شرکت سرمایه‌گذاری پنترا قصد افزایش ذخایر توکن تون‌کوین را دارد - رمزینکس
۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. صندوق‌های ETF اتریوم با وجود فروش نهنگ‌ها، شاهد افزایش قابل‌توجهی از سمت مؤسسات بودند
  2. اگر در زمان را‌ه‌اندازی ۱۰۰ دلار در شیبا اینو سرمایه‌گذاری کرده بودید، حالا چه مقدار داشتید؟
  3. ETFهای بیت‌ کوین شاهد ورود ۱.۱ میلیارد دلاری در این هفته بودند
  4. بهبود قیمت نات کوین با تغییر تاکتیک نهنگ‌ها
  5. سرقت ۷۰ هزار دلاری از کاربران یک کیف پول ارز دیجیتال تقلبی
  6. آزادی بنیان‌گذار بایننس و تاثیر آن بر بایننس کوین
  7. تغییرات جدید در ایردراپ میجر
  8. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۷ مهر + آموزش تصویری
  9. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۷ مهر
  10. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۷ مهر
  11. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۷ مهر + آموزش وارد کردن
  12. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۷ مهر + آموزش تصویری
  13. قیمت امروز همستر کامبت شنبه‌ ۷ مهر
  14. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۷ مهر
  15. تصویر امروز جیمز شنبه ۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  16. کارت های پیکسل امروز شنبه ۷ مهر به همراه تصویر آموزشی
  17. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۷ مهر + آموزش تصویری

شرکت سرمایه‌گذاری پنترا قصد افزایش ذخایر توکن تون‌کوین را دارد

 
۱ تیر ۱۴۰۳
  2 دقیقه

شرکت سرمایه‌گذاری پنترا در اقدامی که نشان‌دهنده‌ی اعتماد قوی به آینده‌ی توکن تون‌کوین (TON) است، در حال جذب سرمایه برای سرمایه‌گذاری در شبکه‌ی باز (TON) می‌باشد. این ابتکار جدید به دنبال جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان و افزایش قابل توجه ذخایر توکن تون‌کوین شرکت پنترا است.

پنترا در صدد افزایش دارایی‌های تون‌کوین

جزئیات این برنامه از طریق ایمیلی برای سرمایه‌گذاران بالقوه تشریح شده است. در این ایمیل از سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود تا با حداقل سرمایه‌گذاری ۲۵۰ هزار دلاری به ازای هر سرمایه‌گذار، تا تاریخ ۱ تیر در «فرصت سرمایه‌گذاری TON» مشارکت نمایند.

این اقدام پس از بزرگترین سرمایه‌گذاری پنترا در تون‌کوین در فروردین با تخفیف قابل توجهی صورت می‌گیرد. تصمیم این شرکت برای افزایش دو برابری سرمایه‌گذاری بر روی توکن TON، حاکی از خوش‌بینی آن‌ها به پتانسیل رشد آتی این توکن می‌باشد.

رایان بارنی، یکی از شرکای پنترا، ماه گذشته اظهار داشت:

ما بر این باوریم که شبکه‌ی TON هنوز در مراحل ابتدایی توسعه‌ی خود قرار دارد. پذیرش گسترده اکوسیستم و ویژگی‌های جدید این شبکه توسط کاربران تلگرام، ما را هیجان‌زده کرده است. تلگرام تجسم روحیه‌ی ارزهای دیجیتال است: یک شبکه‌ی باز، رایگان و در دسترس برای همگان. با ادغام تون، تلگرام به یک رابطه‌ی همزیستی دست می‌یابد که در آن، قابلیت‌های قرارداد هوشمند مقیاس‌پذیر و یک شبکه‌ی پرداخت قدرتمند، امکانات نوآورانه‌ای را فراهم می‌کنند که در محیط وب ۲ قابل دستیابی نبودند.

به موازات این موضوع، مارتن، تحلیلگر شناخته‌شده‌ی حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، بر رشد چشمگیر شبکه‌ی باز (TON) تأکید می‌نماید. وی با استناد به چندین معیار کلیدی، محبوبیت روزافزون این شبکه را برجسته می‌کند.

برای مثال، حجم انتقال تون‌کوین که بین ۵ تا ۱۰ میلیارد دلار می‌باشد، نشان می‌دهد که این شبکه موفق به دستیابی به حدود ۱۰ درصد از ظرفیت بیت‌کوین شده است، که برای یک ارز دیجیتال با سابقه‌ی چهار ساله، دستاوردی قابل ملاحظه است. علاوه بر این، تعداد دارندگان توکن تون‌کوین در زنجیره‌ی بلاک‌چین (آن‌چین) طی یک سال گذشته از ۲.۹ میلیون به ۳۲ میلیون نفر افزایش یافته است.

مارتن در تحلیل خود آورده است:

معیارهای آن‌چین TON سیر صعودی چشمگیری را تجربه کرده‌اند!… در حال حاضر، ۳۲ میلیون دارنده‌ی تون‌کوین وجود دارد، در حالی که این رقم در سال گذشته ۲.۹ میلیون بود. این نشان‌دهنده‌ی افزایش ۱۰ برابری تنها در یک سال است و گواه بر محبوبیت روزافزون توکن TON می‌باشد.

از سوی دیگر، افزایش اخیر فعالیت در شبکه‌ی تون نیز قابل توجه است. تون‌کوین در ۱۰ روز از ۱۱ روز گذشته، از نظر تعداد آدرس‌های فعال روزانه از اتریوم پیشی گرفته است. این افزایش تا حدودی به پایه‌ی کاربری عظیم ۹۰۰ میلیونی تلگرام نسبت داده می‌شود که عامل اصلی افزایش تعامل کاربران با TON بوده است.

با وجود این پیشرفت‌های امیدوارکننده، برخی تحلیلگران در مورد پایداری بلندمدت رشد تون‌کوین در مقایسه با اکوسیستم جاافتاده و راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم تردید دارند. شبکه‌ی اتریوم با زیرساخت گسترده و پایه‌ی کاربری قوی همچنان قدرتمند باقی مانده است و چالشی برای ادامه‌ی توسعه‌ی تون ایجاد می‌کند.

منبع: BeInCrypto

به این post امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این حوزه.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر