آیا همراه با رشد ۱۲% قیمت نات کوین جهش ۱۵۳ درصدی در راه است؟
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. افزایش ۴۰۰ درصدی فعالیت NFT ها در تلگرام
  2. سرقت ۵۰ میلیون دلار از یک پلتفرم DeFi و تلاش برای بازیابی آن به کمک FBI
  3. افزایش قیمت دوج کوین با صحبت‌های اخیر ایلان ماسک
  4. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز جمعه ۲۷ مهر
  5. رمز جیمز (GEMZ) امروز جمعه ۲۷ مهر
  6. قیمت امروز میم فای ‌جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  7. قیمت امروز میجر (Major) جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  8. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  9. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  10. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  11. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  12. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  13. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  14. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  15. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  16. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  17. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

نات‌ کوین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد داشته و موقعیت خود را تقویت کرده است

 
۱۷ مهر ۱۴۰۳   ۱۶ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
نات کوین و فلش رو به بالا

در زمان نگارش این مطلب، قیمت نات‌کوین ۰.۰۰۸۱۱۲ دلار می‌باشد و حجم معاملات آن بیش از ۸۳ درصد افزایش یافته است. این افزایش حجم منجر به نسبت حجم به ارزش بازار ۱۵ درصد شده است که نشان‌دهنده نقدینگی کافی و ارزشی است که این ارز دیجیتال برای پیگیری در سه‌ماهه پایانی سال دارد.

حرکت قیمت نات‌کوین نشان‌دهنده تثبیت در یک الگوی وج نزولی است که از زمان عرضه شکل گرفته است. خط روند پایین به‌عنوان سطح حمایتی چهار بار به آن واکنش نشان داده، اما در پایین‌ترین سطح چهارم، قیمت به خط روند پایین نرسیده که نشان از شروع تقاضای خرید اولیه دارد و احتمالاً به یک بازگشت صعودی منجر خواهد شد.

نمودار حرکتی قیمت نات کوین
نمودار حرکتی قیمت نات کوین

در صورتی که نات‌کوین بتواند از خط روند بالایی این الگو عبور کند و آن را حفظ کند، ممکن است قیمت به سطح ۰.۰۱۴۲۷۰ دلار بازگردد که نشان‌دهنده احتمال رشد ۱۵۳ درصدی در صورت بهبود شرایط بازار است. این شکست ممکن است نشانگر شروع یک روند بهبودی باشد، به طوری که معامله‌گران انتظار دارند پس از پایان فاز تثبیت، حرکت صعودی بیشتری داشته باشند.

نرخ‌های تامین مالی وزنی موقعیت‌های باز نات‌ کوین

تحلیل سایر شاخص‌های نات‌ کوین مانند نرخ‌های تامین مالی وزنی موقعیت‌های باز (OI-Weighted Funding Rates) تغییر در احساسات را نشان می‌دهد. در زمان نگارش، این نرخ‌ها ۰.۰۰۷۲ درصد بود که نشان‌دهنده این است که موقعیت‌های بلند اکنون مایل به پرداخت موقعیت‌های کوتاه هستند و این دیدگاه صعودی را برای نات‌کوین تقویت می‌کند.

OI-Weighted Funding Rates
OI-Weighted Funding Rates

این تغییر در نرخ‌های تامین مالی، به امکان عبور نات‌کوین از الگوی وج نزولی و هدف‌گیری افزایش قیمت قابل توجه اضافه می‌کند. با تغییر نرخ‌های تامین مالی به نفع بازار صعودی، ممکن است حرکت صعودی بیشتری تقویت شود و قیمت بالاتر رود.

تحلیل سود و زیان حول قیمت کنونی

بررسی سود و زیان حول قیمت کنونی نشان می‌دهد که حدود ۷۰ درصد از آدرس‌هایی که نات‌کوین نگه‌ می‌دارند، در حال سود هستند، در حالی که تنها ۳۰ درصد در ضرر قرار دارند. این نسبت نشان می‌دهد که معامله‌گران احتمالاً موقعیت‌های خود را حفظ کرده و در انتظار سودهای بیشتر در طول سه‌ماهه چهارم سال هستند.

منطقه کلیدی برای نظارت بین ۰.۰۰۷۳۶۰ دلار و ۰.۰۰۷۵۸۲ دلار است، جایی که اکثر آدرس‌های سودآور متمرکز شده‌اند. با ۲۴۸ هزار آدرسی که در این محدوده ۳.۷۶ میلیارد نات‌کوین دارند، این می‌تواند نقطه ورود مناسبی برای معامله‌گرانی باشد که به دنبال استفاده از یک شکست هستند.

عملکرد اخیر نات‌ کوین همراه با شرایط مطلوب بازار و شاخص‌های تکنیکال قوی نشان می‌دهد که شکست از الگوی تثبیت کنونی محتمل است. اگر این اتفاق بیفتد، امکان بازگشت نات‌کوین به سطوح قیمتی بالاتر مانند ۰.۰۱۴۲۷۰ دلار وجود دارد.

منبع: ambcrypto

5/5 - (1 امتیاز)
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید