۳ بازی ارز دیجیتال جدید با امکان درآمد غیرفعال- مجله رمزینکس

معرفی ۳ پروژه نوظهور با امکان کسب درآمد غیرفعال در تلگرام

پس‌زمینه‌ی زرد رنگ و لوگوی ۳ بازی جدید ارز دیجیتال
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

این خبر به معرفی سه بازی جدید در تلگرام می‌پردازد که با ارائه امکان کسب درآمد غیرفعال از طریق استخراج توکن، در حال جذب کاربران هستند. در این نوع پروژه‌ها، کاربران بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، می‌توانند با انجام اقدامات ساده‌ای در اپلیکیشن، به طور دوره‌ای (مثلا هر چند ساعت) توکن دریافت کنند.

با توجه به ماهیت نوظهور این پروژه‌ها، ورود زودهنگام می‌تواند در آینده برای کاربران مزایای بیشتری به همراه داشته باشد.

مینرالز (Mineralz)

بازی مینرالز کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق اپلیکیشن تلگرام، توکن $MINEZ را استخراج نمایند. این اپلیکیشن که در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایش بتا قرار دارد، به تازگی در تاریخ ۱ خرداد راه‌اندازی شده است.

مینرالز به عنوان یک مزرعه‌ی استخراج مجازی طراحی شده که کاربران می‌توانند با توسعه و ارتقای آن، میزان استخراج توکن خود را افزایش دهند. تیم توسعه‌ی این پروژه، نقشه‌ی راهی را منتشر کرده است که شامل برنامه‌هایی برای اهداء توکن، لیست شدن در صرافی‌های معتبر و برگزاری رویدادهای مختلف است.

کلیسای تون (TON Church)

کلیسای تون پروژه‌ای نوآورانه بر بستر تون است که توکن $FAITH را بر اساس مفهوم “میم‌کوین” ارائه می‌دهد. این پروژه تنها در تاریخ ۲۱ اردیبهشت راه‌اندازی شده است.

در اپلیکیشن کلیسای تون کاربران با استخراج توکن $FAITH، ایمان خود به ارز دیجیتال تون کوین را تقویت می‌کنند! تیم توسعه، نقشه‌ی راهی را برای این بازی در نظر گرفته که توسعه‌ی اپلیکیشن، عرضه‌ی NFT و سایر امکانات را شامل می‌شود.

تایم تون (Time TON)

Time TON اکوسیستمی نوآورانه در تلگرام است که به کاربران امکان استخراج توکن $TimeTon را می‌دهد. این پروژه نیز در تاریخ ۱ خرداد راه‌اندازی شده است.

اپلیکیشن Time TON از سادگی خاصی برخوردار است و شامل ساعت‌های هوشمندی می‌شود که با شمارش زمان، به استخراج توکن می‌پردازند. امکان ارتقای این ساعت‌ها برای افزایش کارایی، در این پروژه پیش‌بینی شده است. نقشه‌ی راه تایم تون شامل برنامه‌هایی برای عرضه‌ی NFT، اهداء توکن و سایر رویدادها است.

توجه: این خبر صرفا جهت معرفی بازی و پروژه‌های جدید و بررسی اجمالی آن‌ها تهیه شده است و نباید به منزله‌ی توصیه‌ی سرمایه‌گذاری تلقی گردد. پیش از ورود به هر پروژه، لازم است کاربران تحقیقات خود را انجام داده و از ریسک‌های احتمالی آگاه باشند.

منبع: Medium

4.3/5 - (30 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. یونس پورفرهاد
    ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۳۶

    ممنونم بابت معرفی این ربات ها . سپاس فراوان

    • هومن شالچی
      ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۰۱

      درود بر شما. با آرزوی موفقیت برای شما.

  2. منصورتوانا
    ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۲:۲۷

    اطلاعات خوبی منتشر کردید سپاسگذارم از عوامل محقق

    • هومن شالچی
      ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۰۲

      درود بر شما. امیدواریم موفق باشین.

  3. ارش عزیزی
    ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۱:۳۶

    بسیار عالی

  4. ارش عزیزی
    ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۱:۳۷

    وقع عالی

    • هومن شالچی
      ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۰۵

      سپاسگزارم. خوشحالم مفید بود براتون.

  5. محمد تیموری
    ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۹:۳۵

    سلام ای کاش لینک ورود به این بازی ها رو هم میزاشتی

  6. میثم واعظی
    ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۳:۳۲

    امکان داره خوبیش باشه