داده‌های سولانا سقوط این ارز را نشان می دهند
۱۵ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه آموزش وارد کردن

آیا سولانا سقوط می‌کند؟

 
۲ مهر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه
آیا س``ولانا سقوط می‌کند؟

به گزارش ambcrypto، سولانا در هفت روز گذشته توانسته برتری خود را در بازار حفظ کرده و به همین دلیل قیمت سولانا در حال نزدیک شدن به یک سطح حیاتی است. در حقیقت با شکست این سطح، سولانا می‌تواند به ۱۵۶ دلار برسد. از طرفی تحلیل‌گران و داده‌های منابع اطلاعاتی نیز این موضوع را تایید کرده‌اند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

طبق داده‌های CoinMarketCap، سولانا در هفت روز گذشته حدودا ۷ درصد رشد داشته است که در همین خصوص، یکی از تحلیل‌گران معروف در ایکس (X) به این موضوع اشاره کرد. این تحلیل‌گر استدلال کرد که عبور سولانا از مقاومت ۱۵۴ دلاری بسیار مهم است؛ چرا که رد شدن در این سطح ممکن است قیمت را توکن را به پایین برساند. علاوه‌بر این داده‌های Coinglass معیار نزولی را نشان می‌دهد. این به این معنی که نسبت خرید و فروش سولانا کاهش یافته و با کاهش این معیار، تعداد موقعیت‌های فروش بیشتر شده و سیگنال نزولی ارسال می‌شود.

از سوی دیگر، جریان خالص (Netflow) سولانا مثبت شده است که این داده فشار فروش توکن را افزایش می‌دهد. جریان خالص پول چایکین (CMF) نیز احتمال اصلاح قیمت را با یک کاهش نشان می‌دهد.

با این وجود MACD همچنان صعودی بوده و طبق داده‌های Hyblock اگر روند نزولی ادامه یابد، ممکن است سولانا با سطح حمایت به روند صعودی برگردد و ابتدا به ۱۵۰ و سپس به سمت ۱۵۶ دلار حرکت کند.

منبع: ambcrypto

به این post امتیاز دهید
درباره محمدصادق قربانی
سلام به دوستان عزیز. محمد صادق قربانی هستم، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه فردوسی.
درباره محمدصادق قربانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر