جریان ایرداپ بیت‌کوین توسط کوکوین از چه قرار است؟ - مجله رمزینکس
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  2. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۶ مرداد
  3. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

جریان ایرداپ بیت‌کوین توسط کوکوین از چه قرار است؟

صرافی کوکوین به کاربران باوفای حود توکن رایگان بیت‌کوین و کوکوین می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۳

صرافی کوکوین (KuCoin)، پیشرو در عرصه بین‌المللی ارزهای دیجیتال، در اقدامی ابتکاری و به‌منظور قدردانی از کاربران و تقویت اعتماد جامعه، از توزیع ایردراپ بیت‌کوین (BTC) و توکن بومی خود، KCS، خبر داد.

این طرح نشانه‌ای از تعهد کوکوین به عنوان صرافی مردمی است که همواره امنیت دارایی کاربران و ارائه تجربه‌ای روان را در اولویت قرار می‌دهد.

جبران خسارت با ایردراپ برای کاربران متاثر

بر اساس اعلامیه رسمی کوکوین، این صرافی برای جبران خسارت کاربران متاثر از تأخیر در برداشت وجوه، اقدام به توزیع ایردراپی به ارزش ۸.۹۵ میلیون دلار معادل BTC/KCS خواهد کرد. کاربران واجد شرایط که بین ساعت ۲۲:۰۰ روز ۷ فروردین تا ۰:۰۰ روز ۹ فروردین به وقت استاندارد چین (UTC+۸) با این مشکل مواجه شده‌اند، مشمول دریافت ایردراپ‌هایی به ارزش ۵ تا ۲۰۰ تتر خواهند بود. کل فرآیند توزیع ظرف مدت یک هفته انجام خواهد پذیرفت.

برای دریافت ایردراپ، به کاربران کوپن‌های اعتباری جبران خسارتی معادل با مبلغ ایردراپ تعلق خواهد گرفت. این کوپن‌ها قابل تبدیل به توکن‌های BTC/KCS طی مدت هفت روز از طریق بخش «کوپن‌های من» در حساب کاربری کوکوین می‌باشند.

مزایای ویژه برای کاربران قدیمی

کوکوین ضمن درک اهمیت اعتماد کاربران به این پلتفرم، از برنامه‌ای جامع‌تر برای توزیع ایردراپ در نظر گرفته شده برای کاربران وفادار که در بازه زمانی مذکور دارایی قابل توجهی در حساب خود داشته‌اند، خبر داد. جزئیات بیشتر در مورد این طرح هفته آینده اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که امکان دارد سیاست‌های نظارتی منطقه‌ای، دسترسی به این ایردراپ را محدود کند و کوکوین حق تفسیر و اجرای نهایی این رویداد را برای خود محفوظ می‌دارد.

کوکوین از درک و حمایت جامعه جهانی کاربران خود صمیمانه قدردانی می‌کند و همواره متعهد به ارائه خدمات باکیفیت و ایمن به صورت مستمر است. کاربران برای دریافت اطلاعات و به‌روزرسانی‌های بیشتر می‌توانند کانال‌های رسمی کوکوین را دنبال کنند.

درباره کوکوین

کوکوین، صرافی ارز دیجیتال شناخته‌شده در سطح بین‌المللی، در سپتامبر ۲۰۱۷ تأسیس شده و دفتر عملیاتی آن در سیشل قرار دارد. این پلتفرم کاربر محور با تمرکز بر شمولیت و فعالیت‌های اجتماعی، بیش از ۸۰۰ دارایی دیجیتال را ارائه می‌دهد. در حال حاضر کوکوین خدمات معاملات نقدی، مارجین، همتا به همتا (فیات)، آتی و استیکینگ را به بیش از ۳۰ میلیون کاربر خود در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه ارائه می‌دهد.

کوکوین در حال حاضر یکی از ۸ صرافی برتر ارز دیجیتال است. این صرافی در سال ۲۰۲۳ توسط فوربس به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های رمزارز انتخاب شد و در جوایز جهانی پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال ۲۰۲۳ فایندر، به عنوان یک صرافی جهانی بسیار معتبر شناخته شد.

منبع: BeInCrypto

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ