بهترین صرافی‌ ها برای فروش همستر کامبت (Hamster Kombat)
۷ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. جواب سوال تایم فارم امروز دوشنبه ۷ آبان
  2. تصویر امروز جیمز دوشنبه ۷ آبان به همراه پاسخ تصویری
  3. قیمت امروز ایکس امپایر دوشنبه‌ ۷ آبان
  4. قیمت امروز میم فای ‌دوشنبه‌ ۷ آبان در بازار پیش از عرضه
  5. پاسخ پازل امروز ربات میجر دوشنبه ۷ آبان + آموزش تصویری
  6. قیمت امروز میجر (Major) دوشنبه‌ ۷ آبان در بازار پیش از عرضه
  7. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز دوشنبه ۷ آبان به همراه آموزش وارد کردن

معرفی بهترین صرافی‌ها برای فروش همستر

 
۲۶ خرداد ۱۴۰۳   ۲۱ شهریور ۱۴۰۳
  4 دقیقه
 

ارز دیجیتال همستر (Hamster Kombat) با توجه به جامعه بزرگ خود، حالا در صرافی رمزینکس و سایر صرافی‌های ارز دیجیتال در سراسر دنیا لیست شده است. برای اینکه بتوانید بهترین صرافی برای فروش همستر کامبت را انتخاب کنید، ابتدا باید امنیت و رابط کاربری صرافی را در نظر داشته باشید. در حال حاضر بهترین صرافی برای فروش همستر کامبت در ایران، صرافی رمزینکس است که با ساده‌سازی فرایند ثبت و نام احراز هویت، امکان ساخت حساب کاربری و فروش همستر را در چند دقیقه فراهم کرده است. در بین صرافی‌های بین‌المللی نیز می‌توان به بایننس اشاره کرد. در ادامه این مقاله از رمزینکس، به بررسی بهترین صرافی‌ها برای فروش همستر کامبت پرداخته‌ایم.

کدام صرافی برای همستر خوب است؟

تصویر بازی همستر کامبت با تم بنفش
همستر کامبت در صرافی رمزینکس همزمان با صرافی‌های دنیا لیست شده است.

با توجه به معیارهای مختلفی، می‌توان بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید همستر کامبت را به شکل زیر دسته‌بندی کرد:

  • صرافی ارز دیجیتال ایرانی
  • صرافی ارز دیجیتال خارجی
  • صرافی غیرمتمرکز یا (DEX)

حال برای اینکه بتوانید از میان این صرافی‌ها، یکی را به عنوان بهترین فضا برای خرید و فروش همستر انتخاب کنید، در ادامه به معرفی بهترین صرافی در هر یک از این دسته‌بندی‌ها پرداخته‌ایم.

رمزینکس؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای فروش همستر

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس با ارائه یک مسیر ساده برای ثبت نام و احراز هویت، امکان ساخت حساب کاربری را تنها در چند دقیقه در اختیار کاربران دنیای کریپتوکارنسی قرار داده است. در کنار رابط کاربری جذاب و مسیر ساده عضویت در رمزینکس، نباید از پروتکل‌‌های امنیتی این صرافی گذشت. رمزینکس با ارائه ۱۰ لایه امنیتی و به‌روز، فضایی مطمئن را برای خرید و فروش همستر و نگهداری دارایی‌های دیجیتال فراهم کرده است. رمزینکس به عنوان اولین صرافی ایرانی همزمان با تمام صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال همستر کامبت را لیست کرده است. شما با واریز وجه به رمزینکس و خرید همستر، می‌توانید تجربه مشارکت در به‌روزترین پروژه‌های کریپتویی را داشته باشید.

بایننس؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای فروش همستر

کمتر کسی است که در بازار کریپتو فعالیت کرده باشد و صرافی بایننس را نشناسند. این صرافی ارز دیجیتال خارجی، یکی از بزرگترین صرافی‌های دنیاست که میلیون‌ها کاربر فعال در سراسر دنیا دارد. بایننس با ایجاد یک شبکه بلاکچینی در کنار ارائه خدمات به‌روز کریپتویی، کاربرد زیادی به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال دارد. فعالان حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند در امنیت کامل و به‌روزترین امکانات خرید و فروش رمزارزی، به خرید و فروش همستر کامبت در بایننس بپردازند. البته در سال‌های اخیر بایننس قوانین محدودکننده‌ای برای کاربران برخی از کشورها وضع کرده است. قبل از ثبت نام در بایننس و خرید و فروش همستر کامبت، قوانین آن را به خوبی مطالعه کنید.

یونی سواپ؛ بهترین صرافی غیرمتمرکز برای فروش همستر

صرافی ارز دیجیتال یونی سواپ یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) است. این صرافی غیرمتمرکز خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد و امکان خرید و فروش همستر کامبت را برای تمامی کاربران فارغ از جغرافیای آن‌ها فراهم کرده است. کاربران برای دسترسی به یونی سواپ باید از طریق برنامه‌های غیرمتمرکز موجود در ولت‌های رمزارزی اقدام کنند. در یونی سواپ به راحتی می‌توانید با ارائه یک رمزارز دیگر در مقابل همستر کامبت، به خرید و فروش همستر کامبت بپردازید.

آیا بازی همستر معتبر است؟

تصویر انیمیشنی از شخصیت همستر در بازی همستر کامبت
پیش فروش توکن همستر در صرافی کوکوین، یکی از اصلی‌ترین دلایل معتبر بودن بازی همستر است.

آیا اصلا توکن‌های همستر در صرافی‌ها لیست می‌شوند و این بازی معتبر است؟ باید گفت با توجه به عوامل مختلفی مانند موفقیت پروژه نات کوین، همکاری همستر با صرافی بینگ ایکس و پیش عرضه شدن آن در صرافی کوکوین، به احتمال زیاد بازی همستر معتبر بوده و توکن آن پس از تعیین قیمت در برخی از صرافی‌ها لیست و قابل خرید و فروش خواهد شد.

همستر چه زمانی در صرافی ها لیست شد؟

باید گفت تاریخ لیست شدن همستر در صرافی‌ها ۵ مهر ماه ۱۴۰۳ بود که در رمزینکس همزمان با تمام صرافی‌های معتبر کریپتویی لیست شد. در ابتدا در تیر سال ۱۴۰۳،  توکن همستر (HMSTR) در صرافی کوکوین که یک صرافی ارز دیجیتال و متمرکز بین‌المللی است لیست شد تا در بازار پیش از عرضه، قیمت منصفانه آن مشخص شود. تیم همستر کامبت با یک توزیع منطقی و مطمئن، ارزهای همستر کامبت را میان تمام کاربران این بازی تقسیم کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس، با بررسی پاسخ سوال «کدام صرافی برای همستر خوبه؟» همراه شما بودیم. همستر همزمان با اینکه یک میم کوین است، ممکن است فرصت بزرگی را در اختیار شما قرار دهد و اگر از آن دسته افرادی بودید که از ابتدای انتشار این بازی در آن فعالیت می‌کردید، حتما اخبار لیست شدن این توکن را با دقت دنبال کنید تا بتوانید از فروش توکن‌های خود، سود خوبی کسب کنید.

سوالات متداول

همستر چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

در حال حاضر، توکن همستر (Hamster Kombat) در صرافی رمزینکس و اکثر صرافی‌های معتبر دنیا لیست شده است و شما می‌توانید این رمزارز را در رمزینکس معامله کنید.

خرید ارز همستر چگونه است؟

برای خرید ارز همستر کمبات می‌توانید از خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال مانند رمزینکس استفاده کنید.

منبع: binance

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید