کسب ۱۰۰ هزار تتر در تایم فارم - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز جمعه ۲۷ مهر
  2. رمز جیمز (GEMZ) امروز جمعه ۲۷ مهر
  3. قیمت امروز میم فای ‌جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  4. قیمت امروز میجر (Major) جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  5. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  6. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  7. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  8. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  9. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  10. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  11. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  12. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  13. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  14. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

کسب ۱۰۰ هزار تتر در تایم فارم

 
۱۸ تیر ۱۴۰۳
  2 دقیقه

بازی تلگرامی تایم فارم (time farm) به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده و به عنوان یکی از جدیدترین اعضای ایردراپ‌های تلگرامی شناخته می‌شود. این برنامه با سایر ایردراپ‌های موجود در این پلتفرم تفاوت‌های بنیادین دارد، از جمله اینکه برای به دست آوردن درآمد از آن نیازی به انتظار برای فهرست شدن ارز دیجیتال SECOND نیست. شما می‌توانید با شرکت در مسابقه تایم فارم، تتر (که هر واحد آن معادل ۱ دلار آمریکا است) به دست آورید.

این مسابقه دارای ارزشی معادل ۵.۹ میلیارد تومان است و در حال حاضر ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان در لیست ۳۰ نفره برتر این بازی ایرانی هستند. اطلاعات دقیق و قوانین مربوط به شرکت در این مسابقه در بخش «فعالیت‌ها» در اپلیکیشن تایم فارم قابل دسترسی است.

مسابقه ۱۰۰۰ تتری تایم فارم

مسابقه هزار تتری time farm بر پایه دعوت دوستان تنظیم شده است. هر شخصی که طی یک هفته حداقل ۴ نفر را به جمع کاربران تایم فارم اضافه کند، صد هزار کوین SECOND به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. علاوه بر این تیم فنی تایم فارم برای افزایش جذابیت بازی، یک لیگ هفتگی با جایزه ۱۰۰۰ تتر و ۵۰۰۰۰۰ کوین SECOND راه‌اندازی کرده است.

طبق قوانین تعیین شده برای این مسابقه پرهیجان تنها ارجاعات مستقیم در نظر گرفته خواهند شد. به این معنا که فقط کسانی که مستقیما از طریق لینک شما به بازی پیوسته‌اند، شمارش می‌شوند و نه ارجاعات ثانویه. مدت زمان هر مسابقه یک هفته است و فرصت برای شرکت در آن هر یکشنبه شب به اتمام می‌رسد. در نظر بگیرید فروش تتر بدست آمده در بازی امکان‌پذیر است.

بنیان‌گذار تایم فارم

 کرونو تک (Chrono.tech) پشتیبان و خالق بازی تایم فارم به عنوان یکی از بزرگان صنعت فین‌تک شناخته می‌شود که در ارائه راهکارهای نوآورانه در زمینه منابع انسانی برای شرکت‌ها پیشرو است. کرونو تک که بیش از هفت سال است که در عرصه بازار حضور دارد، دارای توکن اختصاصی به نام TIME است که در برخی از بزرگترین صرافی‌های جهانی قابل معامله است. 

5/5 - (1 امتیاز)
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید