جاستین سان حمایت خود از ترامپ را اعلام کرد! - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز جمعه ۲۷ مهر
  2. رمز جیمز (GEMZ) امروز جمعه ۲۷ مهر
  3. قیمت امروز میم فای ‌جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  4. قیمت امروز میجر (Major) جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  5. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  6. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  7. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  8. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  9. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  10. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  11. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  12. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  13. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  14. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

جاستین سان حمایت خود از ترامپ را اعلام کرد!

 
۲۵ تیر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه

جاستین سان (Justin Sun) بنیانگذار ترون (TRON) اخیرا به طور علنی حمایت خود را از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است. سان این حمایت را با اشاره به توانایی Trump در ایجاد محیطی مساعدتر برای صنعت ارزهای دیجیتال توجیه کرده است.

در یک پست رسانه‌های اجتماعی، سان نه تنها امید خود را برای بهبودی سریع ترامپ ابراز کرده، بلکه او را به عنوان گزینه‌ای بهتر برای بازار ارزهای دیجیتال شناخته است. سان معتقد است که تحت رهبری Trump صنعت ارزهای دیجیتال با رفتار منصفانه‌تری مواجه خواهد شد. او همچنین از این فرصت استفاده کرده تا به یکی از پلتفرم‌های خود یعنی Dlive اشاره کند. سان ادعا می‌کند که Dlive مورد استفاده بسیاری از کسانی است که نگران آینده آمریکا هستند و از این پلتفرم برای ابراز نگرانی‌های خود استفاده می‌کنند.

سان در پست خود به اهمیت رهبری Trump برای صنعت کریپتو کارنسی تاکید کرده و اظهار داشته که ترامپ می‌تواند با سیاست‌های خود محیطی پایدارتر و مساعدتر برای این صنعت فراهم کند. او همچنین به نقش ترامپ در ایجاد قوانین و مقرراتی که به نفع ارزهای دیجیتال بوده، اشاره کرده است.

سان در ادامه پست خود به اهمیت حمایت از ترامپ در انتخابات پیش رو پرداخته و اظهار داشته که انتخاب Trump به عنوان رئیس جمهور آمریکا می‌تواند به بهبود وضعیت بازار مالی کمک کند. او همچنین اظهار داشته که تحت رهبری ترامپ، سرمایه‌گذاران می‌توانند با اطمینان بیشتری در این حوزه فعالیت کنند.

در نهایت، سان با اشاره به پلتفرم Dlive، از کاربران خواسته تا از این پلتفرم برای بیان نظرات و نگرانی‌های خود استفاده کنند و به بحث‌های سازنده در مورد آینده کشور بپردازند.

منبع: news.bitcoin

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید