کد مورس همستر کامبت ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - رمزینکس
۱۵ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه آموزش وارد کردن

کد مورس همستر کامبت ۱۸ تیر ۱۴۰۳

 
۱۷ تیر ۱۴۰۳
  2 دقیقه

همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی تلگرامی است که در آن کاربران با استفاده از مکانیزم Tap to Earn با ضربه زدن روی نمایشگر گوشی و وارد کردن کد مورس، سکه‌های مجازی به نام HMSTR کسب می‌کنند. این سکه‌ها در آینده به ایردراپ تبدیل شده و در صورت لیست‌شدن و مشخص شدن قیمت همستر کامبت پروژه در صرافی‌ها به پول واقعی تبدیل شوند. بازی در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ رسما عرضه شده و gameplay آن شبیه به بازی محبوب نات کوین است.

کد مورس روزانه در همستر کامبت یکی از جذابیت‌های این بازی محسوب می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد با وارد کردن آن یک میلیون سکه در بازی کسب کنند. برای وارد کردن لازم است بازی همستر را از طریق تلگرام باز کرده و از قسمت بالای بازی وارد بخش رمزنگاری روزانه شوید. پس از قرمز شدن همستر شما باید کد مورس را بزنید. برای مثال، کد مورس امروز به تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ به شکل زیر وارد می‌شود:

کد مورس امروز همستر : HALVE

H ● ● ● ●
A ● ▬
L ● ▬ ● ●
V ● ● ● ▬
E ●

برای خط ( ▬ ) باید یکبار دست خود را نگه داشته و برای نقطه ( ● ) باید یک‌بار ضربه بزنید.

بازی همستر کمبات به دلیل مکانیزم ساده و امکان کسب درآمد، در میان کاربران ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این بازی به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام وظایف ساده و رقابتی به جمع‌آوری سکه‌های مجازی بپردازند که ممکن است در آینده به ارزش واقعی تبدیل شوند. با این حال به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و فیلتر بودن تلگرام کاربران ایرانی ممکن است با محدودیت‌هایی در دسترسی به برخی از قابلیت‌های بازی مواجه شوند.

همستر کامبت نمونه‌ای از بازی‌های نوین است که با ترکیب ارزهای دیجیتال و مکانیزم‌های gameplay ساده، تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را برای کاربران فراهم می‌کند. 

کاربران باید هوشیار باشند و از قوانین و شرایط بازی آگاهی داشته باشند تا از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کنند. همچنین مهم است که کاربران از منابع معتبر مانند رمزینکس برای دریافت اطلاعات و کدهای مورس استفاده کنند تا از صحت و امنیت آن‌ها اطمینان حاصل نمایند.

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر