پیامد‌های انتقال ۱۰,۰۰۰ اتریوم از لیدو به بایننس توسط متالفا
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

متالفا ۱۰,۰۰۰ اتریوم از لیدو به بایننس منتقل کرد، سرنوشت اتریوم چه‌خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
سکه اتریوم کنار دلار

یک شرکت رمزارزی مقدار قابل توجهی توکن اتریوم را از پلتفرم استیکینگ لیدو به صرافی رمزارز بایننس بازخرید و منتقل کرده است. آیا این ممکن است پیامدهای منفی برای اتریوم داشته باشد؟

آیا قیمت اتریوم آماده اصلاح بیشتر است؟

بر اساس داده‌های Arkham Intelligence، شرکت مدیریت دارایی دیجیتال متالفا در روز شنبه، ۲۷ مرداد، ۱۰,۰۰۰ اتریوم (معادل حدود ۲۶ میلیون دلار) را از پلتفرم استیکینگ مایع لیدو بازخرید کرده است. پس از برداشت به کیف پول Gnosis Safe Proxy تحت نام متالفا، توکن‌های اتریوم به صرافی بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، ارسال شدند.

توجه به این نوع حرکت دارایی‌ها اهمیت دارد، به ویژه با توجه به جهت و مقدار این انتقال و تأثیر بالقوه آن بر قیمت اتریوم. علاوه بر این، این جابه‌جایی‌ها می‌تواند بینشی درباره احساسات در میان سرمایه‌گذاران نهادی و بزرگ در حال حاضر ارائه دهد.

طبق اطلاعات پنل Arkham، توکن‌های اتریوم از یک کیف پول Gnosis Safe Proxy به کیف پولی در صرافی بایننس منتقل شده‌اند. کیف پول‌های Gnosis Safe Proxy به خاطر ویژگی چند امضایی خود که نیاز به تأیید از سوی چندین طرف برای اجرای تراکنش دارد، شناخته شده‌اند.

در حالی که ویژگی چند امضایی کیف پول فرستنده بسیار جالب است، انتقال دارایی‌ها به یک کیف پول نگهداری شده در یک صرافی متمرکز، روایتی حتی بزرگتر است. معمولاً، زمانی که سرمایه‌گذاران دارایی‌های دیجیتال خود را به صرافی منتقل می‌کنند، این به معنای استفاده از خدمات یکی از این پلتفرم‌های متمرکز، از جمله فروش است.

در نتیجه، آخرین جریان توکن‌های اتریوم به پلتفرم بایننس می‌تواند پیامدهای منفی برای قیمت اتریوم به همراه داشته باشد، اگر متالفا قصد فروش با این حرکت را داشته باشد. با توجه به اینکه دلیل این حرکت هنوز مشخص نیست، باید دید آیا آلت‌کوین تحت فشار نزولی قرار خواهد گرفت یا خیر.

نگاهی اجمالی به قیمت اتریوم

تا زمان نگارش این مطلب، توکن اتریوم در چند ساعت گذشته تغییر قیمت قابل توجهی نداشته است. در عوض، قیمت اتریوم به تثبیت در سطح ۲,۶۰۰ دلار ادامه داده و تنها ۰.۵٪ افزایش در روز گذشته داشته است.

با این حال، دومین رمزارز بزرگ در موقعیت بهتری نسبت به کمتر از دو هفته پیش قرار دارد. قیمت اتریوم پس از افت به پایین‌ترین سطح چند ماهه ۲,۲۰۰ دلار در اوایل مرداد، نشانه‌های خوبی از بهبود نشان داده است.

منبع: newsbtc

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر