فعالیت بلاکچین ترا در پی هک گسترده متوقف شد؛ توکن ASTRO بیش از ۶۰ درصد سقوط کرد - رمزینکس
۱۵ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه آموزش وارد کردن

فعالیت بلاکچین ترا در پی هک گسترده متوقف شد؛ توکن ASTRO بیش از ۶۰ درصد سقوط کرد

 
۱۰ مرداد ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه

بلاکچین ترا اعلام کرده است که این بلاکچین در ارتفاع بلوک ۱۱۴۳۰۴۰۰ به طور موقت متوقف خواهد شد و تراکنش‌های کاربران در طول زمان توقف پردازش نخواهند شد.

طبق پست رسمی ترا در پلتفرم ایکس، تیم پس از تعلیق برای «رفع یک سوء استفاده مشکوک» با اعتبارسنج‌های ترا (فینیکس-۱) همکاری خواهد کرد.

در پست دیگری در توییتر مشخص شد که این سوء استفاده منجر به سرقت تقریباً ۶۰ میلیون توکن آستروپورت، ۳.۵ میلیون دلار یو اس دی کوین، ۵۰۰ هزار تتر و مقدار ۲.۷ بیت کوین شده است.

سقوط ۶۰ درصدی توکن آسترو

در نتیجه تعلیق بلاکچین و اخبار اصلاح سوء استفاده، قیمت توکن آسترو سقوط کرد و از حدود ۰.۰۴۵ دلار به سطح ۰.۰۱۳۱۳ دلار در ۱۰ مرداد رسید.

قبل از انتشار این خبر، ۶۰ میلیون توکن Astro به سرقت رفته تقریباً ۲.۷ میلیون دلار ارزش داشت اما اکنون با تثبیت قیمت توکن در حدود ۰.۰۱۸ دلار، تقریباً ۱.۰۸ میلیون دلار ارزش دارد.

اگرچه ۶۰ میلیون توکن تنها معادل حدود ۵.۵ درصد از کل عرضه است، اما حوادث در حال توسعه، یک کف قیمتی جدید (ATL) برای بازار غیرمتمرکز Astroport ایجاد کرده است.

منبع: Cointelegraph

به این post امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این حوزه.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر