معامله ۱.۲۸ تریلیون شیبا، افزایش شدید قیمت یا روند نزولی؟
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

معامله ۱.۲۸ تریلیون شیبا اینو در ۲۴ ساعت، آیا شیبا اینو به میدان بازگشته است؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۳
دوسگ شبیا سوار برنمودار

شیبا اینو (SHIB) در حال بازگشت قابل‌توجهی است. نهنگ‌های شیبا، که معمولاً جهت‌گیری بازار را تعیین می‌کنند، در مجموع بیش از ۱ تریلیون شیبا در بیست و چهار ساعت گذشته معامله کرده‌اند.

ممکن است علاقه به این توکن دوباره در حال افزایش باشد و ارزش آن افزایش یابد. افزایش قابل توجه تعداد معاملات بزرگ در شیبا دیده شده است و فقط در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶ معامله ثبت شده است.

در مقایسه با کف هفت روزه تنها شش معامله، این افزایش قابل توجه نشان می‌دهد که دارندگان بزرگ ممکن است دوباره شروع به فعالیت کرده باشند. زیرا اقدامات نهنگ‌ها معمولاً بر احساسات کلی بازار تأثیر می‌گذارد و این نوع حرکت‌ها اغلب قبل از تغییرات قیمتی رخ می‌دهد.

علاوه بر این، مقدار شیبا مبادله شده در این معاملات قابل توجه است. مشخص است که بازار زمانی که در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۴ (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) به اوج هفت روزه ۲.۱۲ تریلیون شیبا رسید، به حالت آماده درآمده بود.

همان‌طور که از حجم‌های بزرگ معامله شده مشخص است، نهنگ‌ها ممکن است برای افزایش احتمالی قیمت شیبا آماده شوند. بر اساس تحلیل داده‌های بازار، شیبا در حال حاضر ودر زمان انتشار این خبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار معامله می‌شود و پس از یک دوره طولانی نزول، قیمت شیبا در حال تثبیت است. با توجه به شروع یک روند صعودی جدید، شیبا در تلاش است تا در حرکت قیمتی اخیر خود از سطح مقاومتش عبور کند، به‌خصوص در حدود سطح ۰.۰۰۰۰۱۵۵۴ دلار. افزایش فعالیت نهنگ‌ها همراه با پویایی فعلی قیمت به احتمال بازگشت برای شیبا اشاره دارد. با این حال، بازار همچنان بی‌ثبات است، بنابراین این حرکت تضمینی برای بهبودی کامل نیست، بلکه بیشتر به‌عنوان یک سیگنال حمایتی اضافی برای عملکرد بالقوه آینده شیبا محسوب می‌شود.

منبع: u.today

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر