پیش‌بینی یک تحلیلگر از افزایش شدید قیمت شیبا اینو

نمودار ارزهای دیجیتال و سکه‌های شیبا اینو
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارز دیجیتال شیبا اینو پس از یک افزایش قابل توجه در اوایل ماه، اکنون در حال تثبیت قیمت است. به طور خاص، قیمت شیبا طی هفت روز گذشته ۱۳ درصد کاهش یافته است، با این حال همچنان در بازه زمانی ۳۰ روزه، ۲۱۰ درصد افزایش را به ثبت رسانده است. جاون مارکس، تحلیلگر ارز دیجیتال، بر این باور است که شیبا اینو پس از تثبیت فعلی، پتانسیل تجربه جهش قیمتی دیگری را دارد. این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند قیمت این میم کوین به ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار برسد و سپس با افزایش ۹۰ درصدی، به بالاترین قیمت تاریخی جدید خود دست یابد.

تداوم روند صعودی برای شیبا اینو

شیبا اینو اخیراً شاهد افزایش قابل توجهی بوده است، به طوری که از قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۷۸ دلار در آخرین روز فوریه، با ۲۸۰ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۴۴۵۶ دلار در ۵ مارس رسید. این افزایش به این توکن داد تا در میان یک بازار صعودی گسترده، عملکردی بهتر از اکثر ارزهای دیجیتال داشته باشد و بسیاری از معامله گران را غافلگیر کند. این افزایش قیمت با افزایش قابل توجه حجم معاملات همراه بود. داده‌های Kaiko نشان می‌دهند که شیبا اینو در تنها یک هفته با ۳۱ میلیارد دلار، بالاترین حجم معاملات را در میان میم کوین‌ها داشته است.

با این حال، طبق پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، جاون مارکس، تحلیلگر، از اکتبر ۲۰۲۳ پیش‌بینی افزایش قیمت را با هدف قیمتی ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار برای شیبا اینو داشته است. در به‌روزرسانی اخیر پیش‌بینی خود، تحلیلگری اشاره کرد که قیمت برای رشد بیشتر آماده است و هدف جهش قیمتی ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار همچنان معتبر است.

جالب است بدانید که از زمان این پیش‌بینی در اکتبر، قیمت شیبا حدود ۵۳۱ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، طبق تحلیل او، شکستن سطح و تثبیت قیمت بالای ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار می‌تواند زمینه‌ساز افزایش ۹۰ درصدی دیگر به ۰.۰۰۰۱۵۵۳ دلار شود که بالاترین قیمت تاریخی جدید برای این توکن به شمار می‌رود.

وضعیت فعلی شیبا اینو

پس از رسیدن به ۰.۰۰۰۰۴۴۵۶ دلار، قیمت شیبا اینو روند نزولی به خود گرفته و در یک هفته گذشته عمدتاً بین ۰.۰۰۰۰۳۶۵ و ۰.۰۰۰۰۲۹۵ دلار معامله شده است. داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان‌دهنده افزایش حجم معاملات در طول این دوره زمانی است. به طور خاص، معیار جریان معاملات معامله‌گران بزرگ IntoTheBlock که تراکنش‌های بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار را اندازه‌گیری می‌کند، با رسیدن به ۵۷۸.۱۱ میلیون دلار (۱۷.۶۲ تریلیون شیبا) در ۱۱ مارس به شدت افزایش یافته است. در ۲۴ ساعت گذشته، ۹.۹۴ تریلیون شیبا (۳۰۰.۵۵ میلیون دلار) در تراکنش‌های بزرگ مشاهده شده است.

در حالی که این افزایش حجم معاملات می‌تواند به معنای انباشت بیشتر از سوی معامله‌گران بزرگ باشد، همچنین می‌تواند به معنای فروش، همانطور که کاهش اخیر قیمت نشان می‌دهد، باشد. با این حال، به نظر می‌رسد این توکن برای از سرگیری افزایش قیمت آماده است و سیگنال‌های درون‌زنجیره‌ای از ITB نشان‌دهنده احساسات صعودی است.

لولا، یک علاقه‌مند به شیبا اینو، در پلتفرم X، عوامل کلیدی را که می‌توانند در رشد این توکن در آینده نزدیک نقش داشته باشند، ذکر کرده است. این عوامل شامل تمرکززدایی شیبا، دسترسی و پذیرش جهانی، جامعه قوی آن و یک مکانیزم سوزاندن کارآمد تورم‌زدا می‌شود. گفتنی است، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵.۶ میلیون توکن شیبا سوزانده شده است.

منبع: Bitcoinist

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید