چشم‌انداز قیمت شیبا با خروج سرمایه‌گذاران - مجله رمزینکس

چشم انداز توکن شیبا اینو (SHIB): پیامدهای خروج احتمالی از روند نزولی

علامت خروج زیر نور
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

احتمالاً روند احیای قیمت شیبا اینو (SHIB) با تضعیف اعتماد سرمایه‌گذاران به این دارایی مبتنی بر میم مواجه شود. این موضوع می‌تواند روند نزولی فعلی را طولانی‌تر کرده و قیمت SHIB را به زیر سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۲۰۰۰ دلار سوق دهد.

کاهش مشارکت بازیگران کلان بازار

قیمت شیبا اینو در تلاش برای رهایی از روند نزولی مداوم خود است، اما با کاهش حمایت از سوی هولدرهای بزرگ، این روند تشدید می‌شود. بازیگران کلان (Whale) که به دلیل تسلط بر بخش قابل توجهی از عرضه در گردش شیبا، تأثیر بسزایی بر بازار دارند، به طور قابل ملاحظه‌ای از معاملات کناره‌گیری کرده‌اند. طی دو ماه گذشته، مشارکت آن‌ها به طور پیوسته کاهش یافته است، به طوری که حجم معاملات از میانگین ۲۲۱ میلیون دلار به ۶۰ میلیون دلار تنزل یافته است.

خروج بازیگران کلان، نشان‌دهنده‌ی روندی نگران‌کننده برای چشم‌انداز آتی این توکن است.

شرایط حاکم بر بازار

مشکلات شیبا با فقدان حمایت از سوی بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نیز تشدید می‌شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) که نوسانات قیمتی را اندازه‌گیری می‌کند و سطوح اشباع خرید و فروش را نشان می‌دهد، نتوانسته به طور پایدار از محدوده صعودی عبور کند. قرار گرفتن RSI در زیر خط خنثی ۵۰، بیانگر تداوم احساسات نزولی در بازار است.

پیش‌بینی قیمت شیبا: خروج از روند نزولی

شیبا اینو بیش از دو ماه است که درگیر روند نزولی است و تلاش‌های مکرر برای خروج از این روند، بی‌نتیجه مانده است. در حال حاضر، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۲۷۱ دلار معامله می‌شود و در خطر از دست دادن حمایت در سطح ۰.۰۰۰۰۲۰۹۳ دلار قرار دارد.

در صورت تداوم شاخص‌های نزولی غالب، قیمت SHIB ممکن است به زیر ۰.۰۰۰۰۲۰۰۰ دلار سقوط کند و به طور بالقوه، سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۴۷۳ دلار را به آزمون بگذارد.

برعکس، خروج قاطعانه از خط روند نزولی و عبور از مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۸۳۵ دلار می‌تواند چشم‌انداز نزولی را باطل کند. چنین حرکتی به شیبا اجازه می‌دهد تا مقاومت کلیدی ۰.۰۰۰۰۳۰۰۰ دلار را به حمایت تبدیل کند که نشان‌دهنده‌ی تغییر جهت در روند قیمتی این توکن خواهد بود.

منبع: BeInCrypto

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید