پرداخت‌های رمزنگاری شده هوش مصنوعی به هوش مصنوعی آغاز شد
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

آغاز نخستین پرداخت‌های رمزنگاری شده از هوش مصنوعی به هوش مصنوعی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۳
دو دست ربات

ایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس می‌گوید که عامل‌های هوش مصنوعی اکنون در حال انجام تراکنش‌های رمزنگاری میان خود هستند.

در یک رشته‌ی جدید در پلتفرم رسانه اجتماعی X، آرمسترانگ می‌گوید که بزرگ‌ترین صرافی رمزنگاری مستقر در ایالات متحده در اوایل این هفته شاهد اولین تراکنش «هوش مصنوعی به هوش مصنوعی» خود بوده است.

یک هوش مصنوعی از دیگری چه خرید؟

توکن‌ها! نه توکن‌های رمزنگاری، بلکه توکن‌های هوش مصنوعی (در واقع کلمات از یک مدل یادگیری زبان به مدل دیگر). آن‌ها از توکن‌ها برای خرید توکن‌ها استفاده کردند. عوامل هوش مصنوعی نمی‌توانند حساب بانکی داشته باشند، اما می‌توانند کیف پول رمزنگاری بگیرند.

آن‌ها اکنون می‌توانند از USDC روی بستر Base برای تراکنش با انسان‌ها، بازرگانان یا سایر هوش مصنوعی‌ها استفاده کنند. این تراکنش‌ها سریع، جهانی و رایگان هستند.

به گفته آرمسترانگ، از آنجایی که فناوری هوش مصنوعی در حال حاضر در استفاده از اشکال سنتی پرداخت محدودیت‌هایی دارد، توانایی انجام تراکنش با دیگر عوامل هوش مصنوعی برای به‌دست آوردن منابع، یک گام بزرگ به جلو محسوب می‌شود.

آرمسترانگ می‌گوید:

امروز اگر به یک عامل هوش مصنوعی یک کار را واگذار کنید و بعد از چند روز یا چند ساعت برگردید، نمی‌تواند کار مفیدی انجام دهد. بخشی از این محدودیت به خود فناوری مربوط می‌شود. هوش مصنوعی‌ها نمی‌توانند برای به‌دست آوردن منابعی که نیاز دارند، تراکنش کنند. آن‌ها کارت اعتباری ندارند که از AWS (آمازون وب سرویس)، گیت‌هاب، یا ورسل استفاده کنند.

آن‌ها روش پرداختی برای رزرو بلیت هواپیما یا هتل برای سفر آینده شما ندارند. نمی‌توانند از دیوارهای پرداخت عبور کنند (برای مثال برای خواندن یک مقاله علمی)، پست خود را در X با یک تبلیغ پولی تبلیغ کنند، یا از شبکه در حال رشد APIهای پولی (واسط‌های برنامه‌نویسی کاربردی) برای ادغام داده‌های مورد نیازشان استفاده کنند. در واقع، همه از دسترسی به خدمات مالی خوب سود می‌برند، از جمله هوش مصنوعی‌ها!

منبع: dailyhodl

به این post امتیاز دهید
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر