احتمال سقوط تون کوین به زیر ۵ دلار با سیگنال‌های نگران‌کننده
۲۸ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. شیبا اینو (SHIB) شاهد فعالیت مرموز ۲ میلیون دلاری نهنگ‌ها در صرافی‌های بزرگ آمریکاست
  2. شبکه تون (TON) آینده دیفای بوده در حال تسخیر صحنه کریپتو است
  3. بانک مرکزی امارات متحده عربی تأیید اولیه برای استیبل‌کوین وابسته به درهم را صادر کرد
  4. تجمیع ۲ میلیون بیت کوین توسط نهنگ‌ها؛ آیا به کف بازار نزدیکیم؟
  5. بلک راک سلطه تتر و USDC را در بازار مشتقات به چالش می‌کشد
  6. فاش شدن برنامه بریکس برای پذیرش بیت کوین و ریپل توسط روسیه

سه علامت حیاتی که نشان می‌دهد تون کوین (TON) ممکن است زیر ۵ دلار برود

 
۲۲ مهر ۱۴۰۳   ۲۱ مهر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه
تون کوین و فلش رو به پایین

قیمت تون کوین (TON) با چالش‌های فزاینده‌ای روبرو است که می‌تواند آن را در کوتاه‌مدت به زیر ۵ دلار برساند. ارزش این آلت‌کوین مرتبط با تلگرام از تاریخ ۲۸ سپتامبر در مسیر کاهشی ثابتی قرار گرفته و ۱۰ درصد کاهش یافته است.

افزایش فروش تون کوین

عرضه تون کوین در صرافی‌ها در هفته گذشته به شدت افزایش یافته است. در حال حاضر ۱.۶ میلیون تون (TON) در دسترس است که طی یک هفته ۷ درصد افزایش یافته است. افزایش عرضه توکن‌ها در صرافی‌ها زمانی رخ می‌دهد که بسیاری از دارندگان دارایی‌های خود را از کیف‌پول‌های خصوصی منتقل می‌کنند. این معمولاً نشانه‌ای نزولی است، زیرا وقتی توکن‌ها به صرافی‌ها منتقل می‌شوند، برای تجارت بیشتر در دسترس قرار می‌گیرند. افزایش عرضه می‌تواند فشار فروش ایجاد کند که ممکن است منجر به کاهش قیمت شود.

علاوه بر این، در طول هفته بررسی‌شده، مقدار تون‌های (TON) نگهداری‌شده خارج از صرافی‌ها کاهش یافته و این فعالیت‌های برداشت سود از سوی دارندگان را تأیید می‌کند. در حال حاضر، ۹.۹۳ میلیون تون (TON) خارج از صرافی‌ها نگهداری می‌شود که در هفت روز گذشته ۰.۳ درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، کاهش مداوم خالص جریان دارندگان بزرگ تون (TON)، این دیدگاه نزولی را بیشتر تأیید می‌کند. خالص جریان دارندگان بزرگ تون (TON) کسانی که بیش از ۰.۱ درصد از عرضه در گردش آن را دارند در هفته گذشته ۱۴۳ درصد کاهش یافته است. دارندگان بزرگ یا نهنگ‌ها تأثیر قابل توجهی بر احساسات بازار دارند. وقتی آنها اقدام به فروش می‌کنند، می‌تواند حس عدم اطمینان یا ترس را در میان سرمایه‌گذاران کوچک‌تر ایجاد کند و منجر به افزایش فروش‌ها شود.

منبع: beincrypto

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید