بالا رفتن قیمت بیت کوین با خبر کاهش تورم آمریکا - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

بالا رفتن قیمت بیت کوین با خبر کاهش تورم آمریکا

 
۲۱ تیر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) پس از انتشار داده‌های تورم شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا برای ماه ژوئن توسط دفتر آمار کار و اشتغال (BLS) به ۵۹.۳۱۳ دلار پرواز کرد. معامله‌گران پیش‌از انتشار گزارش با توجه به اینکه این مسئله در میان اصولی‌ترین مواردی بود که سرمایه‌گذاران در انتظار بازگشت بیت کوین به آن نظر می‌کردند، برای نوسانات آماده شده بودند.تورم CPI آمریکا به ۳ درصد کاهش یافتدر ماه ژوئن تورم در آمریکا اندازه‌گیری شده توسط تغییر در CPI به نرخ ۳ درصد در سالانه کاهش یافت.

این عدد کمتر از توقعات بازار ۳.۱ درصد است و همچنین کمتر از ۳.۳ درصد ثبت‌شده در ماه می است، که نشان‌دهنده کاهش ۰.۱ درصد نسبت به ماه قبل است.این اتفاق پس از ارائه گزارش نیم‌ساله‌ی سیاست پولی توسط رئیس فدرال رزرو (Fed) آمریکا، جروم پاول رخ داد. پاول در شهادت‌ نامه‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که فدرال رزرو هنوز آماده برای کاهش نرخ بهره نیست. او عدم اطمینان مسئولان از اینکه تورم به طور پایدار به سمت هدف ۲ درصد می‌رود را به عنوان دلیل اصلی اعلام کرد.

تاثیر کاهش تورم بر بازار رمز ارزها مانند بیت کوین مثبت بوده‌است. به طور کلی دارایی‌های ریسکی مانند رمز ارزها به طور مثبت به نشانه‌های تورم پایین یا کم‌تر از انتظار واکنش نشان می‌دهند.خواندن نسبت به انتظارات کم‌تر از CPI امروز نشان‌دهنده کاهش قابل توجهی در تورم است. این می‌تواند انتظار بازار از کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر را تقویت کند.

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید