برگذاری مسابقه با جوایز میلیون دلاری توسط تون کوین - مجله رمزینکس

بنیاد تون کوین لیگ بازی راه‌اندازی می‌کند؛ شیبا اینو آمادهٔ اوج‌گیری در این دوره صعودی است

تون کوین با هدف افزایش ارزش و سرمایه اقدام به برگذاری لیگ بازی می‌کند.
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

مارس شاهد گردبادی از فعالیت‌ها بود و جدیدترین خبر، راه‌اندازی لیگ Open توسط بنیاد تون کوین است. قرار است این لیگ از اول آوریل آغاز شود و بنیاد قول داده است که جوایز خیره‌کننده‌ای به ارزش تقریبی ۱۱۵ میلیون دلار، شامل ۳۰ میلیون تون کوین به شرکت‌کنندگان اهدا کند.

در همین حال، شیبا اینو (SHIB)، یکی از بهترین میم‌کوین‌ها، در میانهٔ افزایش حرکت صعودی، برای اوج‌گیری در این دوره صعودی پیش‌بینی شده است.

بنیاد TON لیگ Open را برای تشویق پذیرش بلاک‌چین Toncoin آغاز می‌کند

بنیاد TON، نهاد حامی بلاک‌چین تون کوین، راه‌اندازی فصل اول ابتکار جدیدی به نام «لیگ Open» را اعلام کرد. این رویداد که از اول آوریل آغاز می‌شود، شامل مجموعه‌ای از مسابقات، ماموریت‌ها، ایردراپ‌ها و برنامه‌های تشویقی استخرهای نقدینگی است که با هدف جذب کاربران جدید و گسترش اکوسیستم Toncoin طراحی شده‌اند.

جوایز این لیگ برای فصل اول، چشمگیر به نظر می‌رسد. بنیاد TON، مبلغ تقریبی ۱۱۵ میلیون دلار به شکل توکن تون کوین برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است.

«ما با راه‌اندازی لیگ Open، رویکردی متفاوت را برای رشد اکوسیستم Toncoin در پیش گرفته‌ایم. هدف ما این است که با اعطای جوایز ارزشمند، ارزهای دیجیتال را به شکل ملموس‌تری در اختیار کاربران قرار دهیم.»

جک بوت، مدیر بازاریابی بنیاد TON

شیبا اینو برای رشد در دوره صعودی آماده می‌شود

در بخش دیگری از بازار ارزهای دیجیتال، Shiba Inu (SHIB) که یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها به شمار می‌رود، با توجه به افزایش کلی روند صعودی، برای تجربه رشدی قابل توجه آماده به نظر می‌رسد.

اگرچه این ارز دیجیتال نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود که در دوره صعودی سال ۲۰۲۱ ثبت شد، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است، اما همچنان در حال جذب سرمایه‌گذاران است و به دنبال بازپس‌گیری سطوح قیمتی از دست‌رفته و کشف قیمت‌های جدید است.

شیبا اینو با وجود رقابت از سوی میم‌کوین‌های داغ بلاک‌چین سولانا، همچنان برتری خود را در بازار حفظ کرده و جایگاهش را به عنوان یکی از برترین‌های این حوزه تثبیت نموده است. با توجه به پویایی نسبتاً متعادل عرضه و تقاضای این ارز دیجیتال (به دور از الگوهای پامپ و دامپ)، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رشد قابل توجهی در قیمت آن باشیم.

قیمت پایین خرید شیبا اینو، جذابیت آن را برای سرمایه‌گذاران افزایش داده است. این عامل می‌تواند به عنوان یکی از محرک‌های اصلی رشد قیمتی آن عمل کند و Shiba Inu را به یکی از ارزهای دیجیتال ارزشمند برای سرمایه‌گذاری تبدیل نماید.

منبع: CoinJournal

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر