تاییدیه مقدماتی ETF اتریوم صادر شد - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

تاییدیه مقدماتی ETF اتریوم صادر شد

 
۲۶ تیر ۱۴۰۳
  2 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از مدیران دارایی خواسته تا فرم نهایی S-1 را تا ۱۶ جولای (۲۶ تیر) ارائه دهند. این فرم‌ها باید جزئیات هزینه‌هایی که صادرکنندگان برای صندوق‌های کریپتو خود در نظر دارند را مشخص کنند. با نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی این ETFهای اتر، قیمت اتریوم (ETH) در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۶۹٪ افزایش پیدا کرده و به ۳۴۵۸ دلار رسیده است.

این اقدام پس از تایید فرم‌های ۱۹-b توسط SEC در ۲۳ می (خرداد ۱۴۰۳) صورت می‌گیرد که تغییرات قوانین پیشنهادی برای اجازه به وسایل سرمایه‌گذاری مبتنی بر کریپتو را شامل می‌شود. اکنون مدیران دارایی نیاز به تایید فرم‌های ثبت اولیه اوراق بهادار S-1 دارند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قصد دارد این ETFهای جدید اتریوم را در ۲۳ جولای راه‌اندازی کند.

در حال حاضر رویترز اعلام کرده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، به ۳ شرکت تاییدیه مقدماتی ETFهای اسپات اتریوم را اعطا کرده است.

چندین موسسه مالی برجسته، از جمله بلک‌راک (BlackRock)، گری‌اسکیل (Grayscale)، فیدلیتی(Fidelity)، اینوسکو گلکسی (Invesco Galaxy) و ون‌اک (VanEck) در تلاش برای کسب تایید و راه اندازی ETFهای اتریوم خود هستند. برای پاسخ به نگرانی‌های نظارتی برخی از صادرکنندگان تصمیم گرفته‌اند که استیکینگ را از برنامه‌های ETF اتر خود حذف کنند. این تصمیم با تمرکز SEC بر اطمینان از مطابقت این محصولات سرمایه‌گذاری جدید با استانداردهای نظارتی همخوانی دارد.

هزینه‌های این ETFهای اتر بین صادرکنندگان مختلف متفاوت خواهد بود. اینوسکو و گلکسی هزینه مدیریت خود را ۰.۲۵٪ تعیین کرده‌اند که کمی بالاتر از هزینه‌های ون‌اک و فرانکلین تمپلتون است که به ترتیب ۰.۲۰٪ و ۰.۱۹٪ اعلام شده‌اند. این هزینه‌ها به طور قابل توجهی کمتر از هزینه مدیریت ۲.۵۰٪ است که در حال حاضر توسط تراست اتریوم گری‌اسکیل دریافت می‌شود. اگرچه گری‌اسکیل اعلام کرده است که قصد دارد یک ETF اتر جدید راه‌اندازی کند، اما هنوز هزینه‌های مربوطه را اعلام نکرده است.

منبع: coinmarketcap

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید