مراحل دریافت و ارسال شیبا اینو در کیف پول اتمیک والت + تصویر
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

دریافت و ارسال شیبا اینو در کیف پول اتمیک والت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۳
نماد ارز دیجیتال شیبا اینو که چندین کارت بانکی به آن متصل شده است.

یکی از کیف پول‌هایی که برای دریافت و ارسال ارز شیبا اینو، از محبوب‌ترین و معروف‌ترین میم‌کوین‌های دیجیتال، می‌توان استفاده کرد، کیف پول اتمیک است. برای این منظور در ابتدا باید این ولت را دانلود و نصب کنید. در ادامه این مطلب از رمزینکس، قدم به قدم مراحل دریافت و ارسال شیبا اینو در کیف پول اتمیک ولت را بررسی کرده‌ایم.

نحوه دریافت شیبا اینو در کیف پول اتمیک والت در ۵ مرحله

ارز شیبا اینو «SHIB» یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های حال حاضر است که بر روی بلاک‌چین اتریوم کار می‌کند. این میم‌کوین معروف که با نماد SHIB شناخته می‌شود، در آگوست ۲۰۲۰ توسط شرکت ناشناس «ریوشی» راه‌اندازی شد و محبوبیت پیدا کرد. برای دریافت و ارسال شیبا اینو می‌توانید از کیف پول‌های مختلفی از جمله کیف پول اتمیک والت استفاده کنید.

کیف پول اتمیک والت به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال مختلف را مستقیما با یکدیگر بدون نیاز به یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز مبادله کنند. در ادامه نحوه دریافت ارز شیبا اینو را با استفاده از کیف پول اتمیک در ۵ مرحله بررسی کرده‌ایم.

۱- دانلود و نصب کیف پول اتمیک والت

تصویری از قسمتی از سایت کیف پول اتمیک که گزینه‌های دانلود به همراه لیستی از ارز‌های دیجیتال را نشان می‌دهد.
اولین مرحله برای دریافت و ارسال ارز شیبا اینو، دانلود کیف پول آن است.

اولین قدم برای دریافت ارز شیبا اینو از طریق کیف پول اتمیک والت، دانلود و نصب این کیف پول است. این کیف پول در نسخه‌های مختلف از جمله Windows، macOS، Linux، iOS و Android در دسترس و قابل نصب است.

۲- جست‌وجو برای ارز دیجیتال شیبا اینو

لیستی از ارز‌های دیجیتالی که توسط کیف پول اتمیک والت پشتیبانی می‌شوند.
پس از دانلود برنامه کیف پول اتمیک والت، باید ارز شیبا را از بین دیگر ارز‌های دیجیتال انتخاب کنید.

پس از نصب کیف پول اتمیک، در صفحه‌ای که باز می‌شود و از کادر مشخص شده مشابه تصویر نشان‌ داده شده، می‌توانید ارز شیبا را جست و جو کرده و آن را انتخاب کنید.

۳- کلیک بر روی گزینه دریافت «Receive»

پس از پیدا کردن ارز شیبا اینو SHIB، باید بر روی اسم آن کلیک کنید تا صفحه بالا برایتان باز شود. در این صفحه قیمت و نمودار ارز شیبا به همراه دو گزینه دریافت «Recieve» و ارسال «Send» برایتان نمایش داده می‌شود. در این مرحله، برای دریافت ارز شیبا اینو باید گزینه دریافت و یا همان Recieve را انتخاب کنید.

۴- کپی کردن آدرس شیبا اینو

تصویری که در آن بارکد قابل اسکن و آدرس دریافت ارز شیبا اینو نمایش داده شده است.
برای دریافت ارز شیبا اینو می‌توانید آدرس منحصر‌به‌فرد و یا بارکد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

پس از انتخاب گزینه دریافت، صفحه بالا برایتان نمایش داده می‌شود. در این قسمت آدرس دریافت شیبا اینو و بارکد منحصربه‌فرد شما برایتان نشان داده می‌شود که هم می‌توانید آن را کپی کنید و هم از طریق گزینه Share، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

۵- تایید تراکنش

پس از اینکه فرستنده، ارز شیبا اینو SHIB را به آدرس شما ارسال کرد، باید ظرف چند دقیقه تراکنش را در کیف پول خود مشاهده کنید. شما می‌توانید وضعیت تراکنش را در کیف پول اتمیک یا از طریق دیگر کاوشگر‌های بلاک‌چین نظارت کنید.

نحوه ارسال شیبا اینو از طریق کیف پول اتمیک والت در ۷ مرحله

برای ارسال ارز دیجیتال شیبا اینو از کیف پول اتمیک والت، می‌توانید از طریق ۷ مرحله زیر اقدام کنید:

۱- دانلود و نصب کیف پول اتمیک والت

مشابه دریافت شیبا اینو، برای ارسال ارز دیجیتال شیبا نیز باید ابتدا کیف پول اتمیک را نصب کنید. بر اساس دستگاهی که استفاده می‌کنید می‌توانید از طریق سایت رسمی کیف پول اتمیک، نسخه‌های مختلف این کیف پول را دانلود و نصب کنید.

۲- خرید ارز شیبا اینو

پس از نصب برنامه، برای ارسال ارز شیبا اینو باید این ارز را در کیف پول اتمیک والت خود موجود داشته باشید. برای موجود داشتن این ارز، یا باید آن را از فرد دیگری دریافت کرده باشید و یا اینکه این ارز را مستقیم بخرید. برای خرید ارز شیبا اینو از طریق صرافی‌های ایرانی قابل اعتماد که موانعی نظیر احراز هویت را برای کاربران ایرانی ندارند، می‌توانید اقدام کنید. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما می‌باشد که امکان خرید و فروش ارز شیبا و هزاران ارز دیجیتال دیگر را با بهترین نرخ معاملاتی به‌صورت ۲۴ ساعته فراهم می‌کند.

۳- انتخاب ارز شیبا اینو

پس از اینکه از موجود بودن ارز شیبا در کیف پول خود مطمئن شدید، برای ارسال شیبا اینو لازم است مشابه مرحله دریافت شیبا، ارز شیبا را در بین اسم‌های سایر ارز‌های دیجیتال انتخاب کنید.

۴- کلیک بر روی گزینه ارسال «Send»

تصویر قسمتی از کیف پول اتمیک والت که گزینه‌های Send و Receive را نشان می‌دهد.
پس از انتخاب ارز شیبا اینو، بر روی گزینه ارسال یا Send باید کلیک کنید.

پس از انتخاب ارز شیبا، صفحه‌ای با گزینه‌های «دریافت» یا «ارسال» مشابه تصویر بالا مشاهده خواهید کرد و می‌توانید بر روی گزینه «ارسال» یا Send کلیک کنید.

۵- وارد کردن آدرس مقصد و مقدار ارز شیبا اینو

تصویری از قسمتی از کیف پول اتمیک والت که در آن ادرس کیف پول مقصد، مقدار ارز شیبا و همچنین هزینه کارمزد تراکنش را نشان می‌دهد.
برای ارسال ارز شیبا اینو باید آدرس مقصد، مقدار ارز و همچنین هزینه تراکنش را تایید کنید.

پس از انتخاب ارز شیبا اینو، در صفحه بعدی مشابه تصویر بالا، باید آدرس مقصدی که می‌خواهید به آن شیبا ارسال کنید را وارد و یا بارکد مقصد را اسکن کنید. پس از مشخص نمودن آدرس و یا بارکد مقصد مورد نظر خود، لازم است مقدار ارز شیبایی که می‌خواهید ارسال کنید را در کادر عکس بالا وارد کنید. با وارد نمودن مقدار ارز شیبا، هزینه کارمزد تراکنش نیز برایتان مشخص می‌شود.

۶- هزینه تراکنش یا گس‌فی

ارز شیبا اینو بر روش شبکه اتریوم است و برای ارسال این ارز، علاوه‌بر اینکه باید شیبا موجود داشته باشید، برای تامین هزینه تراکنش (گس‌فی، Gass Fee) نیز باید از کافی بودن ارز اتریوم نیز در کیف پول خود مطمین شوید.

۷- تایید تراکنش 

قبل از ارسال ارز شیبا، جزئیات تراکنش، از جمله آدرس گیرنده و مبلغ SHIB را که ارسال می‌کنید و همچنین مقدار هزینه تراکنش را بررسی کنید.

نکات مهم هنگام ارسال و دریافت شیبا اینو در کیف پول اتمیک والت

تا به اینجا نحوه ارسال و دریافت شیبا اینو در کیف پول اتمیک والت را بررسی کردیم. در ادامه به بررسی نکات مهمی که در هنگام انجام این فرایند باید به آن توجه کنید پرداخته‌ایم:

  • همیشه قبل از ارسال ارز شیبا SHIB و یا هر ارز دیجیتال دیگری، آدرس کیف پول گیرنده را دوبار بررسی کنید. هر گونه اشتباه در آدرس می‌تواند منجر به از دست دادن ارز‌های شما شود، زیرا تراکنش‌هایی که در بستر بلاک‌چین انجام می‌شوند، غیرقابل برگشت هستند.
  • ارز دیجیتال شیبا اینو «SHIB»، یک توکن با استاندارد ERC-20 بر روی شبکه اتریوم است، به این معنی که تراکنش‌ها برای کارمزد به گس‌فی نیاز دارند. به همین دلیل قبل از ارسال شیبا باید اطمینان حاصل کنید که اتریوم کافی در کیف پول خود دارید تا هزینه‌های مربوط به کارمزد را پوشش دهید.
  • معاملات در شبکه اتریوم بسته به ازدحام شبکه ممکن است ساعت‌ها زمان ببرد و در زمان‌هایی که شبکه شلوغ است هزینه کارمزد‌های تراکنش‌ها می‌تواند زیاد‌تر از حالت عادی باشد.

جمع‌بندی

در این مطلب از رمزینکس مراحل دریافت و ارسال ارز شیبا اینو را از طریق کیف پول اتمیک و همچنین نکات قابل توجه در هنگام انجام این فرایند را بررسی کردیم. علاوه بر کیف پول اتمیک والت، ارز شیبا اینو از کیف پول‌های دیگری نیز قابل دریافت و ارسال است که برای یادگیری و آموزش بیشتر می‌توانید صرافی رمزینکس را دنبال کنید.

سوالات متداول

مقدار هزینه گس‌فی برای ارسال ارز شیبا چه مقدار است؟

مقدار هزینه گس‌فی یا همان کارمزد تراکنش برای ارسال ارز شیبا بستگی به مقدار ارز شیبایی دارد که شما می‌خواهید ارسال کنید و هزینه ثابتی ندارد. همچنین در زمان‌هایی که ترافیک شبکه بالا است، هزینه تراکنش‌ها نیز بالا‌تر می‌روند.

ارسال ارز شیبا اینو چه قدر زمان می‌برد؟

بسته به ترافیک شبکه، مدت زمان ارسال ارز شیبا می‌تواند متفاوت باشد و زمان ثابتی ندارد. اما اگر بعد از مدتی تراکنش شما موفقیت‌آمیز نبود، می‌توانید با پشتیبانی کیف پول اتمیک ولت در ارتباط باشید.

منبع: Atomic Support | Atomic Wallet

به این post امتیاز دهید
درباره تارا محسنی
نویسندگی و نوازندگی، بخش‌های جدا‌نشدنی زندگی من هستند!
درباره تارا محسنی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر