای ووچر پرفکت مانی 

ووچر پرفکت مانی کاربردها و مزایای زیادی برای شما چه در ایران و چه در خارج از کشور دارد. در بخش زیر برخی از کاربردهای اصلی ووچر پرفکت مانی برای افراد بیان شده‌اند:

  • عدم نیاز به حمل پول نقد: شما می‌توانید در مواقعی که قصد ندارید با خود پول نقد حمل کنید، ووچر پرفکت مانی تهیه کرده و با توجه به محبوبیت آن در بیشتر صرافی‌ها، آن را به‌راحتی نقد کنید. 
  • استفاده از خدمات بین‌المللی: همان‌طور که می‌دانید، پرفکت مانی یک سرویس بین‌المللی انتقال ارز است و با داشتن ووچر پرفکت مانی، می‌توانید به‌راحتی پرداخت‌های خود را در فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های خارجی انجام داده و محصول یا خدمات آن‌ها را دریافت کنید. 
  • انتقال پول: با کمک تهیه ووچر پرفکت مانی برای شخصی دیگر، می‌توانید عملیات انتقال پول سریع به هر نقطه‌ای از جهان که مد نظر دارید، انجام دهید. 

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی 

ووچر پرفکت مانی، علاوه بر کاربردهای زیادی که دارد، مزایای گوناگونی را در اختیار کاربران خود نیز قرار می‌دهد که از رایج‌ترینِ این مزایا می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تاریخ نامحدود ووچرها و امکان استفاده در هر زمانی 
  • امنیت پرداخت و انتقال 
  • کارمزد کم 
  • امکان استفاده بین‌المللی 
  • عدم تحریم ایران

مزایای ووچر پرفکت مانی

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی 

برای اینکه بتوانید کد ووچر پرفکت مانی را از طریق این پلتفرم ساخته و از آن بهره ببرید، باید به ترتیب مراحل زیر را طی کنید: 

  • ابتدا یک حساب پرفکت مانی بسازید و وارد آن شوید. (حساب شما باید شارژ شده باشد) 
  • وارد بخش «Deposit» (سپرده‌گذاری) شوید و سپس گزینه «e-Voucher» انتخاب کنید. (لازم به ذکر است که برای فعالسازی ووچر پرفکت مانی، نیاز دارید تا شماره ووچر و کد فعالسازی و شماره ووچر را داشته باشید. 
  •  در آخر روی گزینه Activate an e-Voucher بزنید تا ووچر پرفکت مانی خود را فعال کنید. 

خرید ووچر پرفکت مانی

حرف آخر 

در این مقاله با بررسی ووچر پرفکت مانی، مزایا و کاربردهای آن همراه شما بودیم. توجه داشته باشید که امروزه روش‌های زیادی برای انتقال ارز به‌صورت جهانی وجود دارد و اگر شما نیز این فعالیت را به تعداد دفعات زیادی انجام می‌دهید، با شناخت روش‌های مختلف می‌توانید کار خود را راحت کنید و سرعت پیشرفت‌تان را افزایش دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ