صعود دوج کوین به‌دنبال اظهارات ایلان ماسک در گردهمایی ترامپ
۱ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. مسیر شیبا اینو به قیمت ۰.۰۰۱ دلار با افزایش ۵۴۰۰ درصدی آشکار شد
  2. هشدار ژائو: کلاهبرداران با نام من در حال فعالیت هستند
  3. نرخ سوزاندن شیبا اینو به ۹۴۱% افزایش یافته، چرا قیمت عقب‌مانده است؟
  4. حمایت استخراج‌کنندگان بیت‌ کوین از کمیته Bitcoin Voter PAC در انتخابات ۲۰۲۴
  5. افزایش ۲۲ درصدی دوج کوین پس از شوخی‌های ایلان ماسک در حمایت از ترامپ
  6. تغییر در بازار املاک با پرداخت‌های ارز دیجیتال

افزایش ۲۲ درصدی دوج کوین پس از شوخی‌های ایلان ماسک در حمایت از ترامپ

 
۱ آبان ۱۴۰۳   ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  < 1 دقیقه
فردی در حال اشاره به دوج کوین

ایلان ماسک در آخر هفته اعلام کرد که به‌طور فعال در حوزه ارزهای دیجیتال دخالت ندارد و فقط از دوج کوین خوشش می‌آید. او در یک گردهمایی سیاسی حامی دونالد ترامپ در پنسیلوانیا گفت که به دلیل حس شوخ‌طبعی و میم‌ها، دوج کوین برایش جذاب است. ماسک همچنین اشاره کرد که جوک‌هایی درباره این ارز می‌سازد اما به‌طور جدی درگیر کریپتو نیست.

در این رویداد، از ماسک درباره استفاده از فناوری بلاکچین در دولت پرسیده شد. ترامپ که حامی ماسک است، اعلام کرده که اگر مجدداً به قدرت برسد، ممکن است ماسک ریاست دپارتمان کارآیی دولت (D.O.G.E) را به عهده بگیرد. این دپارتمان احتمالی نام خود را از دوج کوین الهام گرفته است.

دوج کوین که در ابتدا به‌عنوان یک شوخی ایجاد شد، نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. این ارز پس از اینکه ماسک از سال ۲۰۲۰ شروع به انتشار میم‌های مرتبط با آن کرد، شهرت و ارزش زیادی پیدا کرد. دوج کوین اکنون بالاتر از ۰.۱۴ دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته ۲۲ درصد رشد کرده است. این افزایش قیمت به بالاترین حد چهار ماه اخیر رسید.

اگرچه دوج کوین هنوز با اوج تاریخی ۰.۷۳ دلار خود در سال ۲۰۲۱ فاصله دارد، اما افزایش ناگهانی قیمت ناشی از توییت ماسک مبنی بر اینکه «D.O.G.E درستش می‌کند» بوده است. سرمایه‌گذاران این توییت را به‌عنوان تأییدیه‌ای بر ارز دیجیتال تفسیر کردند و نظرات اخیر ماسک باعث افزایش مجدد قیمت شد.

این اولین بار نیست که ماسک شایعات مربوط به کمک به ترامپ در سیاست‌های کریپتو را رد می‌کند. او پیشتر اعلام کرده بود که هرگز با ترامپ درباره کریپتو صحبت نکرده است. ترامپ نیز علاقه زیادی به دارایی‌های دیجیتال نشان داده و وعده داده است که به رشد بیت‌ کوین در ایالات متحده کمک کند.

منبع: decrypt

به این post امتیاز دهید
درباره وحید قلی‌زاده
نویسنده و تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، که با شش سال سابقه در ترید و تحلیل بازارهای مالی، به یکی از فعالان در این حوزه تبدیل شده‌ام. اگرچه فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی می‌باشم، اما علاقه و تجربه‌ام در دنیای سرمایه‌گذاری و ترید، مسیر حرفه‌ای من را به سمت تحلیل ارزهای دیجیتال هدایت کرده است. و خوشحالم که می‌توانم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
درباره وحید قلی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید